JohnPatrick 03.08.2005 16:07:34 (muokattu 04.08.2005 15:31:14) | |
---|
Moro! Pitäisi saada väliaikaiseksi ämyriksi, joku halpa trankkupeli kotiin, kun haaveilemani Engl Screamer odottelee vielä kaupan hyllyllä henkilökohtaisen HEX-indexin nousua.. Mulle on noi halvat transistoripelit melko vierasta kauraa ja toivoisin porukalta jotain kokemuksia, mikä voisi kyseiseen hintaluokkaan nähden olla hyvä vaihtoehto? Käytetyt vahvarit ovat myös vaihtoehtoina.. Soittelen yleensä rock/metal-osastoon menevää musiikkia, joten auttakaapas miestä mäjessä!! ...No niin apuahan tuli sitten roppakaupalla ja onneksi tällä kertaa porukka oli aikalailla samoilla linjoilla. Eli tämä jässikkä lähtee nyt sitten TM10:n metsästykseen, mars! Kiitti vastanneille! |
Fortune 03.08.2005 16:09:17 (muokattu 03.08.2005 16:10:02) | |
---|
Tech21 Trademark 10 käytettynä, jos löytyy. Silloin tällöin noita havaitsee 250 euron hujakoilla, halvemmallakin. Omani ostin 230 eurolla. Enemmän kuin hintansa väärti ja siitä on iloa jopa bändisoitossa (lisäkaapin kanssa riitti hyvin). Metalliosasto irtoaa varmasti, säröä tuosta lähtee aivan järjetön määrä (ainakin omalla humpparikitarallani). Mutta myös perinteisempi ja rokimpi osasto toimii. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
JohnPatrick 03.08.2005 16:57:24 | |
---|
Joo tota Techin trademark10 on joku muukin joskus mainostanut...Mites onko yleensä halvemmissa trankkupeleissä muuten kanaville yhteinen EQ? Ei sen niin väliä, mutta mielenkiinnosta... |
Samu S. 03.08.2005 17:21:38 | |
---|
Itse ostin taannoin Roland Cube 30:n uutena 215 eurolla. Olen tähän asti ollut laitteeseen ihan tyytyväinen, vaikkakin se tuntuu olevan kerrostalosoittamiseen liian äänekäs. Ehkä Micro Cube olisi ollut paikallaan. Cuben efektit ovat minun korvaani aika kauheat, mutta mallinnetut soundit toimii ihan jees, ja kyllähän sitä chorustakin tulee puhtaaseen soundiin hieman ruuvattua. Tuohon parinsadan euron hintaluokkaan minun ehdokkaani olisi siis Cube. Tulee vähän mieleen Tiktak soittamassa grungea. |
Nazareth 03.08.2005 17:48:50 | |
---|
Annan ääneni Microcubelle. "Yks olut ja yks lapin kulta" IMIK #27 |
Joo tota Techin trademark10 on joku muukin joskus mainostanut...Mites onko yleensä halvemmissa trankkupeleissä muuten kanaville yhteinen EQ? Ei sen niin väliä, mutta mielenkiinnosta... Onhan niissä. Tosin TM10:ssa on vain yksi kanava. Mutta millainen! MicroCubet yms. ovat ihan kivoja, mutta susirumia :) T. "Esteetikko" "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Tompsi 03.08.2005 18:03:29 | |
---|
Minullahan tuo TM10 on edelleen kaupan, jos kiinnostaa. |
Fortune 03.08.2005 18:05:56 | |
---|
Minullahan tuo TM10 on edelleen kaupan, jos kiinnostaa. Have you lost your mind, fella :) Jos olisi varaa, niin ostaisin toisen itselleni... "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Tompsi 03.08.2005 18:07:31 | |
---|
Have you lost your mind, fella :) Jos olisi varaa, niin ostaisin toisen itselleni... Nokuuh, mahtava laitoshan se on mutta velat pukkaavat päälle. Luultavasti ostan sitten uuden samanlaisen jahka rahatilanne taas tasoittuu. :/ |
Fortune 03.08.2005 18:10:23 | |
---|
Nokuuh, mahtava laitoshan se on mutta velat pukkaavat päälle. Luultavasti ostan sitten uuden samanlaisen jahka rahatilanne taas tasoittuu. :/ Öh, jos olisi rahaa, niin ostaisin sen talteen sinulta siksi aikaa. Raha on tyhmää. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Cruzzi 03.08.2005 21:31:31 | |
---|
joo no mulla on microcube kyllähän sillä itekseen soittelee mukavasti pienessä huonessa, mutta acoustic mallinnos vaikka olisi täysillä on aika hengetön eikä porukassa soitteleminen ole aina mitään herkkua sillä vehkeellä... muuten kyllä olen ollut tyytyväinen. totta puhutaan ruma se kyllä on... maksaliitto ilman rusinoita on kuin muffinsi ilman wurstia. muumimamma etsii laukkuaan.vesi ilman ranaa on kuin löysä paska aavikolla. |
rockitsb 03.08.2005 21:54:18 | |
---|
Liityn TM10-kerhoon. Se on hyvä. Tavallaanhan siinä on 3x3x3=27 kanavaa, jos nuo kaikki mallinnusvariaatiot otetaan huomioon. Ei kylläkään mitään kanavan vaihto pedaalia ole siinä. Loistavat puhtaat ja loistava marsu-soundi löytyy ja nättikin se on vielä (vrt. MicroCube). Sitten kun on vähän ylimääräistä niin ostan Voxin Pathfinderin ja laitan nuo vierekkäin hyllyyn. "RRRRÄÄÄÄÄÄHHHH!!! -> RÄÄÄÄÄÄÄÄH!! -> Rääääääh! -> Räääh! -> Rääh." -Vahvistin
Bella Italia #5 |
Backlet 03.08.2005 22:12:50 | |
---|
Rolandin Cube 30:n ostin toissapäivänä ja tyytyväinen olen ollut. Kyllä siitä säröjä lähtee ihan tarpeeksi ja ei se minun mielestä ole ollenkaan liian äänkäs kotisoitteluun, joten annan ääneni Cubelle. Nimimerkkini on tyhmä koska en sitä aikoinani tarpeeksi miettinyt ja jumaloin Metallicaa. |
Explorer 03.08.2005 22:24:02 (muokattu 03.08.2005 22:24:50) | |
---|
kanavan vaihto pedaalia Lappeen ranta lainenko olet? TM10 on pomminvarma hankinta, ja tuohon pariin hunttiin sen löytänee käytettynä jos malttaa hieman katsella. Microcube on pikkulasten leikkivahvistin siihen verrattuna. Interstellar overdrive. |
JartZA 03.08.2005 23:34:07 | |
---|
Jep, pakko suositella vielä Trademark kymppiä. On se perkeleen hyvä. SG - nicht only for the guys that likeAngus Young or Pete Townsend. |
Ze Kink 03.08.2005 23:40:53 | |
---|
Minullahan tuo TM10 on edelleen kaupan, jos kiinnostaa. Väännä nyt puukkoa haavassa. Kotiin haluaisin n.10-15w vahvarin, päävaihtoehtona juurikin Tm10 ja sitten Voxin 15w valvetronix vai mikä se uusi mallintava onkaan (soundaa muuten yllättävän hyvältä), muttakun rahat ovat aivan totaalisen lopussa. Ja uusi tallamikkikin pitäisi ostaa, ärrinmurrin. Rölö |
inot88 04.08.2005 03:02:59 | |
---|
Lähteekö TM30:stä samanlaiset säröt ku Tm10:stä? Lihavuus on vain horisontaalista suhteettomuutta. |
ilkkis 04.08.2005 11:10:59 (muokattu 04.08.2005 11:11:28) | |
---|
Onko kukaan kokeillut Ibanezin pikkuvahvareita.Itellä on toneblaster 15R ja täytyy kyllä kehua.Alapäätä löytyy eikä säröissäkään valittamista ole.Kaikukin löytyy.Hintaa satasen verran. silmät kiinni ja Lennonia levariin |
Fortune 04.08.2005 19:59:01 | |
---|
Lähteekö TM30:stä samanlaiset säröt ku Tm10:stä? Se on ihan sama kone, ainoa ero on isompi elementti ja pääte. Eli kyllä. "Look behind you, a three-necked guitar!"
Haluan ostaa kitarakaapin! |
rockitsb 04.08.2005 20:23:54 | |
---|
Lappeen ranta lainenko olet? En, olen lappeen Ranta lainen. Lisäksi olen ankara&rangga isän maan puollustaja. Trademarkista vielä, että hieno ominaisuus on tuo sisäänrakennettu Sansamp: kätevä äänittelyyn. "RRRRÄÄÄÄÄÄHHHH!!! -> RÄÄÄÄÄÄÄÄH!! -> Rääääääh! -> Räääh! -> Rääh." -Vahvistin
Bella Italia #5 |