Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 5 6 7 865 66 67 68 69
Ozzman
04.05.2003 13:24:02
meillä tulee kaikki aina reeneihin ajallaan ei mitään turhia tekosyitä
Free friend with every Carlsberg
lindo
04.05.2003 22:20:04
meillä tulee kaikki aina reeneihin ajallaan ei mitään turhia tekosyitä

En usko!
I don't belive anything, if i don't see it first
eRZu
14.05.2003 16:14:12

En usko!

kyllä mä vaan uskon! :)
Music is the power of my life!
helinkopteri
18.05.2003 11:47:46

"ei nyt pysty lähteen kun on niin hyvä nousuhumala!"

Ilmoitettu syy oli jotain "tuli yksi tärkee juttu, ei pääse soittaan" tahi jotain, todellinen syy kuultiin myöhemmin. Arvatkaapa moniko yllättyi?
Varsinkin kun kyseessä oli perjantai-ilta...
Ja tällä kertaa kyseessä ei ollut basisti vaan kitaristi.
Tsättäily rulettaa!"#€%&/
Veikko
19.05.2003 17:02:57
"ei nyt pysty lähteen kun on niin hyvä nousuhumala!"

Ilmoitettu syy oli jotain "tuli yksi tärkee juttu, ei pääse soittaan" tahi jotain, todellinen syy kuultiin myöhemmin. Arvatkaapa moniko yllättyi?
Varsinkin kun kyseessä oli perjantai-ilta...
Ja tällä kertaa kyseessä ei ollut basisti vaan kitaristi.

Saatana soikoon, eikös nuo ole ainoat pätevät syyt. Tästä lähtien jos itse missaan treenit niin kerron olevani kotona opettelemassa Little Wingin introa.

Sitä paitsi kun bändissä oin kolme kitaristia niin vai vaivatta olla silloin tällöin pois. Eihän sitä kukaan edes huomaa.
Suojele Suomen metsiä - tapa tikka.
tsl
20.05.2003 10:44:56

kitaristi sanoi joskus että ei kerkee ku täytyy
mennä "jokimaan" kans uimahallille.
no, se oli tilannekomiikkaa.
Penasol
20.05.2003 11:13:52

Bändihenkeä #1:

"Mä osaan jo setin biisit, teillä muilla on vielä kyllä paljon läpikäytäviä juttuja. Käyttäkää vaikka metronomia tai rumpukonetta."

Ei ole mitään vittumaisempaa kuin tuo.
"Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana."
Penasol
20.05.2003 11:21:38

Omat hautajaiset on hyvä syy olla pois treeneistä ja/tai keikalta. Kaikki muut syyt on naurettavia eikä sellaisten tyyppien kans kannata edes yrittää mitään bänditouhua.

Mun iällä alkaa löytyä näitä hyviä soittokavereita joilla tuo todellinenkin syy on totta.

Minusta tuo on vähän liian ankaraa. On niitä asioita, joita pitää hyväksyä. Esim. Jos minä huonomuistisena menisin sopimaan treenejä vaikkas ensi torstaille ja olisin unohtanut tehdä joitain kouluhommia (tämä tosiaan olisi mahdollista, muistini on kuin pärekori), tekisin tekemättömät kouluhommani mieluummin, koska ne ovat sellaisia, että jos en niitä tee, joudun viettämään vielä yhden ylimääräisen vuoden lukiossa.

Toinen on myös vaikkapa oikein läheisen ihmisen, esimerkkinä mainittakoon vaimon, kuolema ja hautajaiset. Ei ainakaan minulta voisi vaatia sellaisessa tilanteessa treenejä.
"Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana."
helinkopteri
20.05.2003 14:38:30

Saatana soikoon, eikös nuo ole ainoat pätevät syyt. Tästä lähtien jos itse missaan treenit niin kerron olevani kotona opettelemassa Little Wingin introa.

Eh, sama lopputuloshan tuollakin jutulla on.
Kyllähän siitä aina mukavat naurut irtoaa kun sälli yrittää keksiä jotain tärkeän oloista ja on kuitenkin puubissa.
Ei kai puubissa olemisessa mitään hävettävää ole?
Hieno ja tervehenkinen harrastus. ;)
MMMM, beer!

Eihän sitä kukaan edes huomaa.

Onk se niin pieni?
paavi
20.05.2003 14:40:50
No, kaikilla on omat syynsä. Välillä voi antaa hepposemmankin syyn mennä läpi. Joskus kaveri saattaa olla vain niin hajonnut, ettei jaksa tulla.

Tärkeämpää on, että edes soittaa. Soittaa edes sitten vaikka myöhemmin ja valittelee tapahtunutta. Näin antaa kuvan, että kuitenkin välittää bänditovereista ja koko hommasta noin yleensäkin. Vai mitä?
Jos soittaisin humppaa, en olisi niin ahdistunut.
helinkopteri
20.05.2003 14:59:12

Tärkeämpää on, että edes soittaa. Soittaa edes sitten vaikka myöhemmin ja valittelee tapahtunutta.

Tarkoititko puhelinta vai? ;)
kippe-gerbiili
20.05.2003 16:13:28
Meillä on ollu basistilla toistaseks pohja noteeraus että jää pois reeneistä jonku sm-liigan välierien takia... Mä olin niin lähellä tarrata sitä jätkää kurkusta ja hirttää sen munista kattoon...
Kukaan ei ole täydellinen samalla tavalla kuin minä...
paavi
21.05.2003 08:12:14

Tarkoititko puhelinta vai? ;)

Eiku meillä on sellane systeemi, että äänitetää treenit ja sitten kuka vaa voi soittaa oman osuutensa jälkikäteen... :P
larinparaske
21.05.2003 10:15:06

Meillä on ollu basistilla toistaseks pohja noteeraus että jää pois reeneistä jonku sm-liigan välierien takia... Mä olin niin lähellä tarrata sitä jätkää kurkusta ja hirttää sen munista kattoon...

Toi menisi läpi korkeintaan jos se oli pelaamassa niissä välierissä. Sittenkin vähän heikko.
I want to be the king and queen of cheese
rrusto
21.05.2003 11:14:16
Ärsyttävintä on että "meni tyttöystävän kanssa poikki, ei oo fiilistä" .. ei siinä voi muutaku tuntea myötä tuntoa ja sanoa että ok. Mutta se pistää kiukuttamaan jos tuollaisen keksii hätäselitykseksi.
helinkopteri
21.05.2003 11:20:49

Ärsyttävintä on että "meni tyttöystävän kanssa poikki, ei oo fiilistä" .. ei .

Pikkasen aiheen vierestä mutta...

Soitin kymmenisen vuotta sitten kaverin coverbändissä bassoa ja meillä oli keikka tulossa.
Ohjelmistoon kuului GnR n sweet child josta allekirjoittanut oli hyvin innoissaan. (bassosoolo ;) )
Tällä kaverillani (kitaristi) meni sit poikki tyttökaverin kanssa eikä mies suostunut biisiä enää soittamaan.
Arvatkaa korpesiko...
paavi
21.05.2003 11:43:35
Ärsyttävintä on että "meni tyttöystävän kanssa poikki, ei oo fiilistä" .. ei siinä voi muutaku tuntea myötä tuntoa ja sanoa että ok.

Mitäs erityisen ärsyttävää tuossa on? Siis verrattuna nyt mihin tahansa muuhun selitykseen ja olettaen, että noin on oikeasti käynyt.
bassline
22.05.2003 16:44:32
jes.. Meidän bändissä vaihtui juuri maanantaina miehistö kun kitaristi ja rumpali kärsivät molemmat ajanpuutteesta.. Seli seli koko ajan et tää on SE juttu ja nyt painetaan täysillä.. Sit perutaan treenit ku on saunailta tai tulee kaveri kylään.. Kitaristikin..jalka on kipee..ei onnistu tänään soittaminen.. En juma..**?=#€&)uta oo kertaakan nähny sen soittavan jaloillaan..Saati et muuten jorailis pitkin kämppää.. Uudet äijät puolessa tunnissa kehissä, ja katotaas nyt sitte.. Ainakin juttujen mukaan ois motivaatiota..
*saunan taa ja...*
hullu....
sunspire
23.05.2003 09:30:55
- Ei jaksa

Tämä kommentti kuultiin ex-kitaristin suusta suunnilleen joka kerta, kun oli treeneistä puhe.

-Ei saa äijää kiini

ko. Kitaristilla oli myös paha tapa pitää kännykkä kiini kotona koko ajan. Yritä siinä sitten sopia treenejä kun äijä suihkii jossain mestoilla ilman kännykkää ja tulee kotiin auttamatta liian myöhään vain huomatakseen, että sille on soitettu treeneistä 66 kertaa.

-Ei muista

Samalla hepulla oli myös vaikeuksia muistaa, mitä eilen puhuttiin treeneistä. Ukko ei vaan tienny, että millon ne reenit on, vaikka samana päivänä ois soitettu ja varmistettu se asia!
Sähköisesti vahvistetussa musiikissa on ensiarvoisen tärkeää pitää huoli laitteiden oikeaoppisista säädöistä: kaikki putikat kaakkoon ja letti heilumaan!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)