HenrikPori 02.08.2005 18:51:42 (muokattu 02.08.2005 18:52:17) | |
---|
|
Miikathebest 02.08.2005 19:09:57 (muokattu 02.08.2005 19:10:29) | |
---|
Se jossa on paras kitara, sillä nuo vahvistimet on aina vähintään huonoja. Eli Yamaha... Millaiseen musiikkiin tulisi? |
Muuki 02.08.2005 23:30:42 | |
---|
Ihan monipuolinen tuo Yamahan paketti kun tulee gigpäkit ja muut vehkeet. Minä kuitenkin ottaisin ennemmin tuon Squierin setin, siinä tuo hintalaatu osuu ihan hyvin kohdalleen. Ja olen kyseistä vehjettä soittanutkin ja kuulosti ihan perus kalustolta. Kannattaa muuten koittaa tinkiä hieman, vaikka ei tuo 290 ole kovinkaan paha. Tai sitten kyselet jotain boonus rihkamaa mukaan vielä. Niin ja onnee ny, kyllä tuo skitaran soitto on mukavvaa! ''Hei, ja tervetuloa kanssamme valmistamaan herkullista ruokaa hauduttamalla. Mikko, mitäs tämä hauduttaminen nyt oikein on?'' -Aromipesä |
Cujo 03.08.2005 09:23:51 (muokattu 03.08.2005 09:27:39) | |
---|
Näissähän on vähän se, että kitaran osto yritetään tehdä mahdollisimman helpoksi aloittelijalle, joka ei sähkökitaroista vielä paljon tiedä. Samalla voidaan myydä vähän huonompi vahvistin jne. Omasta mielestäni voisi kuitenkin olla viisaampaa lueskella vähän tätä foorumia, notta pääsee perille näistä asioista ja ostaa sitten kunnon kitara ja kunnon styrkkari erikseen. Näitähän perinteisesti suositellaan: http://www.thomann.de/thoiw3_yamaha_pacifica_112_yns_prodinfo.html http://www.thomann.de/thoiw3_roland_micro_cube_prodinfo.html Ja uskaltaisin väittää että parempi setti kuin mikään noista packeista. 300 € Thomannilla, mutta tietysti tilpehöörit pitää siihen vielä lisätä. Mutta saahan noita packejakin kokeilemassa käydä. "Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." |
Fide 03.08.2005 10:47:13 | |
---|
Cujon kanssa samaa mieltä =) Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))> |
Cujon kanssa samaa mieltä =) Sepä mukavaa :) "Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." |
Walrus 03.08.2005 18:49:26 | |
---|
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
Johnny99 03.08.2005 19:11:09 | |
---|
Kyllä mä noista paketeista tuohon Squier-Fender yhdistelmään luottaisin. OSTAN stratocasterille kovan kotelon |
Ocean Boulevard 03.08.2005 22:01:27 | |
---|
Tuolla yömahan paketilla minäkin meinasin aikoinani aloitella, mutta tuosta GA10 vahvarista lukemani arvostelut eivät olleet kovinkaan mairittelevia, joten jäi hankkimatta. Päädyin lopulta Squierin Standard Stratoon ja MicroCubeen yhteishintaan n. 400 euroa. Hintaluokassaan hyvät vehkeet. En tiedä sitten kuinka _paljon_ parempi tämä yhdistelmä on kuin nuo 200-300 euron paketit. Mutta tuota Yamahan vahvistinta kyllä välttelisin. |
Reaper_Man 04.08.2005 00:16:57 | |
---|
Näissähän on vähän se, että kitaran osto yritetään tehdä mahdollisimman helpoksi aloittelijalle, joka ei sähkökitaroista vielä paljon tiedä. Samalla voidaan myydä vähän huonompi vahvistin jne. Omasta mielestäni voisi kuitenkin olla viisaampaa lueskella vähän tätä foorumia, notta pääsee perille näistä asioista ja ostaa sitten kunnon kitara ja kunnon styrkkari erikseen. Näitähän perinteisesti suositellaan: http://www.thomann.de/thoiw3_yamaha_pacifica_112_yns_prodinfo.html http://www.thomann.de/thoiw3_roland_micro_cube_prodinfo.html Ja uskaltaisin väittää että parempi setti kuin mikään noista packeista. 300 € Thomannilla, mutta tietysti tilpehöörit pitää siihen vielä lisätä. Mutta saahan noita packejakin kokeilemassa käydä. Cujo puhuu paljon, mutta asiaa. V-kitara on hevisuunnikas. |
HenrikPori 04.08.2005 11:59:29 | |
---|
Kiitoskiitos, tämähän meni vaan entistä vaikeammaksi,.. mutta hjelpotti silti. Ainakin tuon Rolandin MicroCuben pistän tähtäimeen ja sitten ehkäpäs jompikumpi noista Squierin kitaroista. Se Yamahan Pacific olis ollu vaikuttava mutta liian kallis. Joku siinä musiikkityylistäkin kyseli: Enhän mä vielä mitään osaa kunnolla soittaa mutta sitten kun siihen pisteeseen pääsee niin luultavasti punkahtavalta haisevaa. Kukaan ei olis suositellu tuota Ibanezia joka ainakin mulla oli aluks vahvimmin tähtäimessä. Ainakin täältä http://www.ultimate-guitar.com/revi … ric_guitars/ibanez/grx40/index.htmltuli hyvät arvostelut. |
Cujo 04.08.2005 12:12:23 | |
---|
"Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." |
Fide 04.08.2005 16:24:39 | |
---|
Tuossa Ibanezissa näyttäisi olevan medium nauhat, eli pikkaista korkeammat kuin tavalliset (oisko Yamahassa sit ne tavalliset) Makuasia tämäkin, mutta mielestäni ainakin aloittelijalle nuo vähän reilumma Ibanezin nauhat voisivat olla mielyttävämmät soittaa. Eli yksistään se saattaisi kääntää valinnan Ibanezin puolelle, jos sulla ei oo varaa tuohon kalliimpaan Yamahaan (joka siis leppärungollaan ois kyllä todennäköisesti parempi soundinen...) Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))> |
ekikoo 07.08.2005 19:58:37 (muokattu 07.08.2005 19:59:00) | |
---|
tuo GA-10 on kyllä surullinen tapaus, ellei siihen hanki jonkinnäköistä säröpurkkia tai mallintavaa... There was a signature here. It's gone now. |
32788 09.08.2005 11:30:49 | |
---|
Se Yamahan Pacific olis ollu vaikuttava mutta liian kallis. Miten niin kallis? Eihän tuo 112-malli maksa kuin 198 euroa. Siihen vielä 99 euron MicroCube päälle, niin yhteishinnaksi tulee 297 euroa, eli 2 euroa vähemmän kuin tuolle Squierin packille. Noita tilpehöörejä tuossa ei kyllä ole, mutta veikkaan, että on varmasti parempi kuin nuo squierpackit. Alkoholin nauttiminen krapulaa edeltävä päivänä aiheuttaa päänsärkyä ja äkillisiä pahoinvointikohtauksia! |
käsi 09.08.2005 21:26:47 | |
---|
noista tilpehööreistä tuo viritys mittari on kuitenkin aikas tarpeellinen aloittelevalle kitaristille ja sillä jo itsestään on hintaa sen 10euroa ja risat. mä suosittelisin tuota yamahan starter packiä, siinä on kaikki. jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
Defactor 10.08.2005 09:36:27 | |
---|
Yamaha ERG-121GP Starter Pack: n. 290 EUR http://www.guitar.com.au/guitars/electric/yamaha/ERG121GP.htm Mulla on toi. Kitara on melko kohtuullinen, hinta/laatu-suhteeltaan kehujakin saanut (tarkalleen 1 kpl =)), mutta vahvari ja kaikki muu kama on hirveetä kuraa. No plekuja voi kyllä käyttää. Ittellä ei taida olla mitään alkuperäiskamasta enää käytössä. |
32788 10.08.2005 15:34:14 | |
---|
Mulla on toi. Kitara on melko kohtuullinen, hinta/laatu-suhteeltaan kehujakin saanut (tarkalleen 1 kpl =)), mutta vahvari ja kaikki muu kama on hirveetä kuraa. No plekuja voi kyllä käyttää. Ittellä ei taida olla mitään alkuperäiskamasta enää käytössä. Itekin olisin aloitellessani ostanut tuon, mutta tuo paketti oli loppu. Sain samaan hintaan sitten tuon Slammer by Hamerin straton, vähän paremman 20w Yamahan (F20) Alkoholin nauttiminen krapulaa edeltävä päivänä aiheuttaa päänsärkyä ja äkillisiä pahoinvointikohtauksia! |
HenrikPori 15.08.2005 00:29:38 | |
---|
Pitäis tilata Thomannilta YAMAHA PACIFICA 112YNS 198,- Roland Micro Cube 99,00 Yamaha YT-150-viritin 23,90 Tosin menen huomenna katsomaan mitä täällä meidän kahden musiikkiliikkeen kaupungissa maksaa kyseiset tavarat. Hmm, jos joku tietää että saa halvemmalla Satakunnasta niin kertokoon. Älkääkä sanoko ettei kannata T-liikkeestä ostaa jossei löydy halvempaa läheltä. Hakua on käytetty ja foorumit käyty läpi. ;D Lähetin postia ja kysyin onko tavaraa hyllyssä. |
Reaper_Man 15.08.2005 11:14:08 | |
---|
Pitäis tilata Thomannilta YAMAHA PACIFICA 112YNS 198,- Roland Micro Cube 99,00 Yamaha YT-150-viritin 23,90 Toi on hyvä setti! V-kitara on hevisuunnikas. |