Aihe: Aloitanko kitaroinnin?
1 2 3
ten
02.08.2005 22:51:18
Mitä mieltä olette tästä hankkeesta, olisiko minulla mahdollisuuksia opetella soittakaan skittaa vai pitäisikö haudata koko hanke ja mennä vaikka tanhukurssille?

Elä ny mihinkään tahnuille mene! Ostat jonkun kivan Landolan ja menet jollekin kivalle kurssille. Anteeksi, olen kivassa humalassa, niin kaikki on kivaa.
THV-klubi #44. Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
risto
03.08.2005 18:11:54

Edelleen, nyt ja aina ;-) olen sitä mieltä että ehdottomasti paras tapa saada iloa soittamisesta sekä itselle että *muille* on opetella aluksi helppoja laulubiisejä kompaamaan ja laulamaan. Ja siis yksi biisi kerrallaan ulkoa opetellen alusta lopppuun. Siinä oppii viemään asioita "läpi".

Esimerkiksi sellainen perusasia että biiseillä on rakenne ja että niissä yleensä on 4, 8 tai 12:lla jaollinen tahtimäärä on hämmästyttävän monelle asia jota ei tiedetä. Kun opettelee ensin komppaamaan oppii ymmärtämään biisein rakennetta mikä sitten on hyvä pohja jolle rakentaa sitten jos/kun haluaa opetella sooloilemaan.
Elämää, rauhaa ja akustista musiikkia
wrshredder
04.08.2005 00:04:55
Alota ihmeessä!

Mäkin oon soittanu nyt vasta viime joulusta akustista ,kun sain Walden akustisen (avattaressa). Ja menee jo vaikka mikkä arpeggiot ja sormitemput.
Joten kyllä se tekniikka siinä paranee, kun vaan jaksaa harjotella.
Ja sulla on tietenkin vahvuutena noi takavuosien kuoro ja piano harrastukset.
Toi mun kitara on ihan kelpo peli. makso 170e.
Loppujen lopuksi akustisen soittaminen on todella halpaa ,ei tartte kun kitara , jalkatuki ja hyvät kynnet..
Paganini fan club
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)