Aihe: Vox Valvetronix AD120VT/VTX
1
mpjarvin
08.08.2005 18:20:45
Mitä mieltä olette kyseisestä vahvistimesta? En löytänyt VT ja VTX mallista muuta eroa kuin elementit ja VTX-mallin suljettu kotelo. Niin ja VTX on noin 500€ kalliimpi. Mielestäni vahvistimesta löytyi suht hyvät soundit blues/rock/hardRock soitteluun?

Eli kannattaisikohan tuollainen ostaa ja kumpi malli?
P-Nut
08.08.2005 18:36:50

Itselläni on AD120VT ja todella hyvä vempelehän tuo mallintavaksi on. Riippuu toki ihan mitä haet. Noista ei ainakaan ihan mitään hevimättösoundeja kuitenkaan irtoa.

Se kumpi noista VT vai VTX malleista on sitten parempi on varmaankin makuasia. VTX-mallissa oleva parempi elementti tuo kuitenkin mukanaan erilaisen soundin, joka ei välttämättä miellytäkään yhtä paljon kun VT-malli. Asia selviää helpoiten testaamalla.
Damn, that's a fine pile of duckshit :]
Tami
08.08.2005 19:24:07

Mitä mieltä olette kyseisestä vahvistimesta?

Eli kannattaisikohan tuollainen ostaa ja kumpi malli?

Mulla on ollu molemmat versiot ja olen VT-mallin kannattaja. Tuo suljettu koppa tekee soundista kyllä tuhdimman, mutta toisaalta kotelo alkaa kumisemaan ja resonoimaan helpommin. VTX-mallissa on kuulemma ollut tyyppivikana äänen "katoamista" sillointälllöin, mutta omissani en huomannut ko.ominaisuutta.

SOundeiltaan nuo ovat ihan ok vermeitä ja mielestäni huomattavasti flextonenn 2-malleja parempia. Makunsa kullakin...
Miinusta on vahvistimen iso koko ja suuri paino roudauksen kannalta....

Ehdottomasti kannattava ostos..
Töissä intissä - vikaa vintissä!!
superfly
08.08.2005 21:03:52
Itse käytän kuusikymppistä VT-mallia ja tuolla on sanottu kaikki mitä itsekin tuosta ajattelen. Mainio peli.

http://www.soundonsound.com/sos/Sep02/articles/voxvalvetronix.asp
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)