Aihe: Muusikot, jotka eivät polta
1 2 3 4 5 6 7
rakula
07.08.2005 11:21:45
Metallican hepuista taitaa vain Lars polttaa (joskaan ei mikään ketjupolttaja ilmeisesti ole). Panteran Vinnie Paul ei polta, eikä Dime polttanut.

Tiedätkö, polttaako Petrucci ? Vaikka sillä nyt ei hirveästi väliä ole :D
Eat my ass and balls
Henkka Hevimies
07.08.2005 11:44:17 (muokattu 07.08.2005 11:44:34)
Hehe. Ehkei se suihkussa ja nukkuessa polta.:P

Knopfler ei vedä spadduu.

Ai ettei polta suihkussa:http://www.snakepit.org/slcal2shr.jpg

;)
"Floikka on ihan turha vehje ja nauhojen määrä on aika vitun yhdentekevä." -Leather Rebel
Silvertown
07.08.2005 12:23:33 (muokattu 07.08.2005 12:24:03)
Ehkei nykyään, mutta ainakin jossain Dire Straitsin aikaisessa pätkässä oon nähnyt miehen polttavan.

Joskus Golden heart -albumin jälkeen lopetti. Ja sen kyllä kuulee äänessä kun vertaa Sailing to Philadelphiaan. Mies sanoi että tupakoinnin lopettamisesta hän on hyvin ylpeä.
Voittajat eivät luovuta, luovuttajat eivät voita.
saturnzreturn
07.08.2005 14:09:39
Tupakointi tuntuu olevan jotenkin rock- ja muillekin muusikoille itsestäänselvyys. Itse tupakoimattomana soittajana keikkapaikkoja, treeniksiä, studioita sun muita kiertäessä tulee välillä vähän ulkopuolinen olo, ja passivisesta tupakoinnista kärsii.

turhaa vikinää, muusikot polttaa yhtälailla kuin sade on märkää. jos on niin herkät keuhkot että ei kestä edes sitä, että muut polttaa, niin kannattaa vaihtaa harrastus vaikka sauvakävelyyn.

kerran kokeilin olla ilman, vitutti koko ajan, ihmiset bussissa ja muualla haisi pahalle yms. ei siis kannata olla ilman.
my wallet's fat and so is my head
Exhausted
07.08.2005 14:30:32

Juu eiku määki vaan tän yhen pöllin imasen ja se on sil saletti.
Keppis
07.08.2005 14:33:03
turhaa vikinää, muusikot polttaa yhtälailla kuin sade on märkää. jos on niin herkät keuhkot että ei kestä edes sitä, että muut polttaa, niin kannattaa vaihtaa harrastus vaikka sauvakävelyyn..

Taidat olla muut ihmiset hyvin huomioon ottava tyyppi tai sitten vitsailet.
Mikä vitun clean-kanava? http://www.mikseri.net/fobia
*Kitaristi*
07.08.2005 21:49:39
Minä.
Janne F
08.08.2005 00:15:25
Hulkon Antti ei polta ja McCoyn Andy on raitis.

-Kamikaze Kettunen

Pitää paikkansa. Andy McCoy ei ole polttanut tupakkaa eikä käyttänyt alkoholia kahteen ja puoleen kuukauteen.
Jemo
08.08.2005 03:50:51

Pitää paikkansa. Andy McCoy ei ole polttanut tupakkaa eikä käyttänyt alkoholia kahteen ja puoleen kuukauteen.

Mitä halvattua?! *vilkaisee ikkunasta pihalle* Aivan kuin olisin äsken nähnyt lehmän viuhahatavan tuossa vaahteroiden yllä. Saatoin nähdä väärinkin.

-Kamikaze Kettunen
Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli
Dinorocker
08.08.2005 09:22:47 (muokattu 08.08.2005 09:23:29)
Gene Simmons, Paul Stanley, Rudolf Schenker...
Outrider
Paijukainen
09.08.2005 21:24:58 (muokattu 10.08.2005 22:30:39)
..passivisesta tupakoinnista kärsii.

..itse kärsinyt tästä. tähän mennessä ja tulen kärsimään, koska ei vain se etten itse polta, mutta kuinka jo savun tunkeutuminen nenän etuosaan saa epämukavimman olon sitten hammaslääkärin kalkkihanskojen hajun jälkeen.

(ja eix kaikki muusikkonettiin rekisteröityneet oo automaattisesti muusikkoja häh?)
aikaa on turha kyseenalaistaa
Eddy
10.08.2005 00:40:29

Eikä vielä yhtään "Mihinkäs Andy on haudattu?"-tyyppistä kommenttia?!!??
Koskettelen soittimia...
salmivaara
10.08.2005 11:07:07

(ja eiks kaikki muusikkonettiin rekisteröityneet oo automaattisesti muusikkoja häh?)

99% ainakin tuntus kuvittelevan niin.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Squierrel
10.08.2005 12:11:46

Mikko Alatalo

On se ainakin joskus väittänyt polttavansa. Legendan mukaan äijä oli joskus kuulusteltavana huumausaineiden käyttörikoksesta epäiltynä ja ydinviestinä herralla oli "luulin, että se oli tupakkaa".
"Squier is the Epiphone of guitars."
Jucciz
10.08.2005 13:10:18
On se ainakin joskus väittänyt polttavansa. Legendan mukaan äijä oli joskus kuulusteltavana huumausaineiden käyttörikoksesta epäiltynä ja ydinviestinä herralla oli "luulin, että se oli tupakkaa".

"En tiennyt, että piipussa oli hasista."
eppe
10.08.2005 23:51:44

jaa, no ruississa se joi lavalla viskiä ja viime lauantaina hotellin aulabaarissa olutta. tosin vaan yhden tuopin. Oli samassa hotellissa majotuksessa ku oli se alice-keikka.
Kilgore Trout
11.08.2005 02:17:52
Murray vissiin polttaa, mutta muut eivät. Ainakaan Bruce.

Ainoa, joka maiden-jätkistä ei ole ikinä varmuudella tupakoinut on Steve. Nykytilanteesta en tiedä, mutta 80-luvun huippuvuosina ainakin Adrianilla, Davella ja Nickolla kärysi vielä.
Raha ei tee onnelliseksi, mutta uusi soitin tekee.
Kilgore Trout
11.08.2005 02:23:16
..itse kärsinyt tästä. tähän mennessä ja tulen kärsimään, koska ei vain se etten itse polta, mutta kuinka jo savun tunkeutuminen nenän etuosaan saa epämukavimman olon sitten hammaslääkärin kalkkihanskojen hajun jälkeen.

Onko sinne tupakansavuun ja ravintoloihin todellakin ihan pakko sitten ängetä. Tulisiko minun vai luopua nautinnostani sinun vuoksesi?
Raha ei tee onnelliseksi, mutta uusi soitin tekee.
Jucciz
11.08.2005 08:53:31
Onko sinne tupakansavuun ja ravintoloihin todellakin ihan pakko sitten ängetä. Tulisiko minun vai luopua nautinnostani sinun vuoksesi?

(hieman off-topiciksi mennään, mutta mennään sitten reilusti...)

Kysymys on väärin aseteltu. Onko sinulla oikeus tupakoimalla pilata minun nautinto jos olemme molemmat samassa paikassa? Juuri tämän kaltainen asenne on (suuremmassa mittakaavassa) aiheuttanut ihan kaikki maailman ongelmat. "Mitä sinusta on väliä kunhan minä saan tehdä mitä haluan?" Selvennystä alla:

Jos ravintolassa esiintyy suosikkibändini, on mielestäni täysin kohtuullista etteivät tupakoivat idiootit (anteeksi vain) pilaa minun musiikkinautintoani. Joillekin tuntuu olevan täysin mahdotonta ymmärtää, että palavan tupakan haju on suurelle osalle savuttomia yksi vastenmielisimipä hajuja mitä löytyy. Eikä se haju edes mitään, mutta jo muutaman minuutin viettäminen tupakansavuisessa tilassa saa aikaan sietämättömän päänsäryn. Minä en OIKEASTI usko, että tupakanhimo voi olla niin suuri, ettei ihminen pysty sitä puoltatoista-paria tuntia olemaan polttamatta - vetäkööt vaikka konsertin jälkeen koko askin yhteen putkeen jossain, missä minä EN ole. Ja ei mene läpi selitykset tyyliin "en voi nauttia konsertista täysipainoisesti, ellen voi samalla vetää savua keuhkoihini". Naurettavaa.

En osoita ketään henkilöä sormella, mutta on pakko todeta, että tupakoijat ovat pilanneet minulta kymmeniä konsertti-iltoja jo tähän mennessä. Sen takia todella odotan, että keikkajärjestäjät oikeasti _joutuvat_ karsimaan tupakoinnin ainakin keikkalavojen edestä. Olkoon näillä savuajilla joku oma suljettu koppi, vaikka sitten lasiseinillä, josta voivat seurata musiikkiesitystä niin, ettei savuttomien tarvitse kärsiä tästä "nautinnosta".

Tämä kirjoitus ei todellakaan kohdistu kaikkiin tupakoitsijoihin: heidän joukossakin on paljon huomaavaisia tyyppejä, jotka ymmärtävät, missä tilanteissa on kohteliasta jättää rööki sytyttämättä. Sen raivon määrää ei vaan pysty pukemaan sanoiksi, joka syttyy siinä vaiheessa kun on saanut erittäin hyvän paikan yleisöstä: bändi näkyy ja kuuluu - ja sitten joku pahvipää sytyttää tupakan eikä ota kuuleviin korviinsakaan kehoitusta tehdä se jossain muualla. En minäkään ulosta teidän lautasellenne kun ollaan yhdessä syömässä hienossa ravintolassa. Älkääkä väittäkö, etteivät nuo asiat rinnastuisi.

Muusikoiden tupakointi lavalla ei yleensä haittaa, ellei nyt bändin ja yleisön välimatka ole minimaalisen pieni. Tällöin vaan siirryn yleisössä hieman kauemmaksi lavasta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)