Aihe: kitaraopetuskirjat
1
apenaattori
07.08.2005 22:30:03
Niin, voisiteko suositella hyviksi havaitsemianenne opetuskirjoja?
Go ahead, punk, make my day!
Carpenter
07.08.2005 23:29:52
Troy Stetinan kaikki kirjat. Täältä löytyy lisätietoa:

www.stetina.com
Sovittele puheesi kukkarosi mukaan. Teknohumppaa! Kuunnelkaa ihmeessä!
Xizor
08.08.2005 00:25:58
Troy Stetinan kaikki kirjat. Täältä löytyy lisätietoa:

www.stetina.com

Jep, Stetinan kirjat on ihan parhaita. Melkein joka tasoiselle soittajalle jotain.
(Ei kannata antaa kirjojen nimien hämätä, ei niissä pelkkää metalli-kitarointia käsitellä..)
sartanen
08.08.2005 00:56:47
Goodrickin "The Advancing Guitarist" on hyvä löytyä jokaisen kitaristin kirjahyllystä.
www.codeon.org http://harpyaorchestra.co.to
Krice
08.08.2005 01:17:58

Mistäköhän noita kirjoja muuten löytäisi?
J_Mikkonen
08.08.2005 01:35:35
Mistäköhän noita kirjoja muuten löytäisi?

Kirjastot, Suomalainen Kirjakauppa. Stetinan kirjoja ainakin on löytynyt molemmista.
Käynks mä täällä usein?
Xizor
08.08.2005 09:33:31
Mä en oo ikinä saanu mitään irti noista Stetinan "kirjoista", etten kyllä oikein ymmärrä mitä hienoa niissä on. Ehkä olen tutustunut vääriin tai sitten en lukenut niitä "ajoissa" tai jtn.

Eihän noi kirjat nyt välttämättä anna niin paljon, jos on jo melko kehittynyt soittajana...(lue: guru =)
Ja luulisin, että silloin ei ehkä ole niin paljon motivaatiota hinkata läpi noita harjoitus-lickejä ja biisejä

Mulle ainakin toimi Metal Rhythm Guitar 2 ja Metal Lead Guitar 1 & 2, kun lähti sillä asenteella liikkeellä, että kaikki esimerkit ja harjoitusbiisit tulee vetää yhtä puhtaasti kuin mukana tulevalla CD:llä.

Tällä hetkellä läpikäynnissä on Speed & Thrash Metal Method ja sekin vaikuttaa ihan pätevältä opukselta.
Judas
08.08.2005 23:22:46
Suuri kitarakirja on kanssa ihan hyvä, vaikkei ihan uusi olekkaan.
En tarvitse
StoRBa
09.08.2005 01:02:47

Itse olen havainnut Guitar One:n Lession Lab - Best of 1995-2000 -kirjan kattavaksi ja hyväksi kitaraopetuskirjaksi. Mikäli englannin kieli ei haittaa niin suosittelen tutustumaan. Kirjassa katetaan aika hyvin teoriaa ja tekniikkaa eri soitto- sekä musiikkityyleille.
Carnal Creation Yet External Exploration -EP myynnissä! Biisejä kuultavissa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)