Aihe: Flying-v kopiot
1 2
fox
05.08.2005 12:22:50

Tänk juu! Kepin sarjanumeron (B824821) perusteella se olisi helmikuun 1982 tuotoksia, mutta ota näistäkin nyt sit selvää... ;o)

Sarjanumero tosiaan on tuollainen.. Huomioon täytyy ottaa nyt, että tuo mun Iba-historiikki on USA-painotteinen, eli saattaa olla, että Euroopan markkinoilla olis tuota ollu jo 1982, ja vasta myöhemmin Jenkeissä. Mutta ulkonäön perusteella tuo malli on kyseessä..
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
balzary
05.08.2005 12:24:24

m@tu
09.08.2005 13:06:38
Mulla on tommonen epiphone flying-v, http://www.thomann.de/thoiw3_epiphone_flying_v_prodinfo.html , eikä mulla oo ollu mitään ongelmaa sen suhteen. Helppo säätää ja sopii hyvin hevimpään junttaukseen.. Tietenkin mielipide-eroja on, mutta mun mielestä se yks dean flying-v mitä kokeilin ei todellakaan ollu häävi.
Mulla oli pari kuukautta käytössä gibsonin flying-v samaan aikaan ku tuo epiphone, niin paljon parempi oli soittaa tuolla epiphonella. Tietenkin sitä erilailla ronskisti käsittelee 300€:n epiphonea mitä 1300€:n gibsonia, joka taas vaikuttaa saundiin pirusti. Eli paremman kuulostahan se soitto on, mitä enemmän sitä kitaraa rääkkää. :)
mitä paksummat kielet kitarassa, sitä paksumpi ego
eyemaster
10.08.2005 08:15:17
Joo. Hyvää infoa on kyllä tullut eli kiitokset niistä. Pääsis nyt vaan eroon tosta yhdestä entisestä kitrasta. Kaikenmaailman kyselijöitä on, jotka meinaa, että otan loppuviikosta yhteyttä jne..vaan eipä sitte kuulu mitään. Täytyy myöntää että itsekkin yhden vaihtokaupan peruin, mutta kun toi lentovee ois nyt kuitennii enempi kiikarissa. No jospa tässä vaikka sitte ostaa päräyttää jossain välissä sen neljännen kitaran. Mutta jos jotaki kiinnostaa toi myynnissä oleva ESP niin ottakaapa yhteyksiä (sori mainostus). Mutta ko kyrsii nuo pelkät kyselijät!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)