superfly 08.06.2005 12:42:52 | |
---|
Nonni. Nyt alkaa Peavey Classic 30:sen kunnianhimoinen modausprojekti. Teen siis komcosta nupin. Värikin saattaa muuttua matkan varrella vauhdikkaampaan. Kombossahan putket sojottavat alaspäin, mutta tässä nuppiprojektissa olisi tarkoitus laittaa ne samalla lailla kuin tuossa Classic 50 nupissa. Eli vaakatasoon siis. Kyselenkin siis että olisiko mistään laiskan ihmisen mahdollista ostaa jonkinmoista koteloa nupille, johon upottaisin sitten tuon kombon vahvistinosan. Itse an taida pystyä tuota tekemään työkalujen/tilojen puutteessa kokonaan alusta asti. Toinen vaihtoehto on sitten ottaa kombosta elementti pois ja sahata kotelosta puolet pois. Mutta millä peittää sahausjäljet? Jonkinmoisilla reunalistoilla kenties? Enivei tuo Classic 50 tyylinen ratkaisu olisi kyllä silti parempi. Ja viimeinen kysymys: Minkälaisen kaapin tuo vaatii? 16 ohmia mun järkeilyn mukaan. Tässä siis tämänhetkinen tilanne: http://www.scottymoore.net/images/peaveybk.jpg Ja tämmöinen siitä pitäis tulla: http://members.cox.net/jcsguitar/images/Peavey50.jpg"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
pjl 08.06.2005 13:31:00 | |
---|
Saakohan vanhoja verhoiluja jotenkin irti? Jos saisi alaosasta kankaan irti voisi sen sitten taitella ja liimailla näppärästi uuden alaosan päälle. |
superfly 08.06.2005 18:40:24 | |
---|
Saakohan vanhoja verhoiluja jotenkin irti? Jos saisi alaosasta kankaan irti voisi sen sitten taitella ja liimailla näppärästi uuden alaosan päälle. Juuri näin ajattelin tehdä. Tweedkangas lähtee näköjään helposti irti ilman työkaluja ihan vetämällä. Nyt on kombo tuossa atomeina ja päätä hieman raavituttaa. Jokaisen ruuvin irrotin kotelosta mutta näköjään siellä on jotain puisia tappeja liimattuna vielä pitämään toosa kasassa. Näyttää siis taas kerran että väkivaltaan on turvauduttava jotta tuon pohjan saa irti. .....Vasara.... Jousikaiku saa lähtee roskikseen juuri jollei joku huoli sitä itselleen... "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
superfly 08.06.2005 20:58:34 | |
---|
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Puavali 08.06.2005 21:22:48 | |
---|
kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |
pjl 08.06.2005 22:21:46 | |
---|
Jousikaiku saa lähtee roskikseen juuri jollei joku huoli sitä itselleen... Kyllä mulle kelpaa. Missäs mahtaa sijaita? |
LassiÖ 09.06.2005 12:10:58 | |
---|
Jousikaiku saa lähtee roskikseen juuri jollei joku huoli sitä itselleen... Mullekkin kelpais. |
superfly 09.06.2005 12:34:56 | |
---|
Jousikaiulla on uusi omistaja jo valitettavasti. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
superfly 10.06.2005 10:33:28 | |
---|
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
mites edistyy? :) Kitaristi ei tunne sanaa MAHDOTON
Jukka-Pekat #3. |
Jucciz 05.08.2005 09:07:26 | |
---|
|
StJerky 05.08.2005 14:35:51 | |
---|
Aihetta sivuten, samicin kanssa väännettiin vanha "soan aikane" Peavey Deuce 2x12-combo nuppimuotoon. Aikaa meni pari tuntia. :) http://jucciz.com/kuvia/g3/deuce/ Meidän bändissä oli joskus vuonna -89 tuollainen käytetty Deuce. Muistaakseni oli aika hyvä ja lämminsoundinen vahvistin. |
ezki82 07.08.2005 00:06:04 | |
---|
...aaarghh....suoraan naulaan... Tasan ei käy onnenlahjat :) Huominen on monesti viikon kiireisin päevä. |
Campylobacter 07.08.2005 02:15:46 | |
---|
"Suoraan naulaan" :D |
temppiz 07.08.2005 04:17:10 | |
---|
"Suoraan naulaan" ...On se hurja! Kytkentöjen hälvettyä tarkistamme savut.
Tieto ei ole luulon väärti.
Tingi laadusta - älä hinnasta.
Määrä korvaa laadun. Puoliksi suunniteltu on hyvin tehty. |
Tony Narrows 04.12.2005 20:30:06 | |
---|
Mitenkäs tämän projektin kanssa sitten kävi?? Itse olen mahdollisesti tekemässä tai teettämässä mesalleni nupin koteloa, mut en taida uskaltaa alkaa sahaamaan nykyistä kompoani, siksi mieluummin teetän tai teen uuden kotelon. Alias Tonza |