HeavyMachinery 02.08.2005 16:23:44 | |
---|
Onkos muut huomanneet että pinstripet olisivat ohentuneet. Juttelin tässä erään tuttuni kanssa kovasti kalvoista ja vireistä tyyliini uskollisena manasin pinstraippeja kovasti (koska tiesin hänen niitä käyttävän) niin sain vastaukseksi yllättävän avautumisen kuinka niiden paksuutta olisi ohennettu. Menevät kuulemma kuopillekin helpommin. Miten voiko maailma olla sittenkin hyvä paikka ? joko pinstripet olisivat käyttö kelpoisia ? Minä tiedän - siis pelkään ! |
rbt 02.08.2005 16:27:22 | |
---|
Samaa olen pohtinut, mutta epäilen. Oisko kannujen laatu parantunu? |
Youni 02.08.2005 16:30:16 (muokattu 02.08.2005 16:30:22) | |
---|
Kyllähän täällä lukemieni kommenttien perusteella studion miehet ovat Pinstripe-faneja. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
HeavyMachinery 02.08.2005 16:32:21 | |
---|
Samaa olen pohtinut, mutta epäilen. Oisko kannujen laatu parantunu? Miten se vaikuttaisi siihen että ne ei enää kestä kuin ennen ? Minä tiedän - siis pelkään ! |
Katiska 02.08.2005 17:41:20 (muokattu 02.08.2005 17:42:29) | |
---|
Ei ole ainakaan Remon sivujen mukaan Pinstripe ohentunu. Edelleen sama 2x7mil, eli yhtä paksu kuin Emperor tai G2. Siellä reunoilla vaan on semmosta demppaavaa mömmöä joka aiheuttaa sen soundin. |
miän vain 02.08.2005 17:44:23 | |
---|
Kyllä ne edelleen ihan samoja on. Kaveri lyö lujempaa / vire on löysempi / kapulat paksummat? Viimeinen säkeistö kaiken lopettaa. Tämän jälkeen jäljellä on pelkkää kohinaa.
Faroband.net - bändisivu
Semisuper - rumpusivu |
AP 02.08.2005 17:57:16 | |
---|
Ei ole ainakaan Remon sivujen mukaan Pinstripe ohentunu. Edelleen sama 2x7mil, eli yhtä paksu kuin Emperor tai G2. Siellä reunoilla vaan on semmosta demppaavaa mömmöä joka aiheuttaa sen soundin. Liekö mömmöä, eikös ne ole vaan liimattu reunoistaan nämä kerrokset yhteen. K100 #7
Ärlä #011 |
moderndrummer88 02.08.2005 18:00:37 (muokattu 02.08.2005 18:00:47) | |
---|
Liekö mömmöä, eikös ne ole vaan liimattu reunoistaan nämä kerrokset yhteen. mömmöä se liimakin on... Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Katiska 02.08.2005 18:17:31 (muokattu 02.08.2005 18:19:59) | |
---|
Liekö mömmöä, eikös ne ole vaan liimattu reunoistaan nämä kerrokset yhteen. Muistaakseni jossain sanottiin että se ei ole liimaa, vaan pikemminkin ainetta joka pitää kerrokset erillään. Aivan varma en ole, mutta jotain ainetta sielä välissä kuitenkin on. Edit: Remo kuvaa ainetta sanoin "ring reducing agent", joka ilmeisesti on jotain muuta kuin liimaa. http://www.remo.com/portal/products/3/8/49/155/cl_pinstripe.html |
rbt 02.08.2005 19:09:49 | |
---|
Miten se vaikuttaisi siihen että ne ei enää kestä kuin ennen ? Parempia kannuja on kivempi soittaa ja useammin... |
HeavyMachinery 03.08.2005 09:08:47 | |
---|
Parempia kannuja on kivempi soittaa ja useammin... Hyvä teoria :) herran tuntien soitto kerrat on vaan vähentyneet ja vähentyneet...... Minä tiedän - siis pelkään ! |
lkx 03.08.2005 19:53:57 | |
---|
Pinstripet on ihan hyvät jonkun aikaa. Sitten kun reunan liima pettää siitä kalvojen väliltä, niin soundi kuolee. Yhellä studiolla on Kumun setti jossa on paljon tomeja ja niissä on kaikissa Pinstripet päällä ja vissiin Diplomatit alla. Pienimmissä (6", 8") on vissiin Ambassadorit alla. Jos niistä isotomeista (16", 18") haluaa kuolleen soundin, niin pitää joko trigata täysillä, tai pistää paperia teipin alle. Pienemmätkin tomit soi nätisti, tosin ne rupee oleen aika iäkkäät kalvot ja paras terä on jo selkeästi mennyt. Mutta siis jos hiukan jo kulahtaneilla Pinstripeilla tulee semmonen soundi, niin millasta sustainia saa yksikerroksisilla! Oon kuullu ja testannu aikoinaan sitä samaa settiä Peesun kokeiluhuoneessa. En muista mitkä nahat niissä sillon oli, mutta kyllä soi nätisti - saattoi jopa olla Pinstripet. Kyllähän kuitenkin halvemmassa rummussa on halvempi soundi, eikä Kumun mahtiin pääse millään kalvoilla, mutta kyllä Pinstripe on ihan hyvä tuote. Itse käytän nykyään kirkkaita Ambassadoreja päällä ja kirkkaita Diplomatteja alla, kun ne avaavat Rockstar Customin tomeja huomattavasti enemmän, mutta kyllä Rokkareista ihan hyvät soundit lähtee Pinstripeillakin. There is no spoon... |
lkx 03.08.2005 19:57:42 | |
---|
Remo kuvaa ainetta sanoin "ring reducing agent", joka ilmeisesti on jotain muuta kuin liimaa. Elisiis, "ringiä" - sointia - poistava tökötti. Kuitenkin, kun kalvot pääsevät irti toisistaan, soundi kuolee aika täydellisesti. There is no spoon... |
Klooni 04.08.2005 08:48:43 | |
---|
Pinstripe on asia kalvo, ei varmaan sovi kaikkeen musiikkiin ja "viritysalue" on kapeampi kuin hyvällä yksikerros kalvolla, mutta... Kun jotkut nyt tykkäävät siitä äänestä :-) ei meikku ainakaan etsi rummuistä ääntä filosofialla "muut rumpalit tykkää" kyllä olen itserakas sika ja itseäni varten kaivan ne soundit. Pinstripeä käytin pitkään, nykyään aquarianit koska ne tuntuvat kestävän paremmin matalassa vireessä, pinstripet löysällä = monttuja kalvossa ainakin meikun tekniikalla (eli huonolla). Mielettömän hyvää musiikkia mielettömän huonosti soitettuna !
www.klooni.net |
HeavyMachinery 04.08.2005 09:33:33 | |
---|
Kerran oon soittanut rummuilla joissa oli hienot soundit ja pinstripet, tai ainakin osaksi. Etu tomeissa oli emperorit ja lattia tomeissa pinstripet ne jytäsi komeasti. varsinkin kun koot oli 16 ja 18 :) Ei pinstripe paska kalvo oo itse vaan en lämpene sille lyhyelle soinnille. Minä tiedän - siis pelkään ! |
T.Laine 04.08.2005 10:14:39 | |
---|
itse henkilökohtaisesti tykkään siitä pinstripen antamasta äänestä. Tällä hetkellä itelläni on evanssin g1 kalvot, enkä tykkää yhtään. Kyllä meen luultavasti hakeen ens viikolla pinstripet takas. Tykkään siitä pehmeestä "lämpösestä" soundista... Ja ite en kyllä helpolla ole niitä lommoille tms. saanut, en tosin noita g1:ään. ...aina niitä menee... |
Remo 04.08.2005 10:54:00 | |
---|
No mulla on ollu viimeksi pinstripet pulseis kiinni niin luulin että ne on aivan kuraa. Sittenpä koitin laittaa ne gretscheihin ja johan olikin aivan erilaiset. Nyt ne on vissiin ollu jo kuukauden kiinni ja melkeen paremmat saundit kun coated ambassadorilla. O |
kampela 04.08.2005 14:58:53 | |
---|
No mulla on ollu viimeksi pinstripet pulseis kiinni niin luulin että ne on aivan kuraa. Sittenpä koitin laittaa ne gretscheihin ja johan olikin aivan erilaiset. Nyt ne on vissiin ollu jo kuukauden kiinni ja melkeen paremmat saundit kun coated ambassadorilla. Varo vaan, jäät koukkuun.. Henkilökohtasesti Pinstripeissä on mun mielestä kevyesti parempi saundi ku c-ambassadorissa. www.endofyou.net |
Remo 04.08.2005 15:03:16 | |
---|
Itse asias täs alkaa pikku hiljaa tuntumaan siltä, että noi on parhaat kalvot. Ilmeisesti se runkomateriaali vaikuttaa aika paljon siihen saundiin sitten loppupeleis. O |
mulla oli tuossa pikkusetissä nuo C-Ambassadorit, jotenkin niissä oli "ontto" saundi. pitää koittaa stripejä vielä;)--- sitä kun joskus osaisi soittaa.... |