Steve McBeach 09.01.2005 18:17:31 (muokattu 09.01.2005 18:18:26) | |
---|
Andyn zemaitiksesta on ollu juttua täällä aiemminkin. Kuulemma maksanu 5000 euroa. "It costed me an arm and leg" tais sanoa jossain haastattelussa.Sori huono ennggglanin kilen taitto? Enemmän tuo on kuin 5000 €. Jostain kuulin, että yli 10 000 nykyrahaa tuommoisesta joutui maksamaan. "cost me an arm and a leg" tarkoittaa, että makso helvetisti. Edit: tai jos joku tietää mistä saa Zemaitiksen hintaan 5000 euroa, niin kertokaa ihmeessä. Otan lainaa ja ostan. I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock. |
wizard86 09.01.2005 18:22:20 | |
---|
Heinola, Pasi Luoto.. Joskus muinoin Antilla oli yks harvoista L-5S:sistä Suomessa, en ole aivan varma oliko se Albert Järvisen vanha.. ja monia muita kitaroita. Ehdottomasti varmaan kallein keppi on tuo aito ja alkuperäinen Zemaitis... Eikös popedan costellolla ole samanlainen, siis tuo gibsonin l-5s Albert järvinen on jumala...8} |
fox 09.01.2005 18:27:52 | |
---|
Eikös popedan costellolla ole samanlainen, siis tuo gibsonin l-5s En tiiä, mutta nuorena poikana sillä oli L-6S joka on ihan eri sortin kitara, vaikka onkin Bill Lawrencen suunnittelema. Ja rungon muoto sama. |
Steve McBeach 09.01.2005 18:28:34 | |
---|
En tiiä, mutta nuorena poikana sillä oli L-6S joka on ihan eri sortin kitara, vaikka onkin Bill Lawrencen suunnittelema. Ja rungon muoto sama. Joo, tommonen on Costellolla kait vieläkin. I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock. |
fox 09.01.2005 18:32:32 | |
---|
Joo, tommonen on Costellolla kait vieläkin. Mutta en kuolemaksenikaan muista, oliko Costellon L-6S Customi (tavallisella kieltenpitimellä) vai Deluxe (läpi rungon kielet).. Lawrence teki tosiaan semmosen kivan trion Giballe, kitarapuolelle. |
Kumiankka 09.01.2005 19:54:38 | |
---|
Joku hämärä mielikuva tästä Alpun kitarasta oli että olisko Dingon kitaristi Jonttu Virta omistanut sen jonkin aikaa, ja sitten ehkä Costello, tai jotain sinnepäin. Albert Järvisellä oli joskus The Soundsin (rautalankayhtye 60 luvulta, hittejä mm. Emma ja Mandchurian Beat jne) jompikumpi strato. Joskus kun Alppu alkoi siityä stratoon niin telkkarissa sillä oli strato jossa oli telen kaula, olikohan itse kasannut? Tämä toinen gibson jossa numero eroaa yhdellä tästä Andyn omistukseen kulkeutuneesta Järvisen kepin tunnuksesta on käsittääkseni mielenkiintoisen hieno passiivinen sävynsäätökytkis... |
Härski 09.01.2005 19:59:05 (muokattu 09.01.2005 20:10:02) | |
---|
Albert Järvisellä oli joskus The Soundsin (rautalankayhtye 60 luvulta, hittejä mm. Emma ja Mandchurian Beat jne) jompikumpi strato. Joskus kun Alppu alkoi siityä stratoon niin telkkarissa sillä oli strato jossa oli telen kaula, olikohan itse kasannut? Tarinahan menee näin. Se kitara on Lefa Kiviharjun (The Firstin basisti) kasaama. Osti jonkun vakuutusyhtiön varastosta kasan rikkinäisi kiratoita. Stratojakin oli, mutta kaulat paskana, eikä niitä silloin osattu korjata. No, hän sitten päätti laittaa ehjät osat yhteen, ehjä telen kaula ja straton body ja - tadaa - frankenstein on valmis. Miten päätyi Järviselle, en tarkalleen muista. Ihastui ilmeisesti siihen totaalisesti. Se Granön Strato on ihan eri Strato. |
Enska 09.01.2005 20:57:14 (muokattu 09.01.2005 21:00:40) | |
---|
Joku hämärä mielikuva tästä Alpun kitarasta oli että olisko Dingon kitaristi Jonttu Virta omistanut sen jonkin aikaa, ja sitten ehkä Costello, tai jotain sinnepäin. Jonttu tosiaan omisti sen Alpun L-5S:n. Nykyisin kitara on jollain Helsinkiläisellä keräilijällä. Herrat McCoy ja Costello eivät ole missään vaiheessa kyseistä kitaraa omistaneet. Costello omistaa kyllä L-5S:n jota Andy on joskus lainaillut. Andy itse ei ole minun käsittääkseni koskaan L-5S:ää omistanut. Vittu tää ole mikään Kari Vepsä! |
Enska 09.01.2005 20:59:11 | |
---|
Mutta en kuolemaksenikaan muista, oliko Costellon L-6S Customi (tavallisella kieltenpitimellä) vai Deluxe (läpi rungon kielet).. Lawrence teki tosiaan semmosen kivan trion Giballe, kitarapuolelle. Ei mene kielet läpi rungon tossa Costin L6:ssa. Vittu tää ole mikään Kari Vepsä! |
Artist 09.01.2005 21:12:54 (muokattu 25.05.2005 21:31:02) | |
---|
Andyn zemaitiksesta on ollu juttua täällä aiemminkin. Kuulemma maksanu 5000 euroa. "It costed me an arm and leg" tais sanoa jossain haastattelussa.Sori huono ennggglanin kilen taitto? Andyltä joskus kyselin tosta Zemaitiksesta. vastaili, että vanhassa rahassa tai dollareina aika paljon, valitteli kun ei ollut päässyt oikeen "sisään" näihin euroihin. Tuolloin hän siis oli vasta ton Zemaitiksen hommannut, japanista sen osti. japanissa muuten toimii kait joku erillinen Zemaitis owner's club, siis tämän englanninkielisen (maailman laajuisen?) zemaitis-kerhon lisäksi. Jälki edittiä: Non-reverse Firebird III on myös Andyllä. Muistaakseni vuodelta '65. Hieno peli, kolme P-90 mikkiä ja vibra. |
Sliv 09.01.2005 21:28:22 | |
---|
Jonttu tosiaan omisti sen Alpun L-5S:n. Nykyisin kitara on jollain Helsinkiläisellä keräilijällä. Herrat McCoy ja Costello eivät ole missään vaiheessa kyseistä kitaraa omistaneet. Costello omistaa kyllä L-5S:n jota Andy on joskus lainaillut. Andy itse ei ole minun käsittääkseni koskaan L-5S:ää omistanut. heti aluksi sanon etten tiedä kitaroista mitn mutta sheriffi McCoyssa andy toteaa omistavansa Järvisen vanhan kitaran. Malli on kuulemma L 56S |
Artist 09.01.2005 21:33:45 | |
---|
heti aluksi sanon etten tiedä kitaroista mitn mutta sheriffi McCoyssa andy toteaa omistavansa Järvisen vanhan kitaran. Malli on kuulemma L 56S Tainnut mennä L5S ja L6S sekaisin joko Andyltä tai ghostwriterilta. en sitten tiedä omistaako Andy tuon Alpun ja sitä ennen Paul Kossofin vanhan skeban, itse niin väittää ja The Real McCoy elokuvassa sillä (tai oletettavasti sillä) soittelee. |
Enska 09.01.2005 21:42:18 | |
---|
en sitten tiedä omistaako Andy tuon Alpun ja sitä ennen Paul Kossofin vanhan skeban, itse niin väittää ja The Real McCoy elokuvassa sillä (tai oletettavasti sillä) soittelee. Korjataampas semmonen tieto että Kossof ei itse omistanut sitä L-5S:ää vaan se oli hänellä lainassa. Alppu osti sitten jossain vaiheessa Lontoosta sen kitaran. Vittu tää ole mikään Kari Vepsä! |
fox 09.01.2005 23:39:47 | |
---|
Tämä toinen gibson jossa numero eroaa yhdellä tästä Andyn omistukseen kulkeutuneesta Järvisen kepin tunnuksesta on käsittääkseni mielenkiintoisen hieno passiivinen sävynsäätökytkis... Kyllä vain, onhan se Bill Lawrencen kätösten tuotetta.. =) Costellon lisäks L-6S Customia käytteli myös aikanaan Carlos Santana, endorsementtikin oli hänellä. |
moikki 10.01.2005 10:46:43 (muokattu 10.01.2005 10:50:31) | |
---|
Rock like FUCK! |
gator 10.01.2005 12:23:14 | |
---|
Elektroakustinen Landola myytävänä. Osta pois! |
Sliv 19.05.2005 22:50:33 | |
---|
Pahoittelen nostoa mutta andyn uusilla sivuilla on listattu miehen muutama kitara: Halkan Electra, Andy McCoy Custom handmade, white mother of pearl tele type settings Halkan Electra, Andy McCoy Custom handmade, red mother of pearl body + fretboard Halkan Blark 3 pickup with Bigsby Zemaitis handmade TV model Gibson Les Paul Junior Single Cutaway 1953 Couple of Gibson Les Paul Custom “Black Beauty” 1958s (with 3 pickups) Gibson Les Paul Standard 1962 Gibson Les Paul 1969 Wine Red Couple of Gibson Firebird 1964s Gibson L 6 S Gibson Flying V 1958 Limited Edition Gibson Flying V 1972 Gibson 1962 Special Double Cutaway Washburn handmade semiacoustic Gibson ES 335 DOT Gibson ES 135 Few Epiphone custom shop models, Fenders, Gretch’s and so on |
Jeps, Sliv - Andyn sivuillakaan oelva lista ei ole täydellinen eikä enää ihana ajantasainan, pientä lisäilyä tuli mm. Jaappanista toukokuussa. Tuosta jaappanilaisesta artikkelista vielä se, että se ei ole mikään "collection" esittely vaan siinä Andy esittelee ne kitaransa jotka hänellä sattui olemaan mukana Hanoin Japanin kiertueella. MItä tulee Ahosen musaan, itse pidän sitä vieläkin ensisijaisena musiikkiliikeenä, vaikka olen asunut pk-seudulla reilut 5 vuotta. Joistakin asioista ei luovuta ;-) Ja itse Ahonen on muuten liikkeessä kaiketi lähes päivittäin vaikka kaikki asiakkaat ohjaakin Patelle. ____________________ www.andymccoy.comhttp://www.stupido.fi/shop/catalog.php?lang=fin&action=search&keywords=messageboardz |
...And Justice For All 03.08.2005 12:13:50 | |
---|
MItä tulee Ahosen musaan, itse pidän sitä vieläkin ensisijaisena musiikkiliikeenä, vaikka olen asunut pk-seudulla reilut 5 vuotta. Joistakin asioista ei luovuta ;-) Ja itse Ahonen on muuten liikkeessä kaiketi lähes päivittäin vaikka kaikki asiakkaat ohjaakin Patelle. ____________________ www.andymccoy.com Useimminkin AHonen ohjaa asiakkaat suoraan ulos. :-D Paska paikka. Mm...beer... |
Jouni 03.08.2005 17:35:28 | |
---|
On hemmetin hienoja kitaroita mielestäni, paitsi tuo Gibson ES-135. Sellainen on monen vuoden G.A.S:in aiheuttaja.. Ja tulee varmaan olemaankin, jos järki määrää. Ei ole käyttöä, mutta himottaa.. "On siinä pojilla piuhat ja saundit..."
Bella Italia #17 |