Closure 09.08.2005 02:17:47 (muokattu 09.08.2005 08:39:34) | |
---|
Sonos Metallicos on helvetin hyvä sivusto... Asia haastettelut sekä arvostelut. Mutta mielestäin noihin suomen demobändeihin sais myös hieman panostaa. Lyhyestä virsi kaunis. (Moderaattori siivosi taas. Yrittäkää edes. (moder. huom.)) |
lethus1 09.08.2005 09:51:14 | |
---|
Jea. Sonos Metallicosta olen ruennut seuraamaan kasvavalla mielenkiinnolla ja tasaisin väliajoin. Haastattelut on hyviä ja KATTAVIA ja mitä näihin huhupuheisiin, että haastettelija muokkaa vastauksia, pistää sanoja suihin jne. voin sanoa että monet suuret ja painetut lehdet harrastaa tätä paljon enemmän ja haitallisemmin. Parempi välillä vähän ns. moderoida urpojen hörinöitä kunhan itse asia ei muutu miksikään. Ja oikeastaan syy miksi Sonos Metallicoksen arvosteluja tulee pläräiltyä melko usein nykyään johtuu Nupposen ja oman musiikkimaun ja perversioiden (musiikillisten!) natsaamisesta yhteen. Kun kerta kovimmat fanituskohteet on lähestulkoon 1:1 samat, on helppo katsella mitäs muuta sitä voisi diggailla ..:D Arvosteluja enemmän, haastatteluja enemmän! ENEMMÄN! Kohtuuton toive, mutta aina kannattaa yrittää... |
Ja oikeastaan syy miksi Sonos Metallicoksen arvosteluja tulee pläräiltyä melko usein nykyään johtuu Nupposen ja oman musiikkimaun ja perversioiden (musiikillisten!) natsaamisesta yhteen. Kun kerta kovimmat fanituskohteet on lähestulkoon 1:1 samat, on helppo katsella mitäs muuta sitä voisi diggailla ..:D Hyvä että matsaa, mutta nimeni on Nuopponen. Valitettavasti. Etpä ole onneksi ensimmäinen typottaja maailmassa. (Moderaattori siivosi taas. Yrittäkää edes. (moder. huom.)) Tack. :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET :: |
eleeton 09.08.2005 13:36:52 | |
---|
Hyviä arvosteluja ja todella hyviä haastatteluja. Niissä kysytty paljon asioita mitä ei muissa ehkä kysellä niin paljon (kuten haastateltavan laitteisto jne). |
Akiman 09.08.2005 14:12:48 | |
---|
Hyviä arvosteluja ja todella hyviä haastatteluja. Niissä kysytty paljon asioita mitä ei muissa ehkä kysellä niin paljon (kuten haastateltavan laitteisto jne). Laitteistojutut ovat kyllä siinä mielessä harmillisia toisinaan, että niissä vaaditaan aikamoista tuntemusta ja pirun hyvää kuuloa haastattelijaltakin. Monesti on meinaan käynyt niin, että kaikki menee niihin asti ihan hyvin, mutta sitten ei meinaa enää tulla mitään, kun korviin tulittuu sellainen litanja laitteistojen pitkiä numero ja kirjainsarjoja, ettei enää tiedä mistä on edes puhe. Tämä ei ole oikeastaan vakava asia kotimaisissa haastiksissa, kun kaiken voi tarkistaa myöhemmin sähköpostitse, jolloin haastateltava voi nuo itse korjailla, mutta toisinaan varsinkaan ulkomaisien juttujen tapauksissa tuo ei ole edes mahdollista. :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET :: |
basistivol666 09.08.2005 14:49:31 | |
---|
Sivut toimii hyvin. Aina pistää vaan silmään arvosteluissa kommenttejä joskus vilastessani että sielä joku REAPER92 Väittää jonkin leyn arvostelua paskaksi koska hänen omasta mielestään on suorastaan parhautta. Arvosteluhan on aina arvostelijan itsensä(tässä tapauksessa Akimanin) mielipiden/mieltymys esittäjän musiikkiin. Mutta näitähän ei itse sivujen ylläpitäjät päättää mitä palikoita sielä häärii. Eli minusta nämä arvostelujen kommentoimis mahdollisuudet eivät ole kauhean tarpeelliset. Mutta muuten tomivat tosiaan hyvin ja selkeästi. Arvostelut ja haastatattelut ovat laadukkaita ja ammattitaitoisen tuntuisesti(ja sehän riittää) väännetty. "Mie en ainakaa ota vaaleanpunast pyyhettä"
-J. Hyrkäs- |
Akiman 10.08.2005 10:11:28 | |
---|
Sivut toimii hyvin. Aina pistää vaan silmään arvosteluissa kommenttejä joskus vilastessani että sielä joku REAPER92 Väittää jonkin leyn arvostelua paskaksi koska hänen omasta mielestään on suorastaan parhautta. Arvosteluhan on aina arvostelijan itsensä(tässä tapauksessa Akimanin) mielipiden/mieltymys esittäjän musiikkiin. Mutta näitähän ei itse sivujen ylläpitäjät päättää mitä palikoita sielä häärii. Eli minusta nämä arvostelujen kommentoimis mahdollisuudet eivät ole kauhean tarpeelliset. Myös ns. kommentointi -mahdollisuus tullaan joko poistamaan tai muokkaamaan ratkaisevalla tavalla tulevan muodonmuutoksen ohessa. Todennäköisesti se yksinkertaisesti katoaa ainakin toistaiseksi ja palaa ehkäpä myöhemmin, jos sille rakennetaan jotkin oikeanlaiset systeemit. Tähän asti tuo ei ole palvellut oikein minkäänlaisia tarkoituksia, kun kommentointi on ollut mahdollista keneltä vain, koska vain ja ihan miten vain, jolloin on tullut erittäin paljon juuri tätä mainitsemaasi materiaalia tai jopa muiden nimillä kirjoittelua. Ikävä osoitus jälleen siitä, millaisia ihmisiä tässäkin maailmassa liikkuu tai ainakin siitä, miten nämä mukavat ihmiset käyttäytyvät heti tilaisuuden tullen. :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET :: |
Moratoria 10.08.2005 10:29:00 | |
---|
Todennäköisesti se yksinkertaisesti katoaa ainakin toistaiseksi ja palaa ehkäpä myöhemmin, jos sille rakennetaan jotkin oikeanlaiset systeemit. Jonkin sortin rekisteröinti olis varmaan jees? |
Aegis 10.08.2005 10:48:00 | |
---|
Itse ei tule Sonoksessa paljon pyörittyä. Syynä ei ole oikeastaan mikään muu kuin se että en tykkää välttämättä näin perinpohjaisesti tonkivasta arvostelutyylistä, vaan suosin enemmän tunnepohjaisempaa ja tiiviimpää ilmaisua. Itsekin olen tehnyt näitä syväanalyyseja, mutta lopputulos vaikutti siltä kuin olisin kuunnellut levyä viinilasi kädessä. Tietynlainen varovaisuus siis häiritsee. Puhumme kuitenkin metalliaiheisesta sivustosta, jolta minä odotan ainakin vähän paskanhajua. Toisaalta, tähänkin voisi sanoa että jos kirjoitustyyli muuttuisi, menisi sivustolta myös persoonallisuus. Meillä on kuitenkin erään kaverin kanssa sanavarastossamme termi "Sonosmetallicos tyyliset arvostelut", eli identeetti selkeästi löytyy ja se herättää mielipiteitä. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |