Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Turbonegro
1 2 3 4 5 6 7
Ussr
22.05.2003 14:47:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin, enpä löytänyt yhtään topiccia tästä Norjan ykkösorkesterista, päätinpä sitten aloittaa sellaisen.
 
Mitäs mieltä olette tästä pumpusta?
 
Itse omistan herrojen levyistä Apocalypse Dudesin ja Scandinavian Leatherin, molemmat ovat kyllä aivan huippukamaa.
 
Rok rok.
aivokuolio
22.05.2003 15:10:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

parhaimmillaan melko hyvä ja huonoimmillaan... huono.
 
tuntuu välillä vaan että tuo imago on about 90% bändin meiningistä. apocalypse dudes on tiukka levy, ja uusikin kiinnostaisi. I got erectionia ollaan vedetty keikoilla aloitusbiisinä.
Marlowe
22.05.2003 21:10:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Turbonegro? Olen kuullut pari biisiä uudelta levyltä, eikä yhtye niiden perusteella erottunut mitenkään muusta samanhenkisestä massasta. "Ihan kiva, mutta..." Ehkä yhtye pitäisi nähdä livenä tai jotain.
 
Mielenkiintoista nähdä kuinka yhtye tulee Suomessa menestymään. Mediassa yhtye on ainakin ollut ihan kivasti esillä.
 
The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby)
rude
22.05.2003 21:35:05
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mäkään en oo musaa pahemmin kuullu mut ruisrockissa sit :P jeje
 
"Olen se mikä olen kun olen se mikä muut ovat..."
Hermanni
22.05.2003 21:50:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Norjalaisilla pändeillä on aina ollut ihmeellinen taito saada vitusti mediatilaa huonollakin musalla, varsinkin raskaammalla musalla=P
 
Turbonegro on kyl ihan hyvää menoa, livepändinä kuulemma aika tiukka.
 
lug
22.05.2003 23:37:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse omistan herrojen levyistä Apocalypse Dudesin ja Scandinavian Leatherin, molemmat ovat kyllä aivan huippukamaa.
 
Noita pidemmälle en miekään ole tutustunut.. Ass cobran meinasin joskus kyl ostaa... Apocalypse kuulostaa helvetin hyvältä, scandinavian leather ei ole uponnut ainakaan vielä parin kuuntelun jälkeen...
 
She wanted nothing, and i delivered!
jim
23.05.2003 21:52:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Apocalypse dudes on täyden kympin levy!! Oikeudenmukaisessa maailmassa se olisi myynyt jotain 13 miljoonaa..
Scandianavian leather on muutamaa biisiä lukuunottamatta aika keskinkertainen, ja Ass Cobra on liian punkkia mun makuuni..
 
Tympee Huttunen
23.05.2003 21:56:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Apocalypse Dudes todellakin täyden kympin plätty. Uusinta levyä ei ole vieläkään jostakin syystä hankittu.
 
Rakkaus on niille jotka eivät osaa runkata.
Ussr
24.05.2003 16:45:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Noita pidemmälle en miekään ole tutustunut.. Ass cobran meinasin joskus kyl ostaa... Apocalypse kuulostaa helvetin hyvältä, scandinavian leather ei ole uponnut ainakaan vielä parin kuuntelun jälkeen...

 
Jep, Apocalypse Dudes on kyllä kova, yhtä hittiä koko lätty. Arvosana olisi varmaan jotain 11+. Scandinavian Leather ei minustakaan yllä edellisen tasolle, siinä on pari vähän turhaa biisiä mutta kyllä se silti on hyvä levy.
 
Ruisrockissa sitten nähdään äijien livemeininki, keikkoja on kehuttu kovastikin..
 
Rok rok.
Kjukka
25.05.2003 14:51:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Apocalypse Dudes tosiaan ihan klassikkolevy. Ass Cobra vähän heikompi veto; lukuunottamatta tietenkin Denim Demon-biisiä.
 
-juki
 
Johnny is the kind of guy / who is always asking why / but we don't have the answers / so we have to lie -Olympic
mikko1
26.05.2003 18:24:31 (muokattu 22.04.2004 20:42:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt ymmärrän kaiken.
 
"Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestisi lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista."
Tympee Huttunen
27.05.2003 00:21:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

(Nyt pari biisiä kuunnellut) No miksei ihmiset sitten tykkää hivesista jos tämä menee...
 
No ei Hivesissä nyt mitään suuremmin vikaa paitsi, että ne äänitti viime levyn täyteen samaa biisiä ja antoi niille vain eri nimet:)
 
Mutta siis kumpaakaan kehumatta tahi haukkumatta ei Turbonegrosta ja Hivesistä löydy oikein yhtymäkohtia?
 
Rakkaus on niille jotka eivät osaa runkata.
mikko1
28.05.2003 12:39:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Mutta siis kumpaakaan kehumatta tahi haukkumatta ei Turbonegrosta ja Hivesistä löydy oikein yhtymäkohtia?

 
kuuntelepa eka turbonegron don't say motherfucker motherfucker ja sen jälkeen joku hivesin biisi...
 
no joo...
aivokuolio
28.05.2003 13:54:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


kuuntelepa eka turbonegron don't say motherfucker motherfucker ja sen jälkeen joku hivesin biisi...

 
öööh. meikäläinen ei kummankin orkesteriin tuotantoon tutustuneena löydä tästä nyt oikein mitään pointtia. eipä tuo hivesilta hirveästi kuulosta, eikä hives tuolta.
 
ja kannattaa kuunnella sitä vvv:tä pari kertaa lisää ihan kertauksen vuoksi ja ne kappaleet samanlaisilta kuulostavat.
mikko1
28.05.2003 22:35:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


öööh. meikäläinen ei kummankin orkesteriin tuotantoon tutustuneena löydä tästä nyt oikein mitään pointtia. eipä tuo hivesilta hirveästi kuulosta, eikä hives tuolta.
 

 

 
no ehkä minä sitten olen vaan tyhmä. (kovin paljon mahdollista.)
 
no joo...
rude
24.07.2003 13:44:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ainakin ruisrockissa potkivat persettä.
 
"Don't give me lip, I've got enough of my own" -Steven Tyler
Ussr
24.07.2003 14:17:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ainakin ruisrockissa potkivat persettä.
 
Jep, yksi parhaita keikkoja mitä olen nähnyt, ainakin meiningin puolesta.
 
Are You Ready For Some Darkness?
Turbojugend Imatra
AoA
24.07.2003 18:49:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hives tai turbonegro; loppujen lopuksi melkoista paskaa molemmat. Ei noita kauaan jaksa kuunnella. Tietty jotain ihan hyviä kipaleita aina löytyy.
 
Easy Comes Easy Goes
KooAa
24.07.2003 21:57:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuunnelkaa Glueciferiäkin .. oiva orkesteri eikä meuhkaa mediassa ainakaan Suomessa.
 
Koo(Aa)lla ei ole väliä !
HaloOfFlies
24.07.2003 23:22:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fuck The World on loistava. Hieman ihmettelen sitä meikattua laulajaa, silmämeikki on luultavasti pöllitty Alice Cooperilt, kun sillä oli samannäköinen meikki 70-luvun alussa.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «