janpeko 19.05.2003 22:34:46 | |
---|
Millainen kitara on meksikossa valmistettu Strato? Jos omakohtaisia kokemuksia saisi niin hyvä! Ymmärrän että ameriikan omistajat haluaisivat kommentoida, mutta tarvitsisin nyt käyttäjien kokemuksia. Mitä hintaa suomenmaassa joutuu pulittamaan mex stand. mallista? Iso KIITOS! |
jogo3000 20.05.2003 08:22:05 | |
---|
Hinta taitaa olla 450-550 vähän riippuen väristä. Esim. Thomannilla on 422 tuo standard. Niin joo käyttäjän mielipide. On ulkonäöltään ihan varmaa tavaraa. Kaulat on semmosia että jos osaa säätää kaularautaa, ei tule ongelmia olemaan. Vintage hardware on ainakin minun mieleeni paljon enemmän kuin uudet yritelmät. Ei ole kyllä mitään ongelmia ollut. Joka suhteessa hyvä paketti, jos tuollaisen tyylinen kitara innostaa. (Huom. Minulla ei ole enää mex stratoa, kun tarvitsin hevikepin, ja vaihdoin rghen.) Kunpa maailmassa olisi rauha ja hyvä tahto. |
A. Järvinen 20.05.2003 09:19:33 | |
---|
No itellä on melko positiivisia kokemuksia mexico fenkuista. Stratojahan löytyy melko halvoista aina sinne lähemmäs tuhatta euroa. Minä henkilökohtaisesti olen mieltynyt 70's classic stratocasterin muotoihin, sehän maksaa semmoiset 800€. Olen kuullut kehuja mexico stratoista, siis ihan noista standart sarjoista. |
Juunsku 20.05.2003 12:40:55 | |
---|
Niissä se niin sanottu "kananpaska runko" eli se halkeaa jos se tippuu lattialle! Ei kait niissä muuta paskaa ookkaan, mutta tekisin silti valinnan USA stratoon vaikka joutuukin säästämään kivan summan. Junsku |
hemmo 20.05.2003 12:52:04 | |
---|
Juunsku puhuu läpiä päähänsä. Jonnin joutavaa hölpötystä. Mulla on Mehikossa valmistettu 50´classic Strato: - fiesta red - V-mallin kaula - ns. vintage metalliosat Hiton hyvä. Meinaan sain taannoin hermoromahduksen ja päätin piristää itseäni hankkimalla oikein hyvän straton, hinnasta viis, niin koko soitinkaupan paras oli tämä halpa käytetty Mexico-strato. Lisää säröä, pyydän! |
Jankku 20.05.2003 13:02:05 | |
---|
Pirun hyviä, parempia kuin jotkut uudet U.S.At, perkeleen hyviä soittaa, ja ainakin minun omassa oli hyvä tatsi. Yeah rock, rock! |
Voi ne vanhemmat mallit hyviä olla, mutta kaikki mexicon stratot mitä mä oon kokeillu on huonoja ja tatsi Usa malliin verrattuna huono. Ja varmasti jos menee kysyyn jostakin Ari Vähän tyyppisestä paikasta (jos tiedätte ) et paras strato mitä löytyy niin sieltä tulee mexikon strato jossa on vain näön vuoksi iso hinta. Junsku |