prock 26.07.2005 05:22:37 | |
---|
Onko kellään kokemusta Swissonicin stage pianoista? Tuo SP40 on ainakin Thomannilla hyvin edullinen. Laitteessa on jopa muutama soundi, jos moduli sattuu hajoamaan. http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-180069.html Tarkoitus olisi hommata piano keikkakäyttöön, joten ihan huippuluokkaa ei tarvitsekaan olla. |
Petronome 26.07.2005 13:57:26 | |
---|
Odotettavissa on, että tuo hajoaa keikkakäytössä alta aikayksikön. Yleensä "halpis" soittimissa valmistusmateriaali on suurilta osin muovia, vieläpä yleensä huonoa ja taipuisaa sellaista. En ole äänestänyt yhdessäkään gallupissa! |
baron 28.07.2005 07:36:14 | |
---|
Tarkoitus olisi hommata piano keikkakäyttöön, joten ihan huippuluokkaa ei tarvitsekaan olla. Off-topicia: Mihis niitä huippuluokan laitteita sitten tarvitaan? Himassa yksikseen soitteluun vai? "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
JPQ 28.07.2005 13:56:34 | |
---|
Off-topicia: Mihis niitä huippuluokan laitteita sitten tarvitaan? Himassa yksikseen soitteluun vai? Off-topiccia tämäkin: Studio muusikoille.:) |
Off-topicia: Mihis niitä huippuluokan laitteita sitten tarvitaan? Himassa yksikseen soitteluun vai? En minä siitä keikasta enempää rahaa saa vaikka mulla olisi Steinway siinä pianona! Lähinnä pointti oli, että kun pianon jatkeena on kuitenkin hyvä moduli, niin ei sillä niin väliä millä tuota modulia kilkuttelee, ts. ei tarvitse olla mikään 2000 euron midi-ohjain. |
prock 04.08.2005 12:11:00 | |
---|
Odotettavissa on, että tuo hajoaa keikkakäytössä alta aikayksikön. Yleensä "halpis" soittimissa valmistusmateriaali on suurilta osin muovia, vieläpä yleensä huonoa ja taipuisaa sellaista. Nojoo. Nyt mulla on Yamahan P120, hinta ostettaessa 1400e. Ehkä tuokin on sitten ns. halpa, kun kerran siitä jo petti koskettimisto, jäi kapula pohjaan. Huollon mies kertoi korjanneensa laitteesta rakenteellisen vian, joten näin ei enää tule käymään. No, nyt puoli vuotta huollon jälkeen on toinen kosketin alkanut oireilemaan samalla tavalla... =( |
Petronome 05.08.2005 00:02:29 | |
---|
Nojoo. Nyt mulla on Yamahan P120, hinta ostettaessa 1400e. Ehkä tuokin on sitten ns. halpa, kun kerran siitä jo petti koskettimisto, jäi kapula pohjaan. Huollon mies kertoi korjanneensa laitteesta rakenteellisen vian, joten näin ei enää tule käymään. No, nyt puoli vuotta huollon jälkeen on toinen kosketin alkanut oireilemaan samalla tavalla... =( Tuon voisi kyllä laittaa huonon säkän piikkiin, tai maanantaikappaleen, sillä yleensä Yamahan soittimet ovat varsin kestäviä. Ja hinnasta se tuskin on kiinni, sillä tuossa on sama koskettimisto kuin vaikkapa P250:ssä (hintaa >2000e). En ole äänestänyt yhdessäkään gallupissa! |