Aihe: Kotikaraoke
1
Hra. Kinnas
10.08.2005 15:21:20
Minulla on ratkaisu! Käy imuttamassa jokin kuppainen Guitar Pro ja vekslaa itse oma karaoke hittiparaatisi. Äänenlaatu ei päätä huimaa, mutta eipä maksa mitaän.
Kaikki paskaxXx waan mikä ei ole omaa.!
faith
10.08.2005 22:00:24
Minulla on ratkaisu! Käy imuttamassa jokin kuppainen Guitar Pro ja vekslaa itse oma karaoke hittiparaatisi. Äänenlaatu ei päätä huimaa, mutta eipä maksa mitaän.

No en mie nyt semmosta viitti, ne kaupasta ostetut on kuitenki ihan laillisia versioita..
Enhän mie nuita muuten ite ees käyttäis, mutta on kappaleita, joita ei viitti pojilla soitattaa "bändissä" eikä nuo omat soittajan taidot ole niin loistavat että kunnon laulu onnistuis samaan aikaan... Eli siis kaipailen lähinnä reenailuun taustoja. Mutta ei se silti ole kivaa jos ne on ihan luokattomia.
"Kasvikset on sitä mitä ruoka syö."
SirElwood
15.08.2005 01:26:29

Muusikoiden.net:ssä ei warettamista yms. vastaavaa toimintaa tueta. Varoitusta painoin.
strophe
16.08.2005 16:52:15
Muusikoiden.net:ssä ei warettamista yms. vastaavaa toimintaa tueta. Varoitusta painoin.

Oliko tuo siis vitsi? Toivottavasti oli, muuten painan siihenkin suuntaan varoitusta.
Helppoa kuin lapsen lyöminen!
tinkezione
16.08.2005 16:59:00
Olen tässä joku aika sitten tutustunu kotikaraoke-dvd:ihin ja totesin laadun vaihtelevan huomattavasti, mutta hinnan olevan laadusta riippumatta melko tai erittäin korkea. Olenko ainoa joka on tätä mieltä?

Riippuu kotikaraoke-dvd:istä ja niiden hinnoista. ;)

Käsittääkseni ainakin Sunflyn DVD:t ovat kohtuullisen laatuisilla taustoilla...?

Mikäli kotonasi on CD+G -levyjä toistava karaokevempele (mitä esim. Mustan Pörssin myymät "karaokesoittimet" eivät ole) tai sinulle riittää CD-soittimella soitettavat lauluttomat karaoketaustat, niin kannattaa tsekata seuraavia levysarjoja:

- Sweet Georgia Brown (kaikenlaista popista ja rokista heviin)
- Pop Hits Monthly (Urban-sarja räppiä, r'n'b:tä ja sen semmoista / Pop-sarja hittipoppista / Rock-sarja raskaampaa rytyytystä)
- Sound Choice (ainakin hevilevyt on soitettu melkoisella pieteetillä)

Levyjä saat helpoiten Karaoke Service Finlandista, osoitteena www.ksf.fi

Ja hevi-ihmisen kannattaa odotella muutaman viikon päästä ilmestyvää Hevikaraoke Vol.1 DVD:tä. ;)
SirElwood
16.08.2005 18:24:14
Oliko tuo siis vitsi? Toivottavasti oli, muuten painan siihenkin suuntaan varoitusta.

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=33&t=59472&o=0&co=0

Paina mun puolesta.
depe
20.08.2005 18:06:57
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=33&t=59472&o=0&co=0

Paina mun puolesta.

Guitar Pro oli ainakin männäaikoina freewarea tahi sharewarea. Eri asia tietysti sitten on niiden biisien laillisuuden kanssa?
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
faith
31.08.2005 17:23:17
Riippuu kotikaraoke-dvd:istä ja niiden hinnoista. ;)

Käsittääkseni ainakin Sunflyn DVD:t ovat kohtuullisen laatuisilla taustoilla...?

Mikäli kotonasi on CD+G -levyjä toistava karaokevempele (mitä esim. Mustan Pörssin myymät "karaokesoittimet" eivät ole) tai sinulle riittää CD-soittimella soitettavat lauluttomat karaoketaustat, niin kannattaa tsekata seuraavia levysarjoja:

- Sweet Georgia Brown (kaikenlaista popista ja rokista heviin)
- Pop Hits Monthly (Urban-sarja räppiä, r'n'b:tä ja sen semmoista / Pop-sarja hittipoppista / Rock-sarja raskaampaa rytyytystä)
- Sound Choice (ainakin hevilevyt on soitettu melkoisella pieteetillä)

Levyjä saat helpoiten Karaoke Service Finlandista, osoitteena www.ksf.fi

Ja hevi-ihmisen kannattaa odotella muutaman viikon päästä ilmestyvää Hevikaraoke Vol.1 DVD:tä. ;)

Kiitos, toi sivusto oli mielenkiintonen =)
Onneksi pääsee lauleskeleen ihan livesoitonki tahtiin, mm. eilen olin 4h =)
"Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)