Arry 17.04.2005 16:46:57 | |
---|
Käyppäs Cdonissa, on tullut inside genesis 70-80, Kappale lista on ainakin lupaava. Tupla DVD, Tilauksessa on. Pistähän kommenttia sitten tuosta dvd:stä kunhan olet sen käsiisi saanut. Gabrielin aikaiset livepätkät ovat kyllä sen verran harvinaista herkkua että saattaa olla että tuo tulee hankittua muutenkin mutta hehkutusta on aina mukava kuunnella/lukea. :) You have to be happy with what you have to be happy with. |
Juho L 17.04.2005 16:51:20 (muokattu 17.04.2005 16:57:24) | |
---|
Käyppäs Cdonissa, on tullut inside genesis 70-80, Kappale lista on ainakin lupaava. Tupla DVD, Tilauksessa on. Iees. Pistän tilaukseen... Gabrielin show-viritelmiä voi vain ihailla. Edit: Katselin tuossa tuon DVD:n biisilistaa. Näyttää olevan suurin osa Collinsin IHAN HUONOA Genesistä... Hitsi. Uskaltaisikohan tuon tilata. "Hassua, kait mä sitten olen puukorva." - Niskis
IMIK - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Teijo K. 17.04.2005 18:34:25 | |
---|
Iees. Pistän tilaukseen... Gabrielin show-viritelmiä voi vain ihailla. Edit: Katselin tuossa tuon DVD:n biisilistaa. Näyttää olevan suurin osa Collinsin IHAN HUONOA Genesistä... Hitsi. Uskaltaisikohan tuon tilata. Minä jään odottamaan testiraportteja... |
Juho L 17.04.2005 18:35:35 | |
---|
Minä jään odottamaan testiraportteja... Saman voisin minäkin tehdä. "Hassua, kait mä sitten olen puukorva." - Niskis
IMIK - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Teijo K. 17.04.2005 18:48:18 | |
---|
Saman voisin minäkin tehdä. Loistavia äänitteitä on vielä läjäpäin ostamatta. Harmittaisi käyttää rajallisia resursseja johonkin, mikä ei sitten olisikaan niin kiva. |
Tony Narrows 25.04.2005 09:40:34 | |
---|
Tämä on kyllä yksi parhaista bändeistä koskaan,minun mielestä. Erittäin hienoa musaa ja todella hankalaa soitettavaa. Minun mielestä,jos lähtee Genesikseen tutustumaan,niin kannattee tutustua vanhempaan tuotantoon.Täs ois joitain levyjä joita kantsii kuunella ja mietiskellä :D Selling England By The Pound Foxtrot Lamb Lies Down On Broadway A Trick Of The Tail Alias Tonza |
Mika Torvinen 18.07.2005 04:44:04 | |
---|
Kyllä vain, yksi maailman parhaista bändeistä. Itse olen kuunnellut 13 vuotta vaikka olenkin vasta 17 v. :D Kyllähän 80-luvun tuotanto on erittäin loistavaa, ja myöskin We Can't Dance! Huippu biisejä ovat kuitenkin Burning Rope, Firth Of Fifth, Dance On a Volcano, The Musical Box, Second Home By The Sea, Abacab, Behind The Lines, Driving The Last Spike, Fading Lights, Land Of Confusion (Älkää sanoko mitään. :D). Itse olen tässä paljon soitellut koskettimilla, varsinkin biisejä Land Of Confusion, Second Home By The Sea, Firth Of Fifth, That's All... Mielestäni ehkä jopa tuo 80-luvun tuotanto kolahtaa paljon enemmän kuin 70-luvun, vaikka niistäkin pidän erittäin paljon. Mutta ehkä kuitenkin tuo Roland TR-808- rumpusoundien käyttö meni ylitse We Can't Dance albumilla kun joka toisessa biisissä on ko. soundeilla varustettua biittiä. Calling All Stations onkin sitten mielestäni jo aika huono, en tykkää yhtään Ray Wilson:sta. Tykkään kyllä enemmän Phill Collins:sta kun Gabrielista. Itse ajattelin lähteä Collinsin keikalle lokakuussa. Bändissähän soittaa myös Genesisksen keikoilta tuttu Daryl Stuermer. :) Jeh, eipä tässä muuta, loisto bändi!! J E H ! |
Basismi 18.07.2005 11:52:20 | |
---|
Soundimielessä olen 70- luvun meininkiä diggaillut jo yläasteikäisestä asti, eli ööö jostain 80-luvun puolivälistä... Itse olen pitänyt 70-luvun (kuin myös 50&60) soundeja ihan paskoina, mutta rupesin juuri funtsimaan että enhän ole juurikaan kuullut 70-luvun levyjä. No Rushin ja Pekka Pohjolan 70's levyt ainakin kuulostaa erittäin huonolta. Ja Abban. Viistous helpottaa soittamista! |
ydinaukio 18.07.2005 13:11:52 | |
---|
Lamb lies down on broadway on kyllä aika hauskaa kuunneltavaa. Hyvä levy. |
Dirk 19.07.2005 13:45:12 | |
---|
No Rushin ja Pekka Pohjolan 70's levyt ainakin kuulostaa erittäin huonolta. Ja Abban. Ensimmäinen kosketukseni Genesikseen oli epämuusikon tyrkyttämä Selling England By The Pound ja itse hämmästyin sen miellyttävää soundimaailmaa. Se on kyllä Foxtrotin kanssa varsin loistava levy. Yksi bändi, joka mun mielestä vain parani 80-luvun edetessä on juuri Rush; tosin sehän alkoi löytää omaa juttuaan mun mielestä juuri 80-luvun vaihteessa, joten luokitellaanko sitä nyt tähän 70-luvun bändien listaan... ensimmäiset levyt 70-luvun puolivälissä eivät oikein jaksa napata. A Show of Hands -siinä se on. |
Chunga 27.07.2005 10:52:39 | |
---|
wanhaa nostamassa taas... Jatkan nyt tähän sillä että tässä threadissa ei olla puhuttu siitä kolmen ensimmäisen jälkeen ilmestyneestä livestä mitään.. mitä mieltä? itse en ole levyä kuullut mutta onko se hankkimisen arvoinen? "Sound and technique, two different things, obviously. He(Joe Satriani) has both. I have...
...Volume"
-Nigel Tufnel, Spinal Tap
##Mega Man-Club 013: Metanol Man |
2541 02.08.2005 23:58:44 | |
---|
Jatkan nyt tähän sillä että tässä threadissa ei olla puhuttu siitä kolmen ensimmäisen jälkeen ilmestyneestä livestä mitään.. mitä mieltä? itse en ole levyä kuullut mutta onko se hankkimisen arvoinen? Hankkimisen arvoinen on kyllä, varsinkin The Knife pesee studioversion mennen tullen. Alunperin levystä piti tulla tupla, mutta suunnitelmat kariutuivat. Ilmeisesti jonkinlainen koelevy/promo tuplasta ehdittiin tehdä ja sillä on mm. Supper's Ready. |
PekkaM 03.08.2005 21:20:44 | |
---|
Käyppäs Cdonissa, on tullut inside genesis 70-80, Kappale lista on ainakin lupaava. Tupla DVD, Tilauksessa on. Tilasin Play.comista, tuli perille, mutta DVD:t puuttuu :( Katsotaanpa, miten playn asiakaspalvelu pelaa... |
2541 03.08.2005 23:13:39 | |
---|
Ihan vaan varoituksena noista "Inside" sarjan DVD:istä: en ole kuullut kuin pelkkää negatiivista. Biiseistä vain lyhyitä pätkiä ja haastateltavina joitain turhia tyyppejä jotka kehuvat ympäripyöreästi bändiä. |
Skebaholikko 04.08.2005 16:19:57 | |
---|
Näin on. Uskon monen yhtyvän mielipiteeseeni, että Phil Collinsille ei anneta niitä rumpusoundeja koskaan anteeksi. Ja lisäksi PC:n tuotanto kiteytti aika paljolti sen, mitä 80-luvussa oli vikana. Mein Gott, tätä en niele! Kasarirumpusaundithan ovat ihan julmetun tykkiä! maittavaa euforiaa! Long Live Tilakaiku! Atomipommivirvelit 4-evah! Rick Allen ja sähköpadit till the mothafriggin end!!! Ja Philille kunniaa myös kasarirummuista, huzzaahhs!!! "Adding rap to rock is like taking the most beautiful woman you've ever seen to a plastic surgeon and asking him to put a penis on her"
-Manowar guitarist Karl Logan-
MegaMan Club #017 - 80s-Action Man |
Skebaholikko 04.08.2005 16:22:24 (muokattu 04.08.2005 16:24:54) | |
---|
Tämän takia olenkin julistanut ikuisen jihadin 80-lukua kohtaan. Asemasotaa käyntiin, kerpeles! Mutt Langen panssarituotannolla ja hiuslakka-Zyklonilla varustettua mahtijoukkoamme vastaan olette yhtä voimattomia kuin punkkarit jengitappelussa Sunset Stripillä vuonna 1985!!! You got a long road ahead, gringo! Me, Wolffie and a whole lotta poofed up, leopardspandex-clad muthas gonna kick yo cycobooty into the ditch for opposing the greatest decade in pop culture. Edit: And thats the bottom LIIIINNNE!!!! biiatch, cause Triple A said so!!! "Adding rap to rock is like taking the most beautiful woman you've ever seen to a plastic surgeon and asking him to put a penis on her"
-Manowar guitarist Karl Logan-
MegaMan Club #017 - 80s-Action Man |
carnation 04.08.2005 17:05:46 | |
---|
Hei, kertokaahan minulle, onko Genesiksen From Genesis To Revelation mistään kotoisin? Minkälainen, hyvä, huono, kuuntelemisen arvoinen, kostuuko siitä yhtään? Kiitos. "Etsin itseäni, mmm." |
vilkor 04.08.2005 21:35:55 | |
---|
Se on huono levy. Ostin sen aikoinaan yhdeksällä markalla Free Record Shopin alennuslaarista. Äitinikin soittaa paremmin kitaraa. Se levy on sellasta folkia, jota joku 15-vuotias "taiteilijapoju" voisi soittaa rippileirillä nuotiolla. Trespass on ensimmäinen Genesiksen levy. |
Vilkor puhuu asiaa, mullakin on joku 1,5e maksanut veto tosta paskasta. |
pimeys 05.08.2005 18:39:46 | |
---|
Ei 60-70-lukujen progebändit sentään kaikki huonontuneet 80-luvulla, kun esimerkiksi King Crimson onnistui tekemään tuolloin uransa parhaan levyn. Genesiksen levyistä pidän tasaisesti molempien kausien tuotoksista. Eniten soittoa ovat saaneet Trespass, Selling England By the Pound, Duke ja Abacab. Peter Gabrielin soolot ovat sitten jo ihan omaa ylivertaista luokkaansa. |