casey jones 05.08.2005 15:21:53 | |
---|
Mitä kappaleita teillä on yleensä ollut soiton alla uudessa porukassa tai jos porukkaan ilmaantuu uusi soittaja? Oletteko heti uuden kaverin ilmaannuttua aloittaneet omilla ja käskenyt pysyä mukana? Vai jollain tutulla ennalta sovitulla coverilla, taikka sitten vain jamittelemalla mitä sattuu. nobody loves me but my mother! |
Volume 05.08.2005 15:35:31 | |
---|
Mitä kappaleita teillä on yleensä ollut soiton alla uudessa porukassa tai jos porukkaan ilmaantuu uusi soittaja? Oletteko heti uuden kaverin ilmaannuttua aloittaneet omilla ja käskenyt pysyä mukana? Vai jollain tutulla ennalta sovitulla coverilla, taikka sitten vain jamittelemalla mitä sattuu. Uudella kaverilla on todennäköisesti kovat paineet aluksi, joten me tehtiin kuolleen ja kuopatun bändin kanssa niin, että kysyttiin häneltä mitä biisiä soiteltaisiin. Näin se sai harjoitella jotakin eikä tullut liian äkkiä. En mä ainakaan paniikissa jamittelemaan pysty. Sitten kun näytti siltä, että alkoi tilanne rauhottumaan, vedettiin jami käyntiin. Mua kun tuohon projektiin aikoinaan pyydettiin, ehdotin että soitetaan Paranoid. Soitettiinkin ja pääsin mukaan porukkaan. Tämä viesti oli 100 % totuus. |
miscage 05.08.2005 15:39:12 | |
---|
soitetaan Paranoid. Näin:) Kumpi ois vittumaisempi? a) Olla jouluna ilman joulukuusta vai b) Saada nuuttipukkireissulla jostain talosta appelsiineja?
Kuuntele Reflection Of Mind |
vanttera 05.08.2005 15:49:16 | |
---|
Perus kolmikantabluesrokhewiprodepolkka toimii aina. - Aasta vai eestä? - Takaa! - You're in! *h4liih* |
Härski 05.08.2005 16:08:27 | |
---|
Yleensä sovitaan ennen treenejä jokunen coverbiisi ja niitä vejellään. Jos homma sujuu ja näyttää hyvältä, niin sitten soitellaan omia biisejä ja tehdään uusia. Näin kävi mm. rumpalillemme. |
Läpistö 05.08.2005 22:58:50 | |
---|
Meillä on ollut ainakin Hey joe ja sit jotain blueseja. Ainiin ja erinäisiä versioita Paranoidista, mm. reggae ja swing :D "Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo. |
Lesko 05.08.2005 23:29:47 (muokattu 05.08.2005 23:30:07) | |
---|
Tais olla tossa toissa päivänä ja Zeppelinin Whole Lotta Love sieltä lähti tuleman sekä sitten ihan muuten vaan jammailtiin... Heti saatiin myös omaa biisiä työstettyä... "-Nemo est tam senex, qui se annum non putet posse vivere"
"-Nemo nisi mors"
"-Labitur occulte fallitque volatilis aetas"
"-Vade et fac tu similiter" |
No tietysti Hideaway ja Crossroads. Käynks mä täällä usein? |
vanttera 06.08.2005 13:25:47 | |
---|
No tietysti Hideaway ja Crossroads. Eiku Slide Away ja Crossword! *h4liih* |
Super-Jari 06.08.2005 14:09:26 | |
---|
Yleensä omaa biisiä tai sitten aletaan tekemään uutta. Ei tosin enää sitä ongelmaa. Ei uusia jäseniä. Ha. |
Sperm Donor 06.08.2005 15:52:51 | |
---|
Eka kerta kun mua pyydettiin bändiin niin mä kysyin kundeilta että millaista musaa te soitatte? Kundit sanoivat että BTO:ta, Purplea ja Sabattia. Ne nyt ei mulle millään tavalla kolahtaneet mutta ajattelin että vau! bändiin!!! Kun sitten päästiin kämpille niin kundit eivät osanneet soittaa mitään muuta kun Sliippareiden Väinön. |
willie 06.08.2005 16:01:07 | |
---|
Mitä kappaleita teillä on yleensä ollut soiton alla uudessa porukassa tai jos porukkaan ilmaantuu uusi soittaja? Oletteko heti uuden kaverin ilmaannuttua aloittaneet omilla ja käskenyt pysyä mukana? Vai jollain tutulla ennalta sovitulla coverilla, taikka sitten vain jamittelemalla mitä sattuu. No jup. Meillä kun käy kämpällä soittajavieraita, niin aika standardeja, helppoja muutaman soinnun biisejä siinä on vedettävä. Proud Mary (CCR) Green River (CCR) Cocaine (Cale/Clapton) Purple Haze (Hendrix) Walkin´the Dog (Rufus Thomas/Rollarit....) Black Magic Woman (Fleetwood Mac/Santana) All Your Love (Otis Rush/Mayall) Hideaway (F.King......) Honky Tonk Women (Rolling Stones) Knockin´ On The Heaven´s Door (Dylan) Come Together (Beatles) Get Back (Beatles) jne.. onhan noita, jota kaikki osaa. Riippuu tietysti mitä soitinta vieraileva/uusi tyyppi soittaa. Mh.. |