Aihe: Hartken vai Harley Bentonin combo?
1
-Spade-
20.05.2003 11:02:08
Ajattelin hommata joko Hartken tai Harley Bentonin 20 w bassocombon, kumpaa suosittelette? Tiedän kyllä ettei kummassakaan ole häävit soundit, mutta itse olen ollut siinä uskossa että Hartke olisi näistä kahdesta parempi. Hartke on 20 ecua kalliimpi.
Niskamies
20.05.2003 11:13:38
hommaa hartke. se pieksee harley bentonin 75489235498758974598-0. mulla on ollut pelkästään hyviä kokemuksia hartkesta, mutta ei kyllä nimenomaan tästä mallista, mutta kyllä sekin on varmaan ihna hyvä treenikäyttöön. ei kyllä poweri riitä bändikäyttöön. jos sulla on bassossa aktiivielektroniikat, nii saat sieltä tulemaan vielä enemmän ääntä.
D'Addario may burn in hell!
absqua
20.05.2003 11:25:06
Jep, Hartke ilman muuta. Hartke sentään on ihan oikea bassokamojen valmistaja, mutta Harley Benton sen sijaan ei ole muuta kuin mahd. halvan tavaran tuotantoon optimoitu merkki. HB on tuotenimi jonka alle laitetaan eripuolilta kaukoitää haalittujen el cheapo-valmistajien tuotteita.

Sitäpaitsi Hartken jälleenmyyntiarvo on taatusti parempi (ero HBentoniin on taatusti enemmän kuin tuo 20e).
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Late
23.05.2003 16:17:54
Yhdyn edellisiin.
Kunniahan tässä menee, mutta maine toisaalta kasvaa.
Karlsson
23.05.2003 16:31:01
Ja mainittakoon,että joskus silloin tällöin Hartken vahvistinasteet tuppaa laukeilemaan. Oma Kickbacki levis kuukausi sitten. Harmittaa.
Tosin Harley Benton ois todennäköisemmin jo polttopuina tässä vaiheessa.
"Sehän selviää vain maistamalla!" -Riitta Väisänen
-Spade-
27.05.2003 15:32:55
No niin, päädyin sitten kuitenkin ostamaan Behringerin BX300:n. Maksoi Tampereella suunnilleen saman verran kuin tuo Hartke postikuluineen T-kaupasta. Saas nähdä sitten millainen tuo on käytössä.
absqua
27.05.2003 15:40:14
No niin, päädyin sitten kuitenkin ostamaan Behringerin BX300:n. Maksoi Tampereella suunnilleen saman verran kuin tuo Hartke postikuluineen T-kaupasta. Saas nähdä sitten millainen tuo on käytössä.

Se on varmaan ihan hyvä peli! Ja aivan saletisti parempi vastine rahalle kuin Harley-Benton.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)