Aihe: CDsoitin = rikki
1
SirElwood
05.08.2005 18:37:24
Tökin hieman kannettavan soittimeni linssiä kun musiikki tökki. Nyt tökkii kahta pahemmin kroonisesti. Voiko sillä heittää jo vesilintua?

Kokeile putsata se linssi vaikka pumpulipuikolla ja jollain haihtuvalla puhdistusaineella. Toinen mikä ainakin omaa kannettavaa riivaa, on hiukset. Niitä menee sinne väleihin ja jumittaa sen moottorin, tai siis hidastaa sen pyörimistä. Tai jotain. Kunnon perusteellinen puhistus auttaa. Jos ei auta, ni sitte verkonpainoksi.
poppamies
05.08.2005 20:14:23

No ne tahtoo nykyäänn olla sellaisia muovipaskoja että ne ei kelpaa edes verkkopainoks. Jotenkin luulen että ne on tehty tahallaan senverran huteriks että niille tulee haku päälle viimeistään kahdenvuodeniässä.
G strings are for strippers
zepeteus
06.08.2005 12:23:38
CD-soittimien linssin ripustukset ovat varsin herkkää tavaraa. Jo liian voimallinen puhdistus, esim. vanutupoilla, saattaa vääntää ripustukset/jousitukset pysyvästi väärään asentoon. Oikean asennon löytäminen on sen jälkeen hakuammuntaa ja saattaa vioittaa kiinnityksiä lopullisesti.
Teijo K.
07.08.2005 15:55:13 (muokattu 07.08.2005 15:55:59)

No ne tahtoo nykyäänn olla sellaisia muovipaskoja että ne ei kelpaa edes verkkopainoks. Jotenkin luulen että ne on tehty tahallaan senverran huteriks että niille tulee haku päälle viimeistään kahdenvuodeniässä.

Siltä vähän tuntuu noita katsellessa. Minulla on reilu 10v vanha kannettava cd-pyörittäjä PA kamojen mukana matkustanut ja hyvin toimii. Ostin sen linjatasoisen ulostulon takia, empä ole noissa uusissa pienissä nähnyt vastaavaa koskaan. Aina jossain piuhalaukun pohjalla pyörimässä.
"Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista."
-von Ranke.
PoLFus
07.08.2005 23:27:49

Mun vanha kunnon sony walkman heitti veivit. Ei kuulu mitn. Voiko tälle tehdä jotain?
"I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)