eyemaster 04.08.2005 07:45:13 | |
---|
|
depe 04.08.2005 09:15:43 | |
---|
Tokain V taisi olla pulttikaulainen? Eli ei ole lähelläkään aitoa asiaa. ;) Paitsi ehkä ulkoisesti... Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Ben_D 04.08.2005 09:24:23 (muokattu 04.08.2005 09:28:35) | |
---|
Ehdottomasti Dean. Soittamistani kitaroista paras hintalaatusuhde. |
eyemaster 04.08.2005 09:30:11 | |
---|
Joo sepä tossa Tokaissa onkin ongelma. Jos ton Epiluurin hommais niin jäis rahnaa vielä modaukseenkin:) Onko joku koittanu noita Deaneja. Niitä ei ainakaan paikallisissa liikkeissä taida olla.. |
Ben_D 04.08.2005 09:34:10 (muokattu 04.08.2005 09:34:22) | |
---|
Joo sepä tossa Tokaissa onkin ongelma. Jos ton Epiluurin hommais niin jäis rahnaa vielä modaukseenkin:) Onko joku koittanu noita Deaneja. Niitä ei ainakaan paikallisissa liikkeissä taida olla.. Mulla on ollut Dean 79V ja myin pois ainoastaan siitä syystä, että oli pakko saada rahaa edulliseen Jenkki Jacksoniin. Voisin jopa kehottaa ostaan kokeilematta. Et pety. Malmin DLX Musicissa on Dean 79V. |
fox 04.08.2005 10:12:50 | |
---|
Joo sepä tossa Tokaissa onkin ongelma. Jos ton Epiluurin hommais niin jäis rahnaa vielä modaukseenkin:) Onko joku koittanu noita Deaneja. Niitä ei ainakaan paikallisissa liikkeissä taida olla.. Meidän kitaristi mr. SG osti täs keväällä Epiphonen Tsekissä tehdyn mustan LentoVeen. Schallerin mikit ja rauta. Ihan käypä kämpe oli se. Ja autenttisen näkönen. Siis se oli se ´58 Vee. Toki Deanitkin, saati sitte jos löydät Ibanezin RocketRollin, jos ei se ulkoasu (esim. lapa) tarvi olla niin justiinsa. |
trih 04.08.2005 10:36:01 | |
---|
... saati sitte jos löydät Ibanezin RocketRollin, jos ei se ulkoasu (esim. lapa) tarvi olla niin justiinsa. No näitä ei varmaan helpolla löydä ;). En muista nähneeni "livenä" yhtäkään. Iban vanhemmista en ole nähnyt kuin pari Destroyeria ja yhden Randykopsun. Mistä tämä tsekkivee on löytynyt ja minä vuonna valmistettu? Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?"
Dad: "It's a universal acronym."
Danae: "An acronym of what?"
Dad: "We Are Right."
— from the cartoon Non Sequitur by Wiley |
fox 04.08.2005 10:44:00 | |
---|
No näitä ei varmaan helpolla löydä ;) Mistä tämä tsekkivee on löytynyt ja minä vuonna valmistettu? Kyä Iban RocketRollia, vallankin niit halvempia malleja, flea-bayssa on aikas usein.. Mutta toki ei oo ihan niit yleisimpiä kopioita, kyllä. Oudolla tavalla hauska, kun siin on Veen runko mutta kaulassa onkin duckbill-lapa.. Se sen jostain Itä-Suomen soitinkaupasta oli bongannu, vaihto Fernandeesi-Stratonsa siihen. Todettiin sit treeniksellä, että kas, sarjanumeron perusteella tsekki. En muista nyt just tuosta numerosta, mutta katton sitte salaa ylihuomenna.. Saatto olla 2000-2001... |
Exhausted 04.08.2005 12:02:03 | |
---|
Itellä oli joskus Epiluuri V ja siitä hajos tosi paljon osia ja koskaan ei toiminu niinkun piti. Onneks pääsin eroon |
Silppuri 04.08.2005 15:17:20 | |
---|
Mulla on tuo Epin V goth kakkoskitarana ja pidän sitä ihan hyvänä peruskeikkakeppinä. Ei se mikään maailman paras kitara ole, mutta ihan ok soittaa. Se on todella kevyt ja sen takia sopii hyvin pitkiin hikisiin treeneihin ja keikoille. Tuo keveys ja painopisteen paikka aiheuttaa toisaalta myös sen, että jos kaulasta päästää irti, niin se laskee alas. Haittaako?!? Makuasia. Vaihdoin just eilen vielä EMG:n HZ-mikit tuohon niin johan jyrää. Sitä paitsi on se aika tappajan näkönen!!! "I haven´t slept since I woke up." |
Pete-69 04.08.2005 16:25:29 | |
---|
Onko Foxilla kuinka paljon tietoo Iban Rocket Rolleista? Pari vuotta sitten ostin sellaisen "täysin raatona" ja fiksailin sen jonkinmoiseen kuntoon (kuvia löytyy www.freewebs.com/pete-69 ja sieltä Ibanez Rocket Roll II), mutta tuo bodyn muoto hieman ihmetyttää; onko se Rocket Rollin "originaali" muoto vai jonkun modaama? Siis kun se ei ole perus lentoveen muotoinen? Asioilla on tapana järjestyä. |
eyemaster 04.08.2005 21:32:38 | |
---|
Jees. taytyypä jostain koittaa noita Deaneja bongata. Saahan niitä tuolta saxasta jos vaan sokkona kehtaa tilata. Ainaki pulttikaulaset jää kyllä pois ko eihän se oo aito lentovee:) |
Ben_D 04.08.2005 21:35:19 | |
---|
Jees. taytyypä jostain koittaa noita Deaneja bongata. Saahan niitä tuolta saxasta jos vaan sokkona kehtaa tilata. Ainaki pulttikaulaset jää kyllä pois ko eihän se oo aito lentovee:) Juu tilaa vaan se liimakaulainen 79V. Pesee Epiphonen ja Tokain vastaavanhintaiset 100-0. |
Da Make 04.08.2005 22:22:15 | |
---|
Mulla on ollut Dean 79V ja myin pois ainoastaan siitä syystä, että oli pakko saada rahaa edulliseen Jenkki Jacksoniin. Voisin jopa kehottaa ostaan kokeilematta. Et pety. Malmin DLX Musicissa on Dean 79V. Helkkarin hyvän tuntuinen! Hintaisistaan ehdottomasti paras. Mikitkin ovat ihan OK hyvät. |
Ze Kink 04.08.2005 23:03:10 | |
---|
Tokain V taisi olla pulttikaulainen? Eli ei ole lähelläkään aitoa asiaa. ;) Paitsi ehkä ulkoisesti... On siitä kyllä liimakaulainenkin (olen testannut sellaista musamaailmassa). Ehkä etsisin silti noita vanhempia Tokaista. Vähän aikaa sitten oli todella hieno Tokai V torilla, jotain vm.83, hinta taisi olla 300e. Noita vaan näkyy aika harvoin. Joo, itse ottaisin kyllä Deanin. Rölö |
Ze Kink 04.08.2005 23:04:37 (muokattu 04.08.2005 23:07:33) | |
---|
Onko Foxilla kuinka paljon tietoo Iban Rocket Rolleista? Pari vuotta sitten ostin sellaisen "täysin raatona" ja fiksailin sen jonkinmoiseen kuntoon (kuvia löytyy www.freewebs.com/pete-69 ja sieltä Ibanez Rocket Roll II), mutta tuo bodyn muoto hieman ihmetyttää; onko se Rocket Rollin "originaali" muoto vai jonkun modaama? Siis kun se ei ole perus lentoveen muotoinen? En tiedä, mutta perhanan makee näyttää nykyään olevan :) Etköhän tuolta löydä jotain juttua: http://www.ibanezregister.com/ (tsekkaa gallery siis) E: Kyllähän noissa joissain näyttää olevan samanlaista muotoa, esim. tuo RR1000. Rölö |
onko se Rocket Rollin "originaali" muoto vai jonkun modaama? Siis kun se ei ole perus lentoveen muotoinen? Komee X-series RocketRoll II vuodelta 86-88 tuo on, varmistin viel tehtaan kirjasta.. Itte haluisin sitä ensimmäistä sarjaa jonkun RR 400:sen, reunalistat ja loimuvaahteraa, blokki-otelautamerkit ja "normaali Flaikkarin runko. !984-mallin RR:ssä oli siinä rungon ulkoreunoissa sellaset möhkylät, eli se oli lievästi "tupla-vee". Sitte tuli tuo epäsymmetrinen. Tuo sun vehjes näkyy olevan lehmusrunkonen, kirjan mukaan. |
fox 04.08.2005 23:15:40 | |
---|
E: Kyllähän noissa joissain näyttää olevan samanlaista muotoa, esim. tuo RR1000. Niin, piti sanomani et tuo Peten on RR 250...
|
Pete-69 05.08.2005 11:48:38 | |
---|
Tänk juu! Kepin sarjanumeron (B824821) perusteella se olisi helmikuun 1982 tuotoksia, mutta ota näistäkin nyt sit selvää... ;o) Asioilla on tapana järjestyä. |
Dinorocker 05.08.2005 12:07:16 | |
---|
Mucho off-topic: Ja mun entinen Gibson Vee palaa näinä päivinä taikaisin kotiin, eli mulle. Tippa linssissä eile kopeloin sitä....se on kaunistunu.. Hehh.. : ) Outrider |