Jim_oval 08.03.2003 19:36:25 | |
---|
Onko kitarakompoihin olemassa mitään yleispedaalimia, kun ois kiikarissa tommonen rath-amp retro ja siihen tarvis saada channelswitch poljin mut missään ei oo ainakaa netistä tuntunu löytyvän just tohon malliin olevan, et löytyyköhän mitään/mistään yleis pedaalimia ?? Jim Oval rok. |
D-Kay 08.03.2003 20:10:58 | |
---|
Saatan nyt puhua reikiä päähäni, mutta eikös suurin osa vahvistimista ja niiden vaihtajista toimi samalla periaatteella? Eli jos minulla vaikka on Marshallin vahvistin, johon voi liittää jalkakytkimen, niin siihen sopii yhtä hyvin Laneyn vastaava kuin Marsun virallinen. Korjatkaa jos olen väärässä |
Jim_oval 08.03.2003 20:48:11 | |
---|
Joo siis se ois kyllä hyvä juttu..toivottavasti joku voi viä vahvistaa ettei mee eurot hukkaa:) Jim Oval rok. |
Tompsi 08.03.2003 20:51:26 | |
---|
Hmm, jotain eroavaisuuksia kuitenkin. Peaveyn ja Marshallin kanavavaihtajat eivät toimi ristikkäin, mene ja tiedä mikä niissä sitten on eroavaisuutena. |
Rath-amp retrossa toimii iha standardi mallinen kanavanvaihto pedaali, joita löytyy varmaan joka ikisestä musaliikkesta. Itse olen tehny omaan rathiini kanavanvaihtopedaalin valokatkaisijasta, pätkästä kaks napaista johtoa ja mono kitara plugista. |
J-R 22.05.2003 23:04:51 | |
---|
|
vale 23.05.2003 09:48:02 | |
---|
Joo yleensä marsut ainakin tarttee mekaanisilla kytkimillä varustetun pedaalin. Mulla on yks sellanen ja sit on sellanen jossa on kaks painiketta mutta se vain toimii digitaalisissa vahvareissa, eli se antaa kosketuksen joka ohjaa vahvistimen kanavan vaihtoa mutta mekaaninen napsahtaa kun sitä painaa ja se on sit sellanen on/off kytkin eli se tavallaan jää pohjaan ja nousee takas ylös. Kyllä toi toinenkin toimii marsussa tai vastaavissa jos vaan jaksaa pitää sitä poljinta koko ajan pohjassa kun tarttee säröö...=) Kertokoot lisää ken tietää... Rock n' Roll is the only way to DIE |
vale 23.05.2003 09:49:28 | |
---|
Eli siis toi on se mekaaninen kytkin mikä on tossa J-R:n linkissä. Rock n' Roll is the only way to DIE |
superfly 23.05.2003 12:50:57 | |
---|
Hmm, jotain eroavaisuuksia kuitenkin. Peaveyn ja Marshallin kanavavaihtajat eivät toimi ristikkäin, mene ja tiedä mikä niissä sitten on eroavaisuutena. Tämän huomasin just äsken, kun ostin Peavey Classic 30 - vahvistimen ja kaupasta hain Marshallin polkimen. Kaiun se Marsun kytkin osaa laittaa päälle, mutta kanava ei vaihdu. Peeveli. Harppu on alaston piano |
superfly 23.05.2003 13:50:06 | |
---|
Tajusinpas juuri, että Classic 30:ssa on mahdollisuus vaihtaa sekä kaiku että kanava sillä polkimella. Ostamallani yksinappisella en siis tietenkään voi molempia vaihtaa. Harppu on alaston piano |
MäcFinn 23.05.2003 14:41:22 | |
---|
en viitsinyt alottaa uutta topikkia... Eli onko footswitchistä 4 kytkimellä hyötyä maksaa 96€, kun 2 kytkimellä maksaa 33€?? Ja mitä 4 kytkimellä tekee?? You are not paid to think. Happy worker is a mindless worker. So SHUT UP and your do work. |
benny 23.05.2003 17:47:07 | |
---|
en viitsinyt alottaa uutta topikkia... Eli onko footswitchistä 4 kytkimellä hyötyä maksaa 96?, kun 2 kytkimellä maksaa 33??? Ja mitä 4 kytkimellä tekee?? Crunch, Crunch 2, Solo/Lead + reverb. Päättele sitten mitä vahvistimesi tukee. shitfuck inc. |