Aihe: Silhuetti : Silhuetti, Hattara ja Tyttö
1
Demostudio
30.07.2005 10:55:02
Bändin nimi: Silhuetti
Kappaleen nimi: Silhuetti, Hattara ja Tyttö

URL: http://www.silhuetti.net (Mp3)

Laitetaan näitä nyt lisää kun palaute on ollut niin ystävällistä. :) Eli tässäpä Peili ja minä -demon loput kappaleet. Demon avausraita "Peili ja minä" löytyy omasta ketjustaan.
Kanjonit
30.07.2005 10:57:27

Silhuetti
Tremolo tuntuu hyvältä sormissa
Demostuodio: Silhuetti - Peili ja minä
Mika Antero
30.07.2005 17:12:34
Tyttö: Tässä onkin vähän sitä vaihtelua, jota taisin kaipailla jossain edellisessä kommentissa. Lyhyt kitarasoolo on vallan mainio. Sanoituksetkin kolahtavat, vaikken yleensä kiinnitä niihin mitään huomiota.

En nyt enempää kehu, tämä vain jostain syystä natsaa just meiksin fiiliksiin ihan täysillä. Lämmin ja valoisa bändi. Vihaa ja tarpeetonta uhoamista on nykyisin musiikissakin ihan liikaa, tämmöinen lämpö on harvinaista.
AP
30.07.2005 17:37:06
Tyttö: Tässä onkin vähän sitä vaihtelua, jota taisin kaipailla jossain edellisessä kommentissa. Lyhyt kitarasoolo on vallan mainio.

O. Alku on erittäin kiva.

En nyt enempää kehu, tämä vain jostain syystä natsaa just meiksin fiiliksiin ihan täysillä. Lämmin ja valoisa bändi. Vihaa ja tarpeetonta uhoamista on nykyisin musiikissakin ihan liikaa, tämmöinen lämpö on harvinaista.

Juuri näin. Sopivan ilmavaa, tulee mieleen kesäilta kaupungissa. Hattarassako se nyt oli hyvin sympaattinen pieni pianosoolo; sitä olisi kuunnellut pidemäänkin!
K100 #7 Ärlä #011
Illusia
01.08.2005 23:07:22

Suuri kiitos palautteesta! Lisää sopii laittaa.
Mika Antero
05.08.2005 22:14:01
Silläkin uhalla, että näitä pidetään maksettuina mainoksina kommentoin vielä kappaletta Silhuetti:

Laulajattaren ääni aiheuttaa todellakin muistikuvia 70-luvulta, sieltä Chydeniuksen sävellysten varjoista ja Love-recordsin arkistojen kätköistä, onneksi kuitenkin ilman politiikkaa. Tämän kappaleen kitarointi on todella menevää ja tyylikästä. Yksinkertaisesti ihastuttava tämäkin.

Ei miulla muuta.
O.J.
25.08.2005 00:22:11
Mukavan kuuloista musiikkiahan tämä on. Kappaleet kuulostavat ensikulemalta aivan peruspopilta, mutta parilla kuuntelukerralla paljastuu hauskoja sovitus- ja sävellyskikkoja. Kitaristin soittotyyli oli miellyttävä.

Miinusta täytyy antaa kappaleiden sanoituksista, jotka minun korvaani kuulostavat välillä rytmiin "väkisin sovitetuilta".

Pidin, vaikka en itse hirveästi tämäntyylistä musiikkia kuuntelekaan!
- Staring at a Parisian sex flick where the characters don't meet, the characters don't speak, and the characters are like mirrors facing mirrors: space always expanding.
Illusia
25.08.2005 21:28:41

Mukavan kuuloista musiikkiahan tämä on. Kappaleet kuulostavat ensikulemalta aivan peruspopilta, mutta parilla kuuntelukerralla paljastuu hauskoja sovitus- ja sävellyskikkoja. Kitaristin soittotyyli oli miellyttävä.

Miinusta täytyy antaa kappaleiden sanoituksista, jotka minun korvaani kuulostavat välillä rytmiin "väkisin sovitetuilta".

Pidin, vaikka en itse hirveästi tämäntyylistä musiikkia kuuntelekaan!

kiitos rakentavasta miinuksesta! Minulla on kovin rytminen korva. Teen melodian ja sanoitukset aina samaan aikaan. Olisi kyllä virkistävää kokeilla vaikka ensin sanojen tekemistä... Sitten kun uskallan.Ehkä jo ensi joululomalla.
Kuuntelepa mielikseni niitä sanoja oikein huolella..Ehkä ajtukset rytmiikan takana saavat voiton. Vaikka mikä minä olen sanomaan?! Itse en juurikaan pysty keskittymään ylipäätään koko biisiin jos sanoituksissa on kautta linjan jotain häiritsevää.

Hyvää syssyn jatkoa ja kiitos kommenteista! Lisää otetaan iloiten vastaan!
Pasifisti basisti
01.09.2005 15:18:51
Katala nosto ja mainos

Demoamme saa nyt ostaa oikein cd:n muodossa. Ohjeet löytyvät kotisivuiltamme.

www.silhuetti.net
Mika Antero
06.09.2005 16:45:24
Demoamme saa nyt ostaa oikein cd:n muodossa. Ohjeet löytyvät kotisivuiltamme.

Hienot kannet ja kaikki. Ei uskois demoksi... Kiva kuunnella hyviä biisejä ihan oikealta levyltä.
Mika Antero
15.01.2006 21:19:25
Eikös Silhuetti voisi pikkuhiljaa laittaa uutta materiaalia kuunneltavaksi? Ei kai bändi ole lopettanut toimintaansa?
superfly
16.01.2006 12:09:37 (muokattu 16.01.2006 12:12:45)
Eikös Silhuetti voisi pikkuhiljaa laittaa uutta materiaalia kuunneltavaksi? Ei kai bändi ole lopettanut toimintaansa?

Ei me lopettelemassa olla, bändi toimii juuri nyt paremmin kuin koskaan. Demoa tehdään tässä juuri, siksi siis hiljaisempaa. Uusi materiaali on valmiina helmikuun puolenvälin paikkeilla. Siitä tulee loistavaa....
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt