ballfish 09.08.2005 13:21:52 | |
---|
Eli tuommoinen kitara osui tuolta ESP:n Overseas sivustolta vastaan. Haulla en löytänyt muuta kuin keskustelua kaulan paksuudesta, joten muita kokemuksia haluaisin kuulla. Tuolla hinnalla kun pitäisi saada jo todella laadukas keppi. Ja linkki vielä: http://www.espguitars.co.jp/oversea/standard_gt/sv_std.html Tuo valkoinen on ainakin todella tyylikäs! |
Incarnation 09.08.2005 14:30:16 | |
---|
Joku jannu täällä oli todella lähellä tällaisen ostamista, muttei sitten ostanutkaan. "Wash away man, take him with the floods" RIP Dime |
Leper Messiah 09.08.2005 14:34:09 | |
---|
kylhää nuo aidot ESPit on kaikki kovan luokan pelejä... Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Reaper_Man 09.08.2005 15:16:49 | |
---|
Joku jannu täällä oli todella lähellä tällaisen ostamista, muttei sitten ostanutkaan. Härö oli ainaki ostamas, mutta osti sit jaskan rr5:sen V-kitara on hevisuunnikas. |
Mrezzye 09.08.2005 15:19:09 | |
---|
Härö oli ainaki ostamas, mutta osti sit jaskan rr5:sen Näinköhän kannatti. Se SV on hyllä hyvä, jos tuon mallin kitaraa hakee. Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa.
MYY MULLE UNIVERSE! |
Henkkiz 09.08.2005 16:47:52 | |
---|
Eli tuommoinen kitara osui tuolta ESP:n Overseas sivustolta vastaan. Haulla en löytänyt muuta kuin keskustelua kaulan paksuudesta, joten muita kokemuksia haluaisin kuulla. Tuolla hinnalla kun pitäisi saada jo todella laadukas keppi. Ja linkki vielä: http://www.espguitars.co.jp/oversea/standard_gt/sv_std.html Tuo valkoinen on ainakin todella tyylikäs! www.ranguitars.com , tuolta saat oman RR customkitaran halvemmalla kuin tuon SV:n. Tilasin itse pari päivää sitten oman Ran Customini ;). |
Invader 09.08.2005 16:56:02 | |
---|
www.ranguitars.com , tuolta saat oman RR customkitaran halvemmalla kuin tuon SV:n. Tilasin itse pari päivää sitten oman Ran Customini ;). Ahaa, mnetin eka Ran. Laita sitten reportaasia vaikka uuden threadin muodossa kun tulee, varmaan kiinnostaa monia. Tai sitten ei.. |
www.ranguitars.com , tuolta saat oman RR customkitaran halvemmalla kuin tuon SV:n. Tilasin itse pari päivää sitten oman Ran Customini ;). Paljos tulee maksamaan tommonen? |
Ben_D 09.08.2005 17:39:07 | |
---|
Aika karmea tuo lapa noissa RAN V-malleissa..Vai saako niihin joitain muita lapamalleja kun ton kuvassanäkyvän? |
Incarnation 09.08.2005 17:46:04 | |
---|
Aika karmea tuo lapa noissa RAN V-malleissa..Vai saako niihin joitain muita lapamalleja kun ton kuvassanäkyvän? Luulisin, että neuvottelemalla siihen saa vaikka oman päänsä. :) "Wash away man, take him with the floods" RIP Dime |
Juuleppi 09.08.2005 17:46:08 | |
---|
Aika karmea tuo lapa noissa RAN V-malleissa..Vai saako niihin joitain muita lapamalleja kun ton kuvassanäkyvän? Olihan tuolla esim. toi Cruiser jossa oli ihan näppärän näkönen lapa. Ei helv..ei saatn! Käsi missä?!? |
Ben_D 09.08.2005 18:12:50 | |
---|
Olihan tuolla esim. toi Cruiser jossa oli ihan näppärän näkönen lapa. Juu toi on jo ihan ok. Veikkaisin, että tuolta saa huippukitaran todella halvalla? Eiks noi hinnat ole ihan naurettavan alhaisia Custom Shop tavaraksi? |
Invader 09.08.2005 18:14:09 | |
---|
Juu toi on jo ihan ok. Veikkaisin, että tuolta saa huippukitaran todella halvalla? Eiks noi hinnat ole ihan naurettavan alhaisia Custom Shop tavaraksi? Tonnin molemmin puolinhan noi on ollut kun porukka on tarjouspyyntöjä lähetellyt. Tai sitten ei.. |
Ben_D 09.08.2005 18:49:29 | |
---|
Tonnin molemmin puolinhan noi on ollut kun porukka on tarjouspyyntöjä lähetellyt. No ei ole paha hinta.. |
Henkkiz 09.08.2005 18:56:31 (muokattu 09.08.2005 19:00:28) | |
---|
Ahaa, mnetin eka Ran. Laita sitten reportaasia vaikka uuden threadin muodossa kun tulee, varmaan kiinnostaa monia. Varmasti laitan Aika karmea tuo lapa noissa RAN V-malleissa..Vai saako niihin joitain muita lapamalleja kun ton kuvassanäkyvän? Minun Ran-kitarani tulee olemaan saman muotoinen kuin kuvassa. Nuo "karmeat" lavat ovat siis vain noissa standard Ran malleissa, mutta jos customin tilaa niin saa tietenkin mitä haluaa. Tuossa minun Ranissä tulee olemaan Neckthru, Schallerin Floikka ja Emg 81 ja 85 mikit. Väri on glossblack jossa on valkoiset pinstripet ja kultaiset hardwaret. Inlaynä on Sharkfinit ja kahteentoista väliin tulee lukemaan Henkkiz. Headstockissa lukee "Ran Custom Made". Hinta on 1360euroa (sisältää postimaksut). |
Jormaz 09.08.2005 22:29:06 | |
---|
Jumaleissön, toimitusaika? (min. 5kk...?) In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Henkkiz 09.08.2005 22:46:18 | |
---|
Jumaleissön, toimitusaika? (min. 5kk...?) Oon lukenut Metaltabin Ran forumia, ja siellä useimmat saavat kitaransa noin kuuden kuukauden kuluttua. |
Guitaristi 09.08.2005 23:11:51 | |
---|
Oon lukenut Metaltabin Ran forumia, ja siellä useimmat saavat kitaransa noin kuuden kuukauden kuluttua. Muistelisin, että ESP:n custom shopissa minimitoimitusaika on 8 kk. Eli ei tuo nyt kovin kauaa ole tuo 5 kuukautta. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Sir Härö 09.08.2005 23:29:26 (muokattu 09.08.2005 23:30:43) | |
---|
Härö oli ainaki ostamas, mutta osti sit jaskan rr5:sen Jep. Härö oli sellaista ostamassa, mutta ei tarvinnut niin hyvää ja hienoa, vaan tuo petturi, tuo Juudas, osti teini jacksonin ja yrittää olla Randy :) Eips vaan... Perkuleen hyvä kitara tuo SV standard. Laatuosaa lavasta tallaan. OMAT mielipiteeni: PlusPlus: +Muoto +Laadukkaat puumateriaalit +Japsi, eikä esim. korea-peli +Hyvä kaula +Hinta sisältää esp:n laukun +Valkoisena ûbergûper tyylikäs +Hyvä soittaa Miinus: -EMG mikitys -floikka -Hinta (on siis edullinen, mutta kuitenkin kallis. Jos tajusitte) Eli näin. Osta ihmeessä jos hyvää kitaraa etsit! Mutta tsekkaa myös USA Jacksonin RR1, joka ei myöskään ole huono vaihtoehto! Se oli hirviää kun joskus imeskelin "lonttia" naaraspuolisen ihmisen kaulaan ja suussani alkoi maistumaan veri....Löysin itseni. Nykyään juon verta päivittäin. |
Henkkiz 10.08.2005 03:21:41 (muokattu 10.08.2005 03:22:03) | |
---|
Jep. Härö oli sellaista ostamassa, mutta ei tarvinnut niin hyvää ja hienoa, vaan tuo petturi, tuo Juudas, osti teini jacksonin ja yrittää olla Randy :) Eips vaan... Perkuleen hyvä kitara tuo SV standard. Laatuosaa lavasta tallaan. OMAT mielipiteeni: PlusPlus: +Muoto +Laadukkaat puumateriaalit +Japsi, eikä esim. korea-peli +Hyvä kaula +Hinta sisältää esp:n laukun +Valkoisena ûbergûper tyylikäs +Hyvä soittaa Miinus: -EMG mikitys -floikka -Hinta (on siis edullinen, mutta kuitenkin kallis. Jos tajusitte) Eli näin. Osta ihmeessä jos hyvää kitaraa etsit! Mutta tsekkaa myös USA Jacksonin RR1, joka ei myöskään ole huono vaihtoehto! Mitäs huonoa tuossa floikassa on? Eikö sen pitäisi olla ihan Orginal Floyd Rose? Minusta siinä ei ole mitään huonoa. |