Aihe: noin 1-2 vuotta soittaneet
1 2 3 4 5
möhköfanttimies
07.08.2005 17:34:00
voi vaikka netistä tablat kattoo ja tarkistaa.

Kuka tietää minkä biisin tablat nää on?
http://www.buckinghammusic.com/tabla/images/smldl.jpg
"-Don't you hate girls with nice bodies, but an ugly face? - It's like, I love this spaghetti, but I got shit on it!"
ninos
07.08.2005 17:51:43

Kuka tietää minkä biisin tablat nää on?
http://www.buckinghammusic.com/tabla/images/smldl.jpg

Toto - Africa?
Kitaristi ei tunne sanaa MAHDOTON
Jukka-Pekat #3.
-Prokitaristi-
09.08.2005 15:29:04
Soitan yleensä Stevie Ray Vaughanista Panteraan. Tällä hetkellä harjottelen Maidenin Aces Highiä sooloineen ja Mr.Crowleyn sooloja.
Klepa
10.08.2005 14:28:51
Oon soittanu jotain puoltoista vuotta. Alotin hakemalla netistä tabeja about joka biisiin minkä tiesin, ja opettelin aina ne mainriffit. Musiikkina Black Sabbath, Metallica, RaTM + leffojen/sarjojen/pelien tunnarit

Sabbathin NIB, Children of The Grave ja Behind the Wall of Sleep, sekä Kyussin Allen's Wrench meni yleisön edessä alusta loppuun silleen ettei nyt ainakaan tarvinnut hävetä, eikä nyt pahemmin buuattu. Opettaja opetti parit skaalat, jota yleensä sahaan edestakasin ja ympäri harjoittelumielessä, lähes aina kun saan kitaran käteen.

Korvakuulolla yritän vähän kuulostella biisejä, mutta olen suoraansanottuna paska siinä, eli tabeista ne yleensä menee. Täytyy toivoa että harjottelu tekis ees alottelijan.

Oon lähiaikoina treenannu:

Kyuss - kaikki biisit
Black Sabbath - kaikki biisit
Metallica - nothing else matters (ylläri?)
Jimi Hendrix - Little Wing, All along the watchtower (en koko biisejä, introt + muut hienot kohdat)

Hyvä threadi meille huonoille :)
-eclipse-
12.08.2005 15:52:41
hyviä biisejä tuli opettelin sen blac sabbathin mr crowleyn
soolon ja nyt rupesin opettelemaan aleksi laiho passage to the reaperin juttuja (sen opetus filmin)
oh yeh
Volcom
12.08.2005 16:18:26
mr crowley ei ole Black Sabbathin biisi!

Ja sitä kanssa ihmettelen miten 1,5 vuotta soittanut voi osata kaikki Sabbathin biisit?! niitä on monta sataa... ja muuten, jollain levyillä vähän vaikeita juttuja sen verran soittaneelle. eipäs liioitella, nääs...
soitetaanko paranoid?
Guitarwall
12.08.2005 18:09:53

Jaahas. Kohta vuoden olen soittanut sähkistä ja sen lisäksi 9 kuukautta akustista. Eli en mikään hirveän kokenut ole.
Lähinnä Maidenia tulee soitettua.
Sooloineen menee:
The Trooper, NOTB, Wasting Love ja Moonchild

Sitten melkolailla muuten tulee soitettua: Iron maiden, phantom of the opera, Murders in the rue morgue, Ides of march, No More Lies, Face in the sand, Wicker Man, Brave New World, Ghost Of The Navigator, The Mercenary, Dream of Mirrors, Afraid To Shoot Strangers, Fear Of The Dark, Holy Smoke, Bring your daughter, Clairvoyant, The Evil That Men Do, Powerslave, Hallowed Be Thy Name, 22 Acadia Avenue...siinäpä nuo taitaa olla.
Vaikka suku sammuu, ei sisu lopu. Aina on tehty mitä aiottu. Prkl!!!
ekikoo
12.08.2005 18:59:41
Sitten melkolailla muuten tulee soitettua...

varo vaa ettet kyllästy koko bändiin
There was a signature here. It's gone now.
Klepa
12.08.2005 21:37:56
mr crowley ei ole Black Sabbathin biisi!

Ja sitä kanssa ihmettelen miten 1,5 vuotta soittanut voi osata kaikki Sabbathin biisit?! niitä on monta sataa... ja muuten, jollain levyillä vähän vaikeita juttuja sen verran soittaneelle. eipäs liioitella, nääs...

meinasinki että treenaan niitä biisejä, jotenki tä suomeks artikulaatio on vähän ruosteessa ku o aina ulkomaalasille foorumeille kirjottanu.
-Prokitaristi-
13.08.2005 15:24:07
Jaahas. Kohta vuoden olen soittanut sähkistä ja sen lisäksi 9 kuukautta akustista. Eli en mikään hirveän kokenut ole.
Sooloineen menee:

Sitten melkolailla muuten tulee soitettua: Iron maiden, phantom of the opera, Murders in the rue morgue, Ides of march, No More Lies, Face in the sand, Wicker Man, Brave New World, Ghost Of The Navigator, The Mercenary, Dream of Mirrors, Afraid To Shoot Strangers, Fear Of The Dark, Holy Smoke, Bring your daughter, Clairvoyant, The Evil That Men Do, Powerslave, Hallowed Be Thy Name, 22 Acadia Avenue...siinäpä nuo taitaa olla.
-Prokitaristi-
13.08.2005 15:24:41
Mitähä vittua mä säädän??
-Prokitaristi-
13.08.2005 15:25:17
Sooloineen menee:

Meneekö kappaleitten soolotki?
-Prokitaristi-
13.08.2005 15:25:46
Ei vittu....Mitä mä totakin kysyin...
Wahi
13.08.2005 17:32:54 (muokattu 13.08.2005 17:46:21)
Jätkällä on monologi menossa.
"Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page
Volcom
13.08.2005 17:38:31
monologi
soitetaanko paranoid?
Wahi
13.08.2005 17:46:51
monologi

Näin siis.
cheez
13.08.2005 21:19:33

teille kaikille suosittelisin Metallican Seek'n Destroyn opettelemista. Siinä on hyviä riffejä ja sen pystyy soittaan sooloa lukuunottamatta kokoonaan parin vuoden soitto kokemuksel!!!
Achtung! Mouth, ass and pussy! -Happy Tom, Turbonegro-
risto
14.08.2005 00:42:22

Sooloineen menee:

Siis yhteensä soittanut 9 + 11 kk = 20 kk, mikä tarkoittaa että uusi biis per n. 3 vkoa lähtien nollasta. Ihmelapsi, huijari vai ei tiedä mitä soittaminen on? ;-)
Elämää, rauhaa ja akustista musiikkia
Wahi
14.08.2005 10:34:52
Siis yhteensä soittanut 9 + 11 kk = 20 kk, mikä tarkoittaa että uusi biis per n. 3 vkoa lähtien nollasta. Ihmelapsi, huijari vai ei tiedä mitä soittaminen on? ;-)

Joo, ei näistä aina tiedä. Porukka sanoo että osaa sen ja sen biisin. Mutta alottelijan mielestä jonkun biisin osaaminen voi olla vähän eri asia kuin kauemman soittaneen. Ei riitä että sen saa menemään, se pitää osata.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)