texjazz 04.08.2005 21:26:58 | |
---|
Löytyykö miehen efektoidulle flyygelin soitolle muita kuuntelijoita? Allekirjoittanut voisi suositella jopa jazzia harrastamattomallekin hyvänä päivänä. Onko kukaan muuten nähnyt EST:tä livenä? |
blastoff 04.08.2005 23:00:18 | |
---|
Minä tykkäsin tosi paljon Seven Days of Falling -levystä. Ainakin näkemieni pätkien perusteella E.S.T. vaikuttaisi olevan myös erinomainen livebändi. Täytyypä yrittää päästä tuonne Tampereen keikalle. |
Dirk 06.08.2005 00:17:48 | |
---|
Löytyykö miehen efektoidulle flyygelin soitolle muita kuuntelijoita? Allekirjoittanut voisi suositella jopa jazzia harrastamattomallekin hyvänä päivänä. Onko kukaan muuten nähnyt EST:tä livenä? Ilman muuta kannattaa mennä paikanpäälle katsomaan jos siihen on mahdollisuus. Itse olen nähnyt kerran livenä Oulussa, jos hän esiintyi trioineen Norrbotten Big Bandin kanssa. Lisäksi ajattelin mennä katsomaan miestä Malmö Festivalen -tapahtumaan parin viikon päästä kun satun siellä päin olemaan... |
Onko kukaan muuten nähnyt EST:tä livenä? Pori Jazzissa tuli muutama vuosi sitten nähtyä. Ja kolahti kyllä; jokunen äänite on tullut hankittua. "Hard work often pays off after time, but laziness always pays off now." |
M.i.k.key 07.08.2005 03:52:13 | |
---|
Kolme viimeisintä äänitettä sekä yksi livekeikka Tukholmassa takana, todella hieno ryhmä. Koskas ne Tampesteriin tulee? Mä lopetan nää hommat! |
G-mies 07.08.2005 10:51:50 | |
---|
"Hard work often pays off after time, but laziness always pays off now." |
Calle 07.08.2005 16:50:31 (muokattu 07.08.2005 16:51:06) | |
---|
E.S.T esiintyy siis Tampere Jazz Happeningeilla joka on tänä vuonna 3.-6.11. Muita esiintyjiä lienee Tomasz Stankon kvartetti sekä Five Corners Quintet. Kaikki Tampereelle Marraskuussa! edit. typot "Jazz isn't dead it just smells funny" -Frank Zappa |