Yllätyin hieman lukiessani tämän päivän Turunsanomia ja erityisesti mielipidepalstaa. Ainakin kaksi kirjoitusta moitti Down By The Laiturin järjestelyjä ja lisäksi ainakin kaksi teksiviestimielipidettä jatkoivat samasta aiheesta samalla linjalla. http://www.turunsanomat.fi/verkkole … :1:1:2005-08-03,4:318035,1:0:0:0:0:http://www.turunsanomat.fi/verkkole … :1:1:2005-08-03,4:318034,1:0:0:0:0: Juuri muutama päivä sitten luin kuinka järjestävät kertoivat olevansa erittäin tyytyväisiä festareiden onnistumiseen ja ennen kaikkea hyvään lippumenekkiin(12 500, joka ylitti tavoitteen 500:lla lipulla). DBTL:än kotisivuilta Uusi alueajattelu Kaupunginteatterin ympäristössä osoittautui onnistuneeksi ja sai yleisöltä pääosin hyvää palautetta. Myös alueiden puhtaanapito onnistui yli odotusten. Poliisiviranomaisten mukaan tapahtuman järjestyksenpito toimi hyvin eikä ongelmia ollut normaalia kesäviikonloppua oleellisesti enempää. Itse en ollut kaupungissa festareiden aikana mutta te jotka olitte, sanokaahan mielipiteenne nykyiseen DBTL:ään ja miten se erosi aikaisemmista vuosista. Meneekö taloudellisen hyödyn tavoittelu festareiden viihtyvyyden ja toimivuuden edelle ? Tosin muistaakseni DBTL:n ei kuulunutkaan olla ison budjetin festarit ja tällä hetkellä ne taistelevat lähinnä olemastaolostaan kaupungin tapahtumien joukossa. Korjatkaa jos olen väärässä. edit. kirjoitusvirheet -Oooo! You smell nice. What is it ?
-Gin |
Bonham 03.08.2005 14:00:35 | |
---|
Jep, heti kirjoitusta yleisönosastolle, kun kaljaa joutuu jonottamaan... tyhmää! Jollei yleisötapahtumassa ole valmis jonottamaan, voi pysyä kotona jääkaapin vieressä. Mun mielestä homma toimi melkoisen hyvin, parannettavaa on toki aina. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
vanttera 03.08.2005 14:23:24 | |
---|
Ainakin vitusti parempi kuin viime vuonna. Joka vuosi jos prepataan samaa tahtia niin 2007 meillä on Suomen paras pitkä viikonloppu tässä. Ja tosta roskaamisesta yms, tuskinpa festarijärjestäjät siellä roskaa? Eiköhän ne oo noi turkulaiset. *h4liih* |
Cocktus 03.08.2005 15:22:57 | |
---|
Tuo kaveri ei taida tietää oikeasta festarielämästä mitään... |
author 03.08.2005 15:25:50 | |
---|
Tuo kaveri ei taida tietää oikeasta festarielämästä mitään... Jaa kuka ? -Oooo! You smell nice. What is it ?
-Gin |
mr_b 03.08.2005 15:51:44 | |
---|
Jaa kuka ? Tuo ensimmäinen mielipiteilijä. "Millainen on festari, josta ei saa halutessaan ostaa kylmää olutta?" Hmm, tyypillinen? Tällä henkilöllä olisi mennyt kakki housuun 80-luvun kunnon keskiitysleirifestarilla. I had a Commorde, 64, had to score. |
nikomati 03.08.2005 20:26:10 | |
---|
Faktahan on että paska tää on "festarina". Joka päivä olin ja oon ollu aikasemminkin... MUTTA perkeleen hauskaahan toi kaljan juonti ja yleinen rymyäminen tuolla jokirannoissa on, niinkuin aikasemminkin. Edellisvuoden järjestelyt olivat mielestäni paremmat, sillonhan noi pääkeikat järjestettiin samppalinnan mäellä. "JeeJee, känni päälle!" |
Teijo K. 03.08.2005 21:12:35 | |
---|
Kaikki kiva oli niin myöhään yöllä, että vaikka Turussa sen viikonlopun olinkin ei yhtään musiikkia tullut kuunneltua. Kaveri jonka luona kyläilimme sanoi, että taannoin DBTL oli päiväfestari. Sellaiselle olisi ehkä tilausta? "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |
vanttera 03.08.2005 21:19:55 | |
---|
Edellisvuoden järjestelyt olivat mielestäni paremmat, sillonhan noi pääkeikat järjestettiin samppalinnan mäellä. Edellisvuonna joo. Kysypä kaupungilta miksei enää, muutama sata tonnia vanhaa rahaa miinusta joka armas vuosi, 2004 ja 2005 olivat oikeestaan ekat voitolliset vuodet. Ja jos kaupunki ei enää suostu maksamaan tappioita, niin sitten tarvii päästä voitolle. Ei sillä, kyllä munkin mielestä parhaita Laitureita oli ne 90-luvun puolenvälin hullut vuodet. Silloin saikin vielä. *h4liih* |