Jzzka 03.08.2005 10:41:50 | |
---|
Otsikon mukaisesta biisistä planketteja etsiskelisin, Google ei tunne piisiä lainkaan, joten piisin esittäjäkin on hakusessa.. |
baron 03.08.2005 10:46:37 | |
---|
Otsikon mukaisesta biisistä planketteja etsiskelisin, Google ei tunne piisiä lainkaan, joten piisin esittäjäkin on hakusessa.. Ei tietenkään Google tuntenut kun sulla oli väärä nimi. Etsit varmaan kappaletta "Ei koskaan selvin päin" jonka Finntrio on levyttänyt 1965. Ei mulla lappuja ole, mutta varmaan helpottaa etsintää, kun tiedät mistä kyse. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
Simplex 05.08.2005 22:26:15 (muokattu 08.08.2005 16:27:40) | |
---|
Tossapa toi. Olisin laittanut meiliin jos se olisi jäsenkuvauksestasi löytynyt, pikaviestiin se meni ihan perseelleen. Soinnuista en takaa, en oo ite soinnuttanut. EDIT: Perseelleen meni tuakin... Ei koskaan selvinpäin D A D Kun kerran saavuin kotiin, ohranjyvä silmässäin, D G A D niin ratsuni pilttuussa täysin vieraan hevosen mä näin. D A D Ja vaimolta rakkaalta kyselin: ” Sä voitko selittää, D G A D mitäs minun ratsuni tallissa tekee vieras humma tää? ” G D G D Hän sanoi: ” Hullu ja tollo ja etkö edes nää, G D E A että äidin antama uusi lehmähän siinä töllistää.” D A D Olen paljon kiertänyt maita ja nähnyt maailmaa, D G A D mutta lehmällä en ole aikaisemmin nähnyt satulaa. D A D Kun jälleen saavuin kotiin, ohranjyvä silmässäin, D G A D niin hattuni naulassa vieraan hatun riippuvan mä näin. D A D Ja mä vaimolta rakkaalta kyselin: ” Sä voitko selittää, D G A D Mitäs minun hattuni naulassa tekee vieras hattu tää? ” G D G D Hän sanoi: ” Hullu ja tollo ja etkö edes nää, G D E A että äidin antama posliinikeija siinä kimmeltää.” D A D Olen paljon kiertänyt maita ja halki maailman, D G A D mutta hikinauhan en ole tiennyt pottaan kuuluvan. D A D Yhä vieläkin saavuin kotiin ohranjyvä silmässäin, D G A D kun sänkyni tyynyllä aivan vieraan miehen pään mä näin. D A D Ja mä vaimolta rakkaalta tiukkasin: ” On syytä selittää, D G A D mitäs minun tyynylläin oikein tekee, täysin vieras pää?” G D G D Hän sanoi: Hullu ja tollo ja tajua et vain, G D E A että siinä on vesimelooni, jonka äidiltä mä sain.” D A D Olen paljon kiertänyt maita ja nähnyt maailmaa, D G A D mutta harvoinpa viiksiä meloonilla missään nähdä saa. D A D Mutta sitten saavuin kotiin ja aivan selvinpäin, D G A D ja hirveän hirviön portailla vastaan tulevan mä näin. D A D Ja mä vaimolta rakkaalta tiukkasin: ” On syytä selittää, D G A D miksi kauniin vaimoni harteilla on tuo hirviömäinen pää?” G D G D hän sanoi: ” Hullu ja tollo ja tiedäthän sä sen, G D E A tämä on sun pikkuisen vaimosi pää ja anna suukkonen.” D A D Olen paljon kiertänyt maita ja siksi päätin näin, D G A D kyllä suutelen vaimoa vieläkin, mutten koskaan selvinpäin. Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun! |
Jzzka 08.08.2005 11:30:05 | |
---|
Hahhaa, kyllä tärähtää seuraavalla keikalla! Erinomaista ja kiitos! Tätä on etsitty pitkään. Pari säkeistöä puuttunee muistini mukaan, joten kokeilen puutteellisilla taidoillani lisäillä tuonne profiiliini mailiosoitteen, jos ei se onnistu niin sitten vaan osoitteeseen: tasavallan.presidentti(at)suomi24.fi Eli jos sulta löytyy vielä sanat niihin pariin puuttuvaan säkeistöön niin kiitoksin. Jos ei niin niiden löytäminen ei liene sinällään enää iso ongelma... |
baron 08.08.2005 11:47:33 (muokattu 08.08.2005 11:49:01) | |
---|
Hahhaa, kyllä tärähtää seuraavalla keikalla! Erinomaista ja kiitos! Tätä on etsitty pitkään. Pari säkeistöä puuttunee muistini mukaan, joten kokeilen puutteellisilla taidoillani lisäillä tuonne profiiliini mailiosoitteen, jos ei se onnistu niin sitten vaan osoitteeseen: tasavallan.presidentti(at)suomi24.fi Eli jos sulta löytyy vielä sanat niihin pariin puuttuvaan säkeistöön niin kiitoksin. Jos ei niin niiden löytäminen ei liene sinällään enää iso ongelma... Eihän mulla niitä sanoja ole, mutta oleellinen pointsihan on viimeinen säkeistö, jossa kaveri tulee poikkeuksellisesti selvin päin himaan ja järkyttyneenä näkemästään päättää, että tää oli vika kerta. Jonkun värssyn idis oli kai se, että kurpitsalla oli viikset. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
leka 08.08.2005 12:45:57 | |
---|
JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
Jzzka 08.08.2005 15:38:03 | |
---|
Toimiipa sanat näköjään englanniksikin, mutta uskoisimpa ettei perushumppakansa ole niin sivistynyttä että kyseistä viisua ymmärtäisi englanniksi, etenkin kun kieli on hieman vanhakantaista. Mutta ihailtavan laaja-alaista musiikkitietämystä! Tämä on kyllä niin ihme paikka tämä. Olen kuin Liisa Ihmemaassa! Ei elämä ole yhtä juhlaa, välillä pitää käydä toisissakin kekkereissä. -AVS |
Simplex 08.08.2005 16:23:07 | |
---|
Eihän mulla niitä sanoja ole, mutta oleellinen pointsihan on viimeinen säkeistö, jossa kaveri tulee poikkeuksellisesti selvin päin himaan ja järkyttyneenä näkemästään päättää, että tää oli vika kerta. Jonkun värssyn idis oli kai se, että kurpitsalla oli viikset. Pointsipa hyvinkin enkä hiffannut että copy/pastettuani wordilta tuon tekstin niin olisi kannattanut kopsata molemmat sivut. Laitanpa editillä tonne jatkoksi. Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun! |
Simplex 08.08.2005 16:24:08 (muokattu 08.08.2005 16:28:13) | |
---|
Edit:kämmi Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun! |
Olipas herttanen kappale.. =) "Jumala on antanut miehelle peniksen ja aivot, muttei tarpeeksi verta käyttämään niitä samaan aikaan." |
Jzzka 09.08.2005 08:21:10 | |
---|
Spank you very much! Nyt on koko piisi! Ei elämä ole yhtä juhlaa, välillä pitää käydä toisissakin kekkereissä. -AVS |
baron 09.08.2005 08:47:01 | |
---|
Spank you very much! Nyt on koko piisi! Ja kahdella kielellä! "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |