Aihe: Paljonko pyydän pa-kamoista?
1
Tympee Huttunen
06.08.2005 17:39:04 (muokattu 06.08.2005 17:39:24)
Elämä on julmaa ja olen huomannut lauluääneni olevan varsin huono, enkä ainakaan halua enää saada sitä kovemmaksi, joten pakko kai se on laittaa myyntiin minulle niin rakkaat vehkeet. En oikein tiedä mitä härvelini ovat, mutta varsin toimivat ne ovat. Ongelmaksi tulee hinta. En osaa yhtään arvioida, kuinka paljon pitäisi näistä pyytää.

Kyseessä on jokin epämääräinen Fal(?)-merkkinen mikserivahvistin ja Shuren (made in USA) Vocal Master-kaapit. Laitteita olen käyttänyt niin laulussa, kuin kitarassakin ja melko hyvin ne pelittää. Ihan toimivat siis, mutta wanhat.

Tässä kuva vehkeistäni (aika rivoa:)

http://muusikoiden.net/dyn/members/331.jpg
Myy minulle polkupyörä! Hinta max. 40e, mielellään Turusta. Ilmoita , jos löydät vihreän T-siipi-merkkisen pyöräni. Varastettu DBTL:ssä 29-30.7 välisenä yönä.
hollstro
06.08.2005 18:24:42

Älä hyvä mies suutu tästä, mutta vahvistin ei ole juuri minkään arvoinen. Siitä kun lähdet niin kaupaksi saat. Kaiuttimet sen sijaan on melkein vintagea (oiskohan 70-luvulta) , joten niistä voi jotain jo pyytääkin. Jos jostain syystä noi haluaisin maksaisin styrkkarista nimelliset 50€ ja kaapeista yhteensä 200 €.
hollstro
06.08.2005 19:04:55

Jo ny o. Laulaja kyselee laulukamoistaan kitarapalstalla ja vielä basisti vastaa. Laulaja ei ole edes laulaja. Alkaa varmaan soittaan rumpuja.

Soitan mie kitaraakin ;-)
Kapane
06.08.2005 19:09:22

Soitan mie kitaraakin ;-)

hyvä... vain puolihullu;-)
In Goth We Trust! The 666 Club #555
Tympee Huttunen
06.08.2005 19:13:29 (muokattu 06.08.2005 19:13:46)
Jees. Kiitoksia vastauksista. Lisäkommentitkin tietenkin tervetulleita:) Itsekin hieman uumoilin, että kaapeista tosiaan jotain voisi saada, mutta vahvari melko arvoton. Settinä minä tuon myyn.

Kitaraa ja bassoa soittelen. Näin jälkikäteen olisi ehkä voinut kyllä tämän eri palstalle laittaa, mutta menee se näinkin.
Myy minulle polkupyörä! Hinta max. 40e, mielellään Turusta. Ilmoita , jos löydät vihreän T-siipi-merkkisen pyöräni. Varastettu DBTL:ssä 29-30.7 välisenä yönä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)