Silmalaatikko 05.08.2005 15:52:16 | |
---|
Elikkäs onkos kenelläkään kokemusta tämän valmistajan symbaaleista ja mistäpäin suomea saa ostettua vai saako ollenkaan? |
On ollut joskus 10v sitten setti ja ostin sen Helsingistä, oliskohan ollut Bändikeskus??? tai mikä se pulju siinä Ruoholahdessa silloin olikaan? Ihan hyvin toimi ja hyvät fiilikset on jääny. En kuolemaksenikaan muista mitään tarkempia tyyppimerkintöjä mutta ihan kokeilemisen arvoinen merkki. Eikä silloin ollut hinnallakaan pilattu. "Totuuden tunnistaa kun sen kuulee" |
miän vain 05.08.2005 20:43:56 | |
---|
Mulla on Turkish-haitsu. Hyvä kuin mikä, eikä ollut kalliskaan. En myy ikinä. Ridekin oli, mutta se hajosi - takuuaikana ja sorvinuraa myöten pellin keskeltä - mutta pulju oli jo mennyt nurin. Hyvä pelti sekin oli, on vieläkin. Bändikeskuksesta ostettuja molemmat. Nythän se on taas toiminnassa, samassa korttelissa mutta pari ovea lähempänä Kamppia. Myyvät halpiskamaa, Turkishista ei mitään tietoa. Ei ole tuota merkkiä pariin vuoteen näkynyt missään. |
Jaakob 06.08.2005 14:47:37 | |
---|
Itse ostelin aikanaan samasta paikkaa Turkishin Classic 15" thin crashin. Parempaa en ole nähnyt ikinä vastaavassa kokoluokassa. Ja on kestänyt vaikka minkämoista mättöä, ja ei ole hajonnut. Eli meikäläisellä vain positiivisia kokemuksia turkisheista. Ilomantsista kotoisin. |
Heathen 06.08.2005 15:55:01 | |
---|
Multa löytyy Turkishin rock-beat 16" crash. On ollut setissä jo parin vuoden ajan ja todella kovassa käytössä, komppilautasena ja kaikkea, eikä vieläkään osita hajoamisen merkkejä. Soundi on aika pehmeä ja tumma, mutta kovempaa lyötäessä saa aikaan varsin repivää sointia. Olen tykännyt todella, ja harkitsinpa aikaisemmin hankkia noita rock-beateja lisää, mutten mistään löytänyt... Se, joka menettää järkensä on yleensä viimeinen, kuka sitä kaipaa. |
Baka 06.08.2005 20:24:49 (muokattu 06.08.2005 20:25:15) | |
---|
Täältä löytyy 16-tuumainen medium thin crash, classic sarjaa... Aivan loistava pelti, ja löytyi halvalla työkaverilta. Soundi tuossa liippaa melko läheltä Zildjianin A-sarjaa, ja ainakin istuu soinniltansa hyvin noiden omien zilkkujen sekaan. Emmää vaan tiärä miten se simmottis.. |