Aihe: USA, Japan, Mexiko jne..
1
KaRa
05.08.2005 20:42:17 (muokattu 05.08.2005 20:43:43)
Eroaako nuo loppujenlopuksi mitenkään? Siis valmistus maa esim. Fenderin Stratoissa. USA on ainakin yleisesti katsottuna kallein, mutta onko se vaan: "Tää on tehty USA:ssa, Kitaramiesten mekassa, rahat pois, niinkuin ois"?
En jaksa kirjoittaa allekirjoitusta; se on liian työlästä, enkä näe siinä mitää järkeä.
Imper
05.08.2005 20:47:21

Eikai se työn osalta eroa juurikaan (muutakun tosiaan hinnoittelussa) mutta yleensä USAlaisissa on laadukkaimmat osat ja siitä tuo korkeampi hintakin.
Everyone is a per-son
KaRa
05.08.2005 20:52:34 (muokattu 05.08.2005 20:55:34)
Fenderin Stratoa olen ollut tässä hommaamassa, niin siksikin ajattelin. Usalaisen olen ajatellut ostaa... "kerralla laatupeli":ä ajatellen. Minulla on ollut 3 akustista ja 2 sähköä, niin nyt olisi aika siirtyä kyseiseen kitaraan. Itse asiassa vielä kitaran puutteessa (melko pahassa)

e: Ei tämä paikka tukkoon mene uusien aiheiden tekemisestä. Kyllä niitä sitten nostelee pohjilta.
En jaksa kirjoittaa allekirjoitusta; se on liian työlästä, enkä näe siinä mitää järkeä.
Hannu H.
05.08.2005 23:52:27

e: Ei tämä paikka tukkoon mene uusien aiheiden tekemisestä. Kyllä niitä sitten nostelee pohjilta.

Ei mene tukkoon ei, mutta turhauttavaa ahkeraan käyttäville kun on samoja kysymyksiä joka toinen päivä.
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Dr. Muff
06.08.2005 07:40:26
Ei mene tukkoon ei, mutta turhauttavaa ahkeraan käyttäville kun on samoja kysymyksiä joka toinen päivä.

Näin. Tämä asia on kattavasti puitu monen monta kertaan. Katso vanhat läpi ja kysy uudestaan jos joku asia jäi epäselväksi.
Tuumasta toiseen.
paristo
06.08.2005 07:59:20
turhauttavaa ahkeraan käyttäville kun on samoja kysymyksiä joka toinen päivä.

turhauttavaa on myös kun aina muistetaan mainita että asiasta on keskusteltu ennenkin..
Selvästi pidemmälle..
Les Fender
06.08.2005 13:09:50 (muokattu 06.08.2005 13:11:33)
turhauttavaa on myös kun aina muistetaan mainita että asiasta on keskusteltu ennenkin..
Niin ja turhauttavaa on kun ja niin, mut joo.. Asiaan, vanhan ketjun ylöshilaaminen on kyl paljon rakentavampaa kysyjänkin kannalta, saadaan kenties siittä hieman monipuolisempi ettei juututa pelkkään vintagetallaan ja Mehikon työläisten sosiaaliseen riistämiseen tässä kapitalistien... *huoh*
E: Mut onhan nämä oivia tilaisuuksia öftopickeiksi..
Kitara tykkää kun sillä soitetaan!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)