BaariMikko 31.07.2005 05:02:57 | |
---|
Niin. Mä tulin kirjoittaneeks ehkä tosiaan sensävyisen viestin, että joku voi tulkita sen negatiiviseksi palautteeksi. Ei ollut tarkoitus. Mä vaan itse lähinnä vaivaannun pelkästä selkääntaputtelusta, niin tulee sitten annettua muille palautetta "rakentavasti" tahi "mukarakentavasti" kuten täällä joku asian taisi muotoilla. Etsi rokista jatsikoriste! |
JCM 31.07.2005 06:38:16 | |
---|
Niin. Mä tulin kirjoittaneeks ehkä tosiaan sensävyisen viestin, että joku voi tulkita sen negatiiviseksi palautteeksi. Ei ollut tarkoitus. Äh, höpsistä. Ja sitäpaitsi, negatiivinenkin palaute on palautetta siinä missä muukin. Positiivistahan tuo palaute on kautta linjan, enkä mä ainakaan lue näitä niin kuin piru raamattua:) ..pikemminkin pilke silmäkulmassa;) Mä vaan itse lähinnä vaivaannun pelkästä selkääntaputtelusta, niin tulee sitten annettua muille palautetta "rakentavasti" tahi "mukarakentavasti" kuten täällä joku asian taisi muotoilla. Just tommosta sen pitää palautteen ollakin, itse olin oikeastaan yllättynyt että näitä oikeesti keskitytään noinkin hyvin kuuntelemaan:) Kiitti vaan kaikille, näin tän pitää toimia! ..mjaa.. taidanpas ottaa kolmannen kupin kahvia tälle aamulle niin herää pikkuhiljaa!! Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Arppa 01.08.2005 13:17:22 | |
---|
Lisää, lisää, palautetta :) Rock`n`roll all night long! |
kupteri 01.08.2005 15:55:05 | |
---|
Olipas mukavan piristävää, ainakin rokki ja blues iskivät. Suomenkieliset ehkä vähän enempi :-) Bluesbiisi sopis just hämyiseen kapakkaan kun ottaa kylmän kolpakollisen hyvää olutta ja "hardisbiisi" sitten taas täyttä meininkiä 180km/h lasissa! Balladissa oli hyviä ideoita, mutta itteä se ei niin kiehtonu. Laulaja on kyllä varsin raju, luonnetta! :-) Riffit rullaa komiasti ja kiipparit kiva lisä "perusmeininkiin". Tällaistahan vois kuunnella enempikin kun bluesi swengaa ja rokissa on meininkiä! Soundit omasta mielestä varsin onnistuneet ja varsinkin kitarat kuulosti mukavan "ilmavilta". Hammondi myös herättää positiivisia fiiliksiä. Niinku joku sanokin kiipparisoolokin vois tulla jossain (ehkä jotain uusia biisejä joskus?). Kitarasoolothan oli ROK! :-) |
Arppa 01.08.2005 22:25:00 | |
---|
Kiitän ja kumarran :) Rehellisyys kunniaan arvosteluissa. Rock`n`roll all night long! |
tatta 02.08.2005 08:40:25 | |
---|
Ou Jeah!!!!!!!!!!! Wau! Että tyypit on oikeasti olleet kiinnostuneita useassa mielessä ottamaan kantaa! NÖYRIMMITEN KIITÄN TEITÄ KAIKKIA TASAPUOLISESTI !!!! "London kids say`ed all is dal``````" Kiitos ja niiaus :) tatta the orginal grazy mama |
Pelsi 03.08.2005 02:19:29 | |
---|
Kuuntelin molemmat suomenkieliset ja sen balladin. What The Hell rokkasi ihan saatanasti, voisin ottaa enempäänkin kuunteluun. Ylöspäin jäi ehkä hieman WTH:n varjoon, mutta hyvä biisi yhtäkaikki. Nadja, the Wind Doesn't Speak kävi loppua kohden ehkä hivenen tylsäksi, mutta alku oli todella hieno. Laulu saattoi pikkuisen mennä epävireisesti jossain kohdin ja parjattu englannin ääntäminenkin kaipaisi hiukan hiomista, mutta ei se nyt kyllä minua haitannut pätkääkään. Loistavaa! Tehkää etenkin noita rokkibiisejä enemmän, sillä varsinkin Tatalla tuntuu niihin olevan aivan uskomattomasti potentiaalia ja munaa äänessä. THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
Sammakko 04.08.2005 02:13:41 | |
---|
Niinkuin monet on sanonutkin niin suomenkielinen rullaa paremmin (yllätys kun suomessa ollaan) ja tuo bluesrockbiisi oli eniten mieleen. En oikeen keksi mitään omaperäistä sanottavaa (suokaa anteeksi). Ihan jees jees kamaa. |
Jackall 04.08.2005 11:29:28 | |
---|
Tatta, jos olisit nuori poika suutelisin sinua;) Hyviä biisejä olette luritelleet. Suomi toimii mielestäni paremmin, ei siitä pääe yli eikä läpi. Ehkä englanniksi kuulee aika paljon tämän tyylistä, mutta suomeksi se tuntu tuoreelta. Hyviä kaikki. Kiitos ja anteeksi:) PS. Tämäkin meni asian vierestä! |
Tellervo 04.08.2005 17:56:17 | |
---|
Hoho, tarkkaan kuunnellaan vain kafrujen biisit tai muuten potentiaaliset vedot. Ne "Ihan kiva" kommentit säästetään niille joista ei mitään sanottavaa oikeasti ole. Arvioiminen on kovaa duunia jos sitä tekee vakavasti ja biisit pitää kuunnella useampaan kertaan läpi. Nimenomaan. Koska mä oon kuunnellut nyt vasta nuo suomenkieliset, en sano vielä mitään, paitsi että se eka suomenkielinen toimii ku tauti! Mielellään olisin sanoista saanu vielä paremmin selvää, koska ne vaikutti olevan hyvät. Joku "helvetin pyykkipäivä" sieltä osu korvaan, ja välittömästi heräs mielenkiinto :) Pervo! |
Ehkä englanniksi kuulee aika paljon tämän tyylistä, mutta suomeksi se tuntu tuoreelta. Niin, täytyy sanoa että jos teette What The Hellin tyyppistä musaa suomeksi, on aika kumma, jos ei jonkunlainen ura urkene. Pervo! |
Schnowotski 07.08.2005 21:05:45 | |
---|
Onhan siinä... rock-asennetta niin hyvässä kuin huonossa. Laulaja pistää välillä nyppimään, vaikka laulaakin hienosti. Sävellykset olivat toimivia, vaikka eivät minua kuoliaaksi pistäneetkään. Vaan ei tässä mitään vikaa. Kohdeyleisö tykännee. "oota.. käväsedn puistelemassa petivaatteet"
-Dutteri "oota... käyn kusella" -Duttor "oota... käyn värkkäilemässä" -Tutteri |
Pelsi 07.08.2005 21:46:53 | |
---|
Niin, täytyy sanoa että jos teette What The Hellin tyyppistä musaa suomeksi, on aika kumma, jos ei jonkunlainen ura urkene. Todellakin. Jos teette levyn, jossa on What the Hellin tyylisiä kappaleita, lupaan ostaa sen. Vaikuttaa sellaiselta ajelumusalta, jonka tahdissa voisi vaikka parit sakot hankkia. THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
JCM 17.12.2005 18:58:44 | |
---|
Osoitteessa www.mikseri.net/gms kolme biisiä vielä hetken aikaa kuultavissa. Joudun pian poistamaan nuo. |