Flashboy 19.05.2003 15:08:19 | |
---|
Olen ajatellut rakentaa Jazzbasson mallisen kitaran. Mallin teen pienentämällä ikaalisten koulun tekemästä jazzbassonpiirustuksesta. Kopiokoneella ajattelin homman hoitaa. Onko hyvä juttu vai olisko parempia ideoita? Bodyn koko olisi suunnilleen jaguar/jazzmasterin luokkaa. Olisiko jollakulla kotona vastaavaa soitinta ja mittaisi mulle bodyn maks.pituuden ja leveyden? Kiitos Kaulaksi tulee isolapainen fender tyyppinen kaula, iso pleksi ja kaks p-90 mikkiä. Mitä olette mieltä? |
PolkaTulk 19.05.2003 15:52:45 | |
---|
Only The Nekromantix are pure nekrobilly. |
Flashboy 20.05.2003 16:09:51 | |
---|
|
erkko 20.05.2003 16:46:22 | |
---|
Mulla on kitara, johon piti kanssa alunperin tulla suunnilleen jazzbasson muotoinen body ja Telecasterin kaula. Se ei sitten kumminkaan mun mielestä näyttäny (piirrustuksessa) kovin hyvältä ja pyöristelin vähän sakaroita jne. jne. ja loppujen lopuksi kitarasta tulikin tän näkönen: http://www.kolumbus.fi/erkko.salonen/images/trashmaster1.jpg Ajatuksissa on vaihtaa mikki p-90:een. |
Basismi 21.05.2003 10:09:13 | |
---|
Voi tosiaan tulla hassun näköinen jos Basson perään laittaa lyhkäsen kitarakaulan. Tietysti jos samassa suhteessa pienentää bodyä, niin... |
Voi tosiaan tulla hassun näköinen jos Basson perään laittaa lyhkäsen kitarakaulan. Tietysti jos samassa suhteessa pienentää bodyä, niin... aloitusviestistä:Olen ajatellut rakentaa Jazzbasson mallisen kitaran. Mallin teen pienentämällä ikaalisten koulun tekemästä jazzbassonpiirustuksesta. Kopiokoneella ajattelin homman hoitaa. Onko hyvä juttu vai olisko parempia ideoita? Eli tarkoitus olisi pienentää basson perä sähkökitaran perän mittaan. kokoluokka olisi suunnilleen sama kuin jaguarissa/jazzmasterissa.Onko ideoita? tai kokemuksia vastaavanlaisista projekteista? |
charvette 22.05.2003 12:42:32 | |
---|
Itse teen parhaillaan pojalleni 22.75" skaalaista mini-telecasteria ja nauhojen paikat laskin Wfret nimisellä ohjelmalla sekä rungon pienensin cad-ohjelmassa skaalamalla rungon sen jälkeen kun olin mallintanut kaulan/nauhojen paikat. Sitten tulostin kuvat pihalle ja siitä lankun päälle etc.
aloitusviestistä:Olen ajatellut rakentaa Jazzbasson mallisen kitaran. Mallin teen pienentämällä ikaalisten koulun tekemästä jazzbassonpiirustuksesta. Kopiokoneella ajattelin homman hoitaa. Onko hyvä juttu vai olisko parempia ideoita? Eli tarkoitus olisi pienentää basson perä sähkökitaran perän mittaan. kokoluokka olisi suunnilleen sama kuin jaguarissa/jazzmasterissa.Onko ideoita? tai kokemuksia vastaavanlaisista projekteista? |