ddrum54 07.08.2005 23:23:26 | |
---|
Aika junioreita tuntuu väki olevan. Mulla helähtää 51 täyteen parin viikon päästä. Rumpuja olen harrastanut vuodesta -67. Haaveena olis joskus osata soittaa. 2`n 4 |
Jami 07.08.2005 23:32:23 | |
---|
Ethän sä ole edes vanha vielä...kuten ei Jamikaan. Hälläkin sentään juhlavuosi jo mennyt...?. Kiitos osanotosta. 51 on mittarissa. Tulis edes jonkinmoinen villitys mutta ku masentaa vaan. tana. Noei. Kyllä täs koitetaan vielä treenaillakkin. Just hankin tuplapedaalinkin. Ajattelin opetella polkeen niin nopeeta et menee Sonorit tukkoon. Tuleepa tuokin mystinen tapahtuma tutuksi ja todennetuksi. Oon jo hankkinu sellaiset kirkkaanpunaiset kevyet lenkkaritapaiset nopeeta mättöö varten. Tytär sanoo niitä isin trendipopoiksi. Niin ja sit mä ostan mageet hanskat. Ei mulle koskaa oo rakkoja tullu mutta ku ne on siistin näköset. Taidan hankkia kalleimmat sonorit mitä löytyy ja sitten trigata ne. Sanovat olevan erittäin järkevää puuhaa. Kuten huomaatte yritän kynsin hampain roikkua ajan hermolla mukana. Yritän myös muistaa että lasten ja imeväisten suusta kuulemme totuuden. Meidän fossiilien kokemukset ja totuudet joutaa samaan hautaan missä meidän toinen jalka jo on. hähähääh. Fletarehtaa ne häjyysemmäkki! |
ddrum54 07.08.2005 23:40:10 | |
---|
Meidän fossiilien kokemukset ja totuudet joutaa samaan hautaan missä meidän toinen jalka jo on. hähähääh. Älä vielä anna periksi. On täällä joitakin rohkeita ollut, jotka on jaksaneet kuunnella kokemuksia ja totuuksia. 2`n 4 |
kyseinen 07.08.2005 23:43:47 | |
---|
3 ja reikä tuli täyteen kolmisen kuukautta sitten. Hiusraja pakenee (hitaasti, luojan kiitos), selkään sattuu ja korvat tinnittää, mutta en anna vielä periksi. |
30v. ja on soittohommissa nyt niin kova kolmenkympin-kriisi käynnissä. Pariin vuoteen ei ole oikein homma maistunut. Rummut on nyt varastossa pinossa, bändit jätetty jne. Ei vaan hommat kiinnosta. Mutta en vielä kuitenkaan rumpuja pois myy, katsellaan vähän mitä tuleman pitää. Taidan ryhtyä basistiksi välillä :) Houston, We have a Drinking Problem. |
Jami 07.08.2005 23:50:27 | |
---|
Älä vielä anna periksi. On täällä joitakin rohkeita ollut, jotka on jaksaneet kuunnella kokemuksia ja totuuksia. Kiitoksia, kyllä vähän pitää härnätä ja maustaa teinien soppaa. -54 on hyvää vuosikertaa. Ainut vika että siitä on jo niin perkuleen kauan. hähähääh. Että onnea vaan näin etukäteen. Fletarehtaa ne häjyysemmäkki! |
p.g. 07.08.2005 23:51:52 | |
---|
Älä vielä anna periksi. On täällä joitakin rohkeita ollut, jotka on jaksaneet kuunnella kokemuksia ja totuuksia. Pitää paikkansa vaikka en ihan nuorimmasta päästä minäkään ole,mutta muutama vuosi sitten oli semmonen paha suvantovaihe soittamisessa/soittofiiliksessä kunnes aloin jutustelemaan Jamin kanssa syvällisemmin soittamisesta,kamoista ja muistakin asioista,ja kuinka ollakkaan niin uutta intoa/asennetta löytyi rutkasti lisää,voisi ehkä sanoa että nousin yhtä"tasoa"ylemmäs,sanotaan vaikka että minusta tuli vakavasti(ei liian)soittoa harrastava. Kiitos siitä Jamin kokemukselle ja neuvoille. |
ddrum54 07.08.2005 23:57:14 | |
---|
Kiitoksia, kyllä vähän pitää härnätä ja maustaa teinien soppaa. -54 on hyvää vuosikertaa. Ainut vika että siitä on jo niin perkuleen kauan. hähähääh. Että onnea vaan näin etukäteen. Kiitos, kiitos. 2`n 4 |
Nolte 08.08.2005 00:07:53 | |
---|
40v lähestyy, muutama kuukausi enää. Jospa saisi vaikka kunnolliset kannut sitten sen kunniaksi. Tai edes löytäisi sen mieleisen riden. Miten voi näin vähällä soittokokemuksella olla näin kriittinen välineiden suhteen...? :-/ En mie tuommosta komppia ossaa. Jos mie vejän tähänkin vaan sellasta peruskomppia...? |
passe 08.08.2005 00:28:21 | |
---|
Muutama kuukausi vielä ennen kuin liitytään frederik-kerhoon... |
Brother Michael 08.08.2005 00:38:04 | |
---|
Älä vielä anna periksi. On täällä joitakin rohkeita ollut, jotka on jaksaneet kuunnella kokemuksia ja totuuksia. Minäminä !! Ihan näin offtopikkina, kuinkahan paljon täällä sitten liikkuu meitä old-school junnuja, jotka tosiaan kuuntelee teidän vanhojen pierujen totuuksia, kuuntelee AC/DCtä tahi Hurriganesia ja on muutenkin vähemmän tuommoisesta death metal paukutuksesta kiinnostuneita. Uusi topikki häämöttää lähitulevaisuudessa... One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar |
mr_b 08.08.2005 01:23:12 (muokattu 08.08.2005 01:48:01) | |
---|
kuinkahan paljon täällä sitten liikkuu meitä old-school junnuja Minä olen ainakin oldsKool. (Tosin nyt jo 37, topicin perustamisen aikoihin 36. Niin se aika kuluu. *huokaus*) I had a Commorde, 64, had to score. |
fox 08.08.2005 01:35:33 | |
---|
-54 on hyvää vuosikertaa. Ainut vika että siitä on jo niin perkuleen kauan. hähähääh.. On on, älä kysele... 8)
|
Kesukka 08.08.2005 07:06:28 | |
---|
34v olen. Nuori mies, mutta näillä palstoilla tuntee itsensä usein fossiiliksi. Olen hiljalleen oppinut, että lähes kaikki hyvä musiikki on tehty ennen kuin olen syntynyt. Yksinkertainen on kaunista ja tehokasta |
Timi 08.08.2005 10:09:49 | |
---|
Totta mooses on!Jumala ei enään huoli ja piru ei pidä kiirettä kun tietää saavansa.Mittarissa 52 ja keikkaa painetaan ja ranteet taipuu vielä rokettiinkin! |
zak69 08.08.2005 11:13:52 | |
---|
Just napsahti 36 mittariin mutta mieli ja into kuin 15-kesäisellä. Eli soitot jatkuu ja loppua ei näy, se on vaan niin hienoa hommaa :) "More groovy time" |
rm_wispila 08.08.2005 11:29:53 | |
---|
38 pyörähtämässä juuri tauluun, ja soitto tuntuu edelleen kiinnostavalta. Ikäkin kun on vaan sellainen asennekysymys (poikani 15-vee kun vaikuttaa monasti niin pirun vanhoilliselta, kai nää päiväkodit tappaa sen pienenkin kapinan?) Soittoon myös tullut malttia ja harkintaa enämpi mukaan, samoin nuo resurssit parantuneet matkan varrella harrastaa... Ja oppii se vanhakin koira uusia temppuja! Ja ne vanhat temputhan vasta hyviä ovatkin... Soittohommat pelastaneet urheilulta, ja tällä elämänkokemuksella tuntuu olleen oikea ratkaisu; Mm. Alice Cooper ja Dio oli tänä kesänä vedossa edelleen, mutta kiinnostaisiko katsoa Lasse Virenin ja Vasalan raahustusta radalla? Kapulakieli = rumpalien oma kieli. |
HeavyMachinery 08.08.2005 11:42:02 | |
---|
Kolmenkympin riisi lähenee..... Aika hauska tilanne kun seuraa ikä jakaumaa täällä palstalla niin täällä on meitä jo "varttuneempia" ja sitten junnuja 18> mutta se noin 20-24 ikä luokka on hieman kadoksissa. Kait nillä on tätä "sosiaalista" elämääkin. meillä se on jo mennyt ohi jo joillain tulossa... Minä tiedän - siis pelkään ! |
Stereophile 08.08.2005 11:58:15 (muokattu 08.08.2005 11:59:06) | |
---|
Olettekos muuten soittaneet bändeissä missä on hyvin eri-ikäistä porukkaa? Mulla on kakkosbändinä sikäli hauska porukka että ikäjakaumaa riittää. Minä täytän syksyllä 26v, basisti, laulaja ja kitaristi pyörii jossakin 35v tienoilla noin muutaman vuoden tarkkuudella ja toinen kitaristi täyttää just kohta 50v. Hyvin toimii. Edit: niin ja kosketinsoittaja on kans jossakin 35-40 välillä. En ole puolesta enkä vastaan. Pikemminkin päinvastoin. |
Aegis 08.08.2005 12:28:48 | |
---|
Junnuilu on kivaa kun sitä vielä kestää, ite olen kuitenkin alle kahdenkympin ikäluokkaa ja paljon on oppinut täälläkin rumpujen maailmasta. Terveisiä vaan vanhemmille herroille (rouvia ei tietääkseni täällä liiku kuin yksi ja hänkään ei tainnut mikään ikäihminen olka?), yrittäkää ymmärtää nuorisoa vaikka ne aina tuplabassarista puhuukin. Voihan sitä oppia kaikenlaista sitäkin kautta jos antaa mahdollisuudet. Ja ikäjakaumasta bändeissä: Itse soitin monta vuotta vain sellaisissa porukoissa joissa oli itseäni vanhempaa porukkaa, koska nuoremmalta polvelta ei löytynyt hommiin oikeaa asennetta, vaan mopot ja päihteet kiinnostivat enemmän. Nytkin kaksi tärkeintä bändiäni sisältävät suurimmaksi osaksi itseäni 5-12 vuotta vanhempia muusikoita. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |