Aihe: Kommentoikaa nettisivujamme!
1 2
Master of reality
29.04.2005 20:51:02
siinä http://www.fortitudenet.com/ demo ilmestyy kahden viikon päästä :)
Rock´n´Roll ain't noise pollution!
cnr
29.04.2005 23:06:37
Melkoisen hyviksi väittäisin - nämä muutokset tekisin:

Siirtäisin tuon itse asian melkein oikeaan reunaan saakka

Jonkinnäköisen faden, tms kanssa laittaisin sitten vielä vasemmalle puolelle kuvan bändistä. Kun katselet kuvia, voisi kuvaa klikkaamalla kuva tulla varsinaisen bändin promokuvan tilalle.

Hieman lisäisin kontrasteja - nyt vielä hyvin tummanharmaasävyinen - elikkä pikkuisen isommat sävyerot tekisivät mahdollisesti terää. Paintshop pro:lla tai adobe photoshopilla, olisiko curves - toiminto. Sen verran mitä näistä asioista vähäsen ymmärrän.

Sisältöön en koske.
Kaikki mitä et tee on menetettyä
Lönnrot
30.04.2005 00:15:00 (muokattu 30.04.2005 00:15:12)

Kyllä niissä promokuvissa voi hymyilläkin..
Hello Kettle, my name is Pot.
poppamies
30.04.2005 15:27:41

Kyllä niissä promokuvissa voi hymyilläkin..

Voi olla ettei voi kun soittaa mörkömusaa. Se on vakava asia se.
Myytävänä 300W Fenderin nuppi!
Da Make
30.04.2005 18:26:41
Aika komea idea tuo rappus juttu! Muutenkin, tyylikkään selkeät ja yksioikoiset sivut.
"Soundi lähtee sormista!" -Line6 tuo markkinoille mallintavat sormenpäät. Katso omat plussasi täältä!
basistivol666
30.04.2005 18:51:39
Helvetin komee ulkoasu! Asiat oli paikoillaan. Musa vaan uupuu...
Suomenkielistä metallimusiikkia->www.fobiayhtye.cjb.net
Niskamies
30.04.2005 20:30:59 (muokattu 30.04.2005 20:33:06)
Mun mielestä olisi hyvä jos toi valikkojuttu olisi ihan reunassa. Ja niin että nuo ikkunat eivät avautuisi uusiin ikkunoihin. Se sai ainakin mut, ja varmasti monet muutkin lähtemään heti pois tuolta sivuilta, se on tajuttoman ärsyttävää.

EDIT: ja laittakaa noille sivuille otsikot. Se on tyhmää kun jokaisen avatun sivun otsikoksi tulee pelkkä piste.
Meitsi on meshissä.
Schnowotski
30.04.2005 20:44:47 (muokattu 30.04.2005 20:45:03)
Ja niin että nuo ikkunat eivät avautuisi uusiin ikkunoihin. Se sai ainakin mut, ja varmasti monet muutkin lähtemään heti pois tuolta sivuilta, se on tajuttoman ärsyttävää.

EDIT: ja laittakaa noille sivuille otsikot. Se on tyhmää kun jokaisen avatun sivun otsikoksi tulee pelkkä piste.

Mistä ihmeestä puhut? Ainoat jotka avautuivat uusiin ikkunoihin, olivat vieraskirja ja "links"-sivun linkit. Ja niillä oli kyllä otsikkona muuta kuin piste. Ja niiden onkin hyvä avautua uusiin ikkunoihin.

Eikö selaimesi tue frameja? Kyllähän jopa pahamainen IE tukee frameja?
Tyttö kouluttautuu lääkäriksi, diagnosoi itsellään aivokasvaimen ja ampuu itsensä.
Rakastitko minua kun katsoit minua silmiin, kun pidit minua kädestä, kun tulit puhumaan minulle? - elämä yksin ei ole vaikeaa, mutta elämä ilman sinua...
Niskamies
30.04.2005 20:47:07
Mistä ihmeestä puhut? Ainoat jotka avautuivat uusiin ikkunoihin, olivat vieraskirja ja "links"-sivun linkit. Ja niillä oli kyllä otsikkona muuta kuin piste. Ja niiden onkin hyvä avautua uusiin ikkunoihin.

Eikö selaimesi tue frameja? Kyllähän jopa pahamainen IE tukee frameja?

Mun selaimella kaikki linkit aukesivat uusiin sivuihin ja kaikkien sivujen otsikkona oli piste. Selaimena mulla on Safari.
Meitsi on meshissä.
Schnowotski
30.04.2005 20:48:33
Mun selaimella kaikki linkit aukesivat uusiin sivuihin ja kaikkien sivujen otsikkona oli piste. Selaimena mulla on Safari.

Kannattaisi harkita vaikka firefoxin asentamista.
http://www.mozilla.org/products/firefox/
Tyttö kouluttautuu lääkäriksi, diagnosoi itsellään aivokasvaimen ja ampuu itsensä.
Rakastitko minua kun katsoit minua silmiin, kun pidit minua kädestä, kun tulit puhumaan minulle? - elämä yksin ei ole vaikeaa, mutta elämä ilman sinua...
Niskamies
30.04.2005 21:57:24
Kannattaisi harkita vaikka firefoxin asentamista.
http://www.mozilla.org/products/firefox/

Asensin Firefoxin tossa muutama päivä sitten, ja kokeilin sitä parin päivän ajan, mutta se tuntui hirveän tönköltä verrattuna Safariin, joten siirryin takasin.

Kannattaa optimoida ne sivut kaikilla selaimilla toimiviksi.
Meitsi on meshissä.
möhköfanttimies
01.05.2005 13:14:48
Operallakin avautuu uusiin ikkunoihin.
"If bullshit was music, that fellow would be a brass band." Paddy Crosbie.
Hohhoijaa
01.05.2005 13:53:48
Asialliset sivut!
Heviasmo
01.05.2005 16:32:31
Operallakin avautuu uusiin ikkunoihin.

Juu, sama ongelma täällä. Muuten ei mitään valittamista.
"Fuck it, kids love it!" -Jack Owen
Hannu H.
01.05.2005 18:15:44

Hyvä idea tuo rappushomma.
Itse lisäisin jonkin värin sinne. Joku punainen vois sopia hyvin.
Väliotsikoihin ja semmosiin. Mut aika semmonen harmaan ja "kulahtaneen" punanen.

Ei kukaan kummiskaan tajunnu, mutta kaikkeni yritin. Sen siitä saa ku herättyään tänne kirjottelee :P
"Well, you get the dumb instrument and you learn how to tune it and just learn to go from one thing to another." -Jimmy Page-
Da Make
01.05.2005 21:42:02
Hyvä idea tuo rappushomma.
Itse lisäisin jonkin värin sinne. Joku punainen vois sopia hyvin.
Väliotsikoihin ja semmosiin. Mut aika semmonen harmaan ja "kulahtaneen" punanen.

Ei kukaan kummiskaan tajunnu, mutta kaikkeni yritin. Sen siitä saa ku herättyään tänne kirjottelee :P

Minusta tosi ankean punainen, joku kuivuneen veren värinen, tai hyvin tumma viininpunainen.
"Soundi lähtee sormista!" -Line6 tuo markkinoille mallintavat sormenpäät. Katso omat plussasi täältä!
-Prokitaristi-
28.07.2005 15:39:52
Kuka sää noista oot?
Mohla
30.07.2005 14:47:14

Ihan toimivat sivut.

Sitä en tajua, että miten ihmiset ei tajua että niihin yhteystietoihin pitää laittaa muutakin kuin se @hotmail.com.
Puhelinnumero vähintään, eikä se postiosoitekaan siellä pahaa tee.

Jos joku vaikka haluaa teidät baariinsa keikalle, niin ne soittaa teille. Yllättävän harva vaivautuu sähköpostitse tällaista asiaa kyselemään.

Mikä siinä on kun kukaan ei enää uskalla edes puhelinnumeroaan sinne sivuille laittaa? Mikä siinä pelottaa, pilapuhelutko? Vai puhelinmyyjät? Kertokaa!
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
tipamo
07.08.2005 12:07:36
Asialliset sivut. Laittakaa sisältösivulla oleva taustakuva kiinteäksi niin se ei scrollaa mukana kun tekstiä lukee. Pysyy taustakuva sitten kokoajan yhtenäisenä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)