Aihe: Metallivirveliin puusisus
1
Jemo
03.08.2005 01:27:07

Ostin taannoin eräältä tutulta rummut. Setissä oli 20" Taman Artstar bassari ja 10" ja 14" tomita samaa sarjaa. A zildjianin haikat kultaiselta 60-luvulta, aivan paskana, joku harmaa 18" ride ilman mitään leimaa, rikkinäinen crash ja pari neuvostoliitonaikuista telinettä. Tomit ja bassari ovat aivan virheettömiä ja soivat hyvin. Pellit minulla oli jo ennestään, toinen settikin on. Se mikä minua ihmetyttää on tuon setin virveli.
Virveli on Pearlin export tms, jonkalainen meiltä löytyy koulultakin. Koululla oleva virppa on kakkaa, kuten settikin, mutta meikän virveli soi hyvin. Se on edellisen omistajan itsekustomoima, ja se on vääntänyt puisen reunuksen sisälle. Toimii aika hyvin, tosin tuo on kuivunut ja halkeillut ja ehkä kaipaisi uusimista. Onko kellään kokemusta tällaisesta asiasta? Miten kannattaisi toimia tuon kanssa? Se virveli on muutenkin aika custom-malli; mattopesät on tamaa ja ruuvit on hieman eripituisia..

Toinen asia mikä hieman kummastuttaa on se ride. Se on harmaa, paksu, 18", ei mitään leimaa, kaiverrusta, yhtään mitään, todella korkea ja terävä "PING" soundi, leikkaa äärimmäisen hyvin läpi. Sen ulkoreunat kallistuvat aiiivan hitusen ulospäin. Oletteko tällaisia nähnyt missään? Mikähän tämä voisi olla?

-Kamikaze Kettunen
Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli
Bobana
03.08.2005 07:32:25
Toinen asia mikä hieman kummastuttaa on se ride. Se on harmaa, paksu, 18", ei mitään leimaa, kaiverrusta, yhtään mitään, todella korkea ja terävä "PING" soundi, leikkaa äärimmäisen hyvin läpi. Sen ulkoreunat kallistuvat aiiivan hitusen ulospäin. Oletteko tällaisia nähnyt missään? Mikähän tämä voisi olla?

-Kamikaze Kettunen

Kuvaus sopii täydellisesti erääseen omistamaani peltiin. Mulla se on merkiltään Rmiff eli sitä balttian mitälie kuraa.
Käyttöarvoa pellillä on huisisti sillä juuri tuo pingi on aivan ällistyttävän hyvä tosin liika sustain sitten hieman hajoittaa sitä mutta vaahtomuovin roikaleella siitäkin pääsee. Minusta vastaavanlaista pingiä on ainoastaan eri merkkien lippulaiva- malleissa eli ovat ryssät vahingossa ilmeisesti onnistuneet.

Kello on sitten taasen miltei käyttökelvoton. Sopisi hyvin sinne Uralin taakse jonkun pässin kaulaan.

Lätty ei varmaan rahassa ole paskankaan arvoinen mutta juuri tuo käyttöarvo on minusta mittaamaton. Erinomainen saundi ihan perus komppaukseen.

Entinen omistaja on tuskissaan yrittänyt sitä takaisin multa ostaa mutta kun siitä ei rahallisesti voi pyytää juuri kun nimellisen korvauksen, olen päättänyt pitää sen itse.
Sex, choppers and rock´n roll!!!
e r s k i
03.08.2005 09:52:59
Kuvaus sopii täydellisesti erääseen omistamaani peltiin. Mulla se on merkiltään Rmiff eli sitä balttian mitälie kuraa.
Käyttöarvoa pellillä on huisisti sillä juuri tuo pingi on aivan ällistyttävän hyvä

Mulla on ollut samanlainen pelti myös joskus kymmenen vuotta sitten. Itseasiassa Rmiffin koko setti. 16" (tai joku venäjän oma koko) crash oli myös hauska. Samanlainen kuiva ping, kuin raidi, mutta luonnollisesti korkeampi. Ihmettelin myös silloin sitä hitusen chinamaista pellin reunaa. Muistelisin, että oli aika paljon messingin oloista se metalli niissä. Hauskoja vehkeitä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)