kampela 03.08.2005 11:55:58 | |
---|
Onkos muilla kokemuksia kyseisistä mikrofoneista ? Ite oon hommannu basari & overimikin. Tosi edullisia ja hyviä mun mielestä. www.endofyou.net |
Niskamies 03.08.2005 12:13:16 | |
---|
Eikös Audixilla ole mikkejä ihan halvimmasta hintaluokasta ihan kalliimpaan? Mulla ei noista ole kokemusta, mutta mulla on Samson halpa mikkisetti. Saattaa olla että noi on samaa kauraa kuin Audixit, mutta eri kuorissa. Ei voi tietää. Jokatapauksessa, tomimikit ja basarimikki ovat ihan jees. Virvelimikistä en diggaa, todella tumppu. Basarimikissä on joku hassu korostus, ja kaikki mun äänittämät basarit ovat kuulostaneet enemmän tai vähemmän samalta siltä. Tomimikit ovat ihan jees myös, kyllä niillä tomit saa nauhalle. Virallisesti semi-pro! |
kampela 03.08.2005 12:25:40 (muokattu 03.08.2005 12:27:43) | |
---|
Eikös Audixilla ole mikkejä ihan halvimmasta hintaluokasta ihan kalliimpaan? On, itseasiassa alunperin tykästyin kun soittelin yhen toisen bändin d-6 basarimikillä. Ihan helvetin tykki saundi. Taitaa tuo Blink182 mies käyttää kyseistä mikkiä(en mee vannomaan) Ite sitte hommasin vähän halvempaa sarjaa kun luureihin itelleni sen äänen ohjaan. Hommasin sitä Audixin Fusion sarjaa. Toimii todella hyvin. www.endofyou.net |
Monella live-keikalla on ollu audixin d-sarjaa rummuissa ja oon kyllä tykänny miksata. Hirveätä luksusta ompi ne. Se basarimikki (D-6) tosin ei hirveästi oo minun mieleen. Se on aika tiukka soundiltaan ja sen korostus on aika korkealla. Jos basari ei soundinsa puolesta ole tuolle mikille sopiva, niin voi kuulostaa melkosen hirveältä. Nyt parilla keikalla on myös ollu testissä se uus virvelimikki (i5) ja tämän perusteella kyllä hehkuttasin kovastikkin... Pitänee tosin vielä jokunen keikka katella, että mihin suuntaan pää kääntyy. |
mustakaapu_3 03.08.2005 17:55:40 | |
---|
Joskus lainasin isukin studiolta koko satsin joitakin vanteeseen kiinni tulevia audixin rumpumikkejä. Voi herranjumala että tuli hyvät tomisoundit! Kyllähän se muutenkin taitaa näin olla, että lähimikitys on aika must tomeja nauhotettaessa? |
markkuliini 03.08.2005 18:04:56 | |
---|
Kyllähän se muutenkin taitaa näin olla, että lähimikitys on aika must tomeja nauhotettaessa? Riippuu musatyylistä, rumpujen virityksestä, huoneesta, soittajasta ja etenkin siitä kuinka hyviä konkkamikkejä on käytössä tilamikkeinä... :) www.vasamayhtye.com |
nölmönen 03.08.2005 18:27:47 | |
---|
Taitaa tuo Blink182 mies käyttää kyseistä mikkiä(en mee vannomaan) Blink182 siellä. Blink182 täällä. rokkenroll |
ddrum54 03.08.2005 18:30:47 | |
---|
Kyllähän se muutenkin taitaa näin olla, että lähimikitys on aika must tomeja nauhotettaessa? Vaihtoehto kyllä, mutta ei todellakaan must. 2`n 4 |
Niskamies 03.08.2005 19:48:46 | |
---|
Vaihtoehto kyllä, mutta ei todellakaan must. Must se on silloin kun on huonot overit, ja/tai dempatut ja akustisesti heikosti kuuluvat tomit. Virallisesti semi-pro! |
mustakaapu_3 03.08.2005 22:06:12 | |
---|
Vaihtoehto kyllä, mutta ei todellakaan must. No, tuo olikin lähinnä subjektiivinen mielipide! Hyvin toimivat audixit kuitenkin lähimikityksessä!:) Must se on silloin kun on huonot overit, ja/tai dempatut ja akustisesti heikosti kuuluvat tomit. Tämmönen tilannehan se on mulla yleensä ollut. Kotioloissa kun nauhoittelee, niin overheadit ja muut mikit on aina sitä mitä löytyy/käsiinsä saa. Luulis että Yamahan MCA setin tomit kuitenkin toimii... |
kampela 08.08.2005 14:57:28 | |
---|
Blink182 siellä. Blink182 täällä. BlinkBlink vaan sullekkin. www.endofyou.net |
Mortal Jane 09.08.2005 00:46:29 | |
---|
D-2, D-3 ja D-4 on tuttuja livekäytöstä, snare ylä + tomit. Klipsut on ihan ehottoman jees. "Klassinen ratkeaminen, siinä konttaa myös etevä" -Tulenkantajat- |
Magiz 09.08.2005 11:51:07 | |
---|
mulla on Samson halpa mikkisetti. mitä käytännössä tarkoittaa "halpa" mikkisetti? ja paljonkos siihen kuuluu tavaraa? blöä. |
Niskamies 09.08.2005 12:23:15 | |
---|
mitä käytännössä tarkoittaa "halpa" mikkisetti? ja paljonkos siihen kuuluu tavaraa? Mulla on käytössä se Q5 setti. Siihen kuuluu kolme tomimikkiä, virppamikki sekä basarimikki. Hinta oli jenkeissä vähän alta 200 dollaria kun se ostettiin. Virallisesti semi-pro! |