Aihe: Metallica Rollareiden lämppäriksi
1 2 3
...And Justice For All
05.08.2005 12:58:55
Ah, metallica, niin tuttua musiikkia.

Käytätkö kaiken aikas trollaamiseen ja paskaviestien kirjottamiseen? Kaikki tietää että raskas musiikki ei sua kiinnosta joten ei tarvi tulla joka topicciin persestelemään.
Mm...beer...
Järvihirviö
05.08.2005 13:10:08
Käytätkö kaiken aikas trollaamiseen ja paskaviestien kirjottamiseen? Kaikki tietää että raskas musiikki ei sua kiinnosta joten ei tarvi tulla joka topicciin persestelemään.

Oosny. Olen minäkin metallicasta pitänyt. Olen innoissani tästä.
Järvihirviö
05.08.2005 13:13:12
Käytätkö kaiken aikas trollaamiseen ja paskaviestien kirjottamiseen?

Ehkäpä sitten tyydyn kirjoittamaan "Joo, toimii sikahyvin" "Potkii saatanan kovaa!" "Joo, tosi hyvee musaa!"
Aerodactev
05.08.2005 13:13:42

Kaikki tietää, että mm. rap-musiikki ei sua kiinnosta joten ei tarvi tulla joka topicciin persestelemään.
Long = progressive = good
aikavaikea
05.08.2005 13:14:40
Käytätkö kaiken aikas trollaamiseen ja paskaviestien kirjottamiseen?

Look who's talking! :-D
Naiset nauttikaa
Miehet miettikää
...And Justice For All
05.08.2005 13:32:13
Kaikki tietää, että mm. rap-musiikki ei sua kiinnosta joten ei tarvi tulla joka topicciin persestelemään.

Juuri siks en sitä teekään.
Järvihirviö ihan muuten vaan vittuilee ja provoaa.
Mm...beer...
Järvihirviö
05.08.2005 13:34:40
Järvihirviö ihan muuten vaan vittuilee ja provoaa.

Lopeta nyt, hyvä mies, tuollainen säälittävä itkeminen. Jos ärsyttää todenteolla, niin pyydä ylläpitoa laittamaan minut vaikka jäähylle. Saisit hetken maistaa glooriaa.
KTULU
05.08.2005 13:36:00
Ei taida tallica soittaa ainakaan Damge incciä batteryä tai dyers eveä...Tai mitään muutakaan trashia! :D
Life is wonderful...NOT!
...And Justice For All
05.08.2005 13:36:09
Lopeta nyt, hyvä mies, tuollainen säälittävä itkeminen. Jos ärsyttää todenteolla, niin pyydä ylläpitoa laittamaan minut vaikka jäähylle. Saisit hetken maistaa glooriaa.

Vaikka sä et tykkää mun tyylistä vastata joihinkin ketjuihin, sun ei silti tarvi vittuilla mulle koko aikaa. Osta vaikka pakastepizza ja lue akuankkaa.
Mm...beer...
...And Justice For All
05.08.2005 13:36:32
Ei taida tallica soittaa ainakaan Damge incciä batteryä tai dyers eveä...Tai mitään muutakaan trashia! :D

Lerssin jalat ei kestä...:D
Mm...beer...
ozz3
05.08.2005 13:36:47

Kyllähän nyt Batteryn luulisi olevan setissä.
Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
...And Justice For All
05.08.2005 13:41:14
Ei oikein sopisi tyyliin että kun Metallica soittaa rollareiden kanssa niin sieltä tulee jotain kovikaan rankkaa.

Jotain Loadin materiaaliako pitäis soittaa? :)
Eiköhän se oo ihan normaali metallica-setti.
Mm...beer...
ozz3
05.08.2005 13:41:45
Ei oikein sopisi tyyliin että kun Metallica soittaa rollareiden kanssa niin sieltä tulee jotain kovikaan rankkaa.

Musta tuntuu, että vetävät ihan oman keikkansa, eikä Stonesin ehdoilla. Ehkä muutama kevyempi biisi saa tilaa setissä, mutta tuskin Puppets tai One esimerkiksi putoavat mihinkään.
Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
KTULU
05.08.2005 13:44:47
Musta tuntuu, että vetävät ihan oman keikkansa, eikä Stonesin ehdoilla. Ehkä muutama kevyempi biisi saa tilaa setissä, mutta tuskin Puppets tai One esimerkiksi putoavat mihinkään.

Saa nähdä.
Life is wonderful...NOT!
aikavaikea
05.08.2005 13:49:32

And i quote:

"´ttu PARANOID lopettaa.

Eminen sucks."
Naiset nauttikaa
Miehet miettikää
KTULU
05.08.2005 13:50:58
And i quote:

"´ttu PARANOID lopettaa.

Eminen sucks."

Mitä jos jatketaan aiheesta?
Life is wonderful...NOT!
...And Justice For All
05.08.2005 13:51:01
And i quote:

"´ttu PARANOID lopettaa.

Eminen sucks."

Hoho. Huonoihin topicceihin huono vastaus -loogista.
Olet varmaan huomannut miten mun topicceihin vastataan.
Sitä saa mitä tilaaa.
Mm...beer...
KTULU
05.08.2005 13:51:38
Hoho. Huonoihin topicceihin huono vastaus -loogista.
Olet varmaan huomannut miten mun topicceihin vastataan.
Sitä saa mitä tilaaa.

Mitä jos jatketaan aiheesta?
Life is wonderful...NOT!
mie
05.08.2005 16:40:29

Paljonko luulette että liput tulevat maksamaan keikalle jos Suomeen tulevat? Viimeksi maksoivat tietääkseni aivan sairaasti. Kiinnostaisi kovasti nähdä ukot livenä ennen kuin kuolevat pois.
Kamakaavio

Älä ajattele. Pää sekoo.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)