p0tikka 03.08.2005 08:12:49 | |
---|
joo, tässä männä viikonloppuna oli hääkeikka, käytiin siis pistämässä taas yksi avioero vireille, hyvin meni ja appiukot pyysi jäämäänkin ja kun sulho oli bändin jäsenen puolituttu niin otettiin onkeemme, siinä sitä sitten boolimaljaan rantauduttiin ja koitettiin ottaa hääväkeä kiinni. Niin eiköhän sulho sitten ala ehdottelemaan että bändi vois lähteä kattelemaan pitäjän yöelämää, me pärjättäis nyt keskenään. Ei siin muuta kuin lähettiin yön selkään. Toisaalta kunnioittais lystin maksaneita appivanhempia mutta toisaalta juhlan kaluakin piti kunnioittaa. nää on vaikeita mutta mitäs teet. Onkos muita jotka on ajettu yön selkään tällä tavalla. |
joo, tässä männä viikonloppuna oli hääkeikka, käytiin siis pistämässä taas yksi avioero vireille, hyvin meni ja appiukot pyysi jäämäänkin ja kun sulho oli bändin jäsenen puolituttu niin otettiin onkeemme, siinä sitä sitten boolimaljaan rantauduttiin ja koitettiin ottaa hääväkeä kiinni. Niin eiköhän sulho sitten ala ehdottelemaan että bändi vois lähteä kattelemaan pitäjän yöelämää, me pärjättäis nyt keskenään. Ei siin muuta kuin lähettiin yön selkään. Toisaalta kunnioittais lystin maksaneita appivanhempia mutta toisaalta juhlan kaluakin piti kunnioittaa. nää on vaikeita mutta mitäs teet. Onkos muita jotka on ajettu yön selkään tällä tavalla. Tällaista sivistymäntä potuntervausporukkaa meistä härmäläisistä kyllä löytyy, kuten ylläolevasta ilmenee. Eipä ole yönselkään soittoporukkaa koskaan ajettu. |
baron 03.08.2005 10:50:57 | |
---|
Kerran morsian pyysi bändin kanssaan saunaan, mutta mä liiderinä ja autokuskina heitin bändini yöhön. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
Chysleri 03.08.2005 11:55:36 | |
---|
Kerran morsian pyysi bändin kanssaan saunaan, mutta mä liiderinä ja autokuskina heitin bändini yöhön. + paroni iski jälleen! -Ookko soittanu klikin kans?
-HÄ!!!kuka son? |
El Condor 03.08.2005 12:08:42 | |
---|
Kerran morsian pyysi bändin kanssaan saunaan, mutta mä liiderinä ja autokuskina heitin bändini yöhön. Toivottavasti tämä tarina jatkuu siten, että heitettyäsi bändin pojat kotio palasit itse "löylyille"... "Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time." |
baron 03.08.2005 12:10:54 | |
---|
Toivottavasti tämä tarina jatkuu siten, että heitettyäsi bändin pojat kotio palasit itse "löylyille"... Ei, tarinalla ei ole onnellista loppua. Keikka oli yksi mun harvoista kehä III:n ylityksistä jossain Lahden takana. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
Teemu Tee 03.08.2005 13:10:51 | |
---|
Ei, tarinalla ei ole onnellista loppua. Keikka oli yksi mun harvoista kehä III:n ylityksistä jossain Lahden takana. Ja heti meni reisille!!! Parempi pysyä siis linjan oikealla puolella ;-) Tyhjän saa pyytämättäkin |