PeeKoo 30.07.2005 16:08:28 | |
---|
Tuollainen kiekko tuli hankituksi. Kyseessähän on tämä Janne Wirmanin (CoB) sooloprojekti joka on edennyt ilmeisesti kolmanteen täyspitkäänsä. Vierailijoina mm. Kotipelto, Laiho, Waara, Jonna Kosonen(!).. Itselläni suurin positiivinen yllättäjä oli juurikin Jonna K:n tulkinta biisissä They all blame me. Laiho kuulostaa tosi häiriintyneeltä Michael Jackson-coverilla Somebody´s watching me=) Mielipiteitä? |
MV 30.07.2005 16:11:55 | |
---|
Kummosta kamaa tuo on? Mieli tekisi kyllä kuulla vähän matskua... "perkulees.- helkkari että tekkee miäli pilua" -ICE9 |
Leper Messiah 30.07.2005 17:45:02 | |
---|
no warmenin vanhemman tuotannon perusteella jo haluaisin kuulla, jospa tuo sitten jossain vaiheessa tulee ostettua. Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 J-boy #8 |
Leper Messiah 30.07.2005 17:47:58 (muokattu 30.07.2005 17:48:36) | |
---|
e: sori, väärä topic Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 J-boy #8 |
Prog 30.07.2005 19:27:51 | |
---|
Se on se Somebody's watching me hyvä. Muuten ei oo oikeen kiinnostanu, ku se Kotipelto vikisee melkein joka biisissä. Ostakaa stratokopio+teline, hihna ja pussi satasella |
papitsu 30.07.2005 23:34:04 | |
---|
Ihan hyvä levy. Kososen muusta tuotannosta en tykkää yhtään, mutta tuossa se vetää hyvin. Kotipelto ei oikeen vakuuta mutta muuten kuunneltavaa. IHAN OIKEESTI PIKKU GEE ON COOL!
MULLA ON SEN KAIKKI KOLME LEVYÄ JA SEN KAHEKSAN SINKKUA!! JA SITTEN VIELÄ SE ERIKOIS LEVY SE XXS!!
VÄHÄxx SE ON IHQ!!1
THV-Klubi #42 |
Rad Child 31.07.2005 11:37:27 | |
---|
Parin biisin perusteella kauheata kuraa. Eipä ole minun musiikkia tuo. Ue ue fhay goouuhf o lltt chteee,
Huucgcgudoo wuad!
Chugaouh! |
Repez 31.07.2005 14:23:48 (muokattu 31.07.2005 14:24:23) | |
---|
Ihan kivaahan pimputtelua toi on, mutta ei mitään verrattuna ensimmäiseen levyyn. Tosin Somebody´s watching me on aika onnistunut veto 8) |
klaasson 31.07.2005 14:45:16 | |
---|
Miltä Michael Jacksonin albumilta toi Somebody's Watching Me sit löytyy ? Mä oon aina kuullu vaan Rockwellin versiota ja luulin että se on sen alkuperäinen biisi. Hemmetin hyvä biisi ja video anyway... Täytys kyll toi coveri hommata... |
Mimi 31.07.2005 18:44:10 | |
---|
Itselläni suurin positiivinen yllättäjä oli juurikin Jonna K:n tulkinta biisissä They all blame me. Tuo onkin sitten Somebody'sin ohella levyn parhainta antia. Kotipellon laulamat biisit on vähän sen kuuloisia että sille on lyöty taustat kouraan ja sanottu että laulelepa biisit kasaan, mie tuun vartin päästä hakemaan ne laulut valmiina. Todella hätäisen kuuloista, ns. juosten kustu, sanoisin. Harmittaa, kun tietää että se kaveri pystyy parempaankin, huomattavasti parempaan. Se toinen ukkeli, joka siellä laulelee (enpä sitten piruksenikaan muista nimeä) ei myöskään vakuuttanut, aneemisen kuuloista mörinää, mutta ihan ok toisaalta. Ne pari instrumentaalibiisiä on ihan ok, tilua. Ja se Laihon vetämä coveri on kyllä niin parhautta etät huhhei... Jaa, kai se Wirmanin Antti soittaa sitten kaikki kitarat tällä levyllä? Eipä tuolla muutakaan lue (lähinnä mietin sitä Laiho juttua, vetääkö se muutakin kuin vokaalit?), taitaa olla ihan pätevä ukko kitaran kera, muilla levyillä on ollu lähinnä komppikitarassa tai muutenvaan statistin roolissa. Ja Porran bassoilut nyt on aina mukavaa kuunneltavaa. Toivon että tuo levy aukenee mulle vähän enemmän tulevaisuudessa, mullon ollu ongelma muutamien levyjen kanssa, eka kuuntelen että perkele, pitkin ostaa, ihan paska, kuukausi hyllyssä, ni se onkin ehkä maailman paras levy... No kahtellaan. Pitko tollotti, hiiri vikisi, ja minä karjuin vieressä että "et perkele syö sitä"! -Jani The Rock |
Eemil 01.08.2005 15:00:23 | |
---|
Mä ton sinkun hain pois joku aika sitten eikä vakuuttanut ollenkaan. Kaksi edellistä levyä ovat molemmat loistokkaita lähinnä Sami Virtasen ansiosta, mutta nyt kun ei mies enää osallistu niin ainakin nuo kaksi sinkulla olevaa biisiä olivat vaisuja eikä niissä ollut yksinkertaisesti mitään ideaa. Peruskuraa. Täytyy käydä täyspitkää kuulemassa levykaupassa joku kerta jos se yllättäisi. Käykää kuulemassa Musiikkia! Musiikkinäyte on se pieni kiva nuotti kun katsot oikealle ylös.
K100 #2 |
Guitarist in the Night 01.08.2005 15:15:51 | |
---|
Yllättävän paska levy noinkin kovilta muusikoilta. Kappaleet 5 ja 9 on parhaat. Loput ihan kuraa. Ei mitään koukkuja. Pari ekaa levyä on paljon parempia. Enkä tajua sitä kantta. Hevonen?!? Hevi on ihan hyvää. |
Mimi 01.08.2005 21:02:40 | |
---|
Yllättävän paska levy noinkin kovilta muusikoilta. Kappaleet 5 ja 9 on parhaat. Loput ihan kuraa. Ei mitään koukkuja. Pari ekaa levyä on paljon parempia. Enkä tajua sitä kantta. Hevonen?!? Jep, juurikin nuo biisit ponkasee esille (onhan vitonen se Jonnan biisi?). Petyin ehkä eniten niihin Kotipellon biiseihin, tälläkertaa sanotukset oli ehkä hitusen fiksumpia kuin edellisellä levyllä, mutta lauluosuudet itsessään on kyllä ihan silkkaa tuskaa kuunnella (ja korostettakoon tässä nyt vielä kerran, että _yleensä_ pidän Kotipellon tekosista) Ja se on sotaratsu, ja ihan pirun hienosti piiretty sellainen (joskin kuvasta näkee, ettei piirtäjä ole tutustunut hevosiin niin tarkasti kuin mahdollista, pari yksityiskohtaa hämää meikäläistä) Pitko tollotti, hiiri vikisi, ja minä karjuin vieressä että "et perkele syö sitä"! -Jani The Rock |
El Coyote 02.08.2005 11:03:48 | |
---|
Jep, minutkin saatiin huijattua ostamaan kyseinen tuotos ja kyllä täytyy sanoa, että hirveetä tuubaa tuli taas kotiin kärrättyä. Erityisesti nuo Kotipellon laulamat biisit ovat karmeudessaan täysin omaa luokkaansa. Miten se voi olla niin arvostettu laulajana vaikka laulusuoritukset ovat tänä päivänä tuota luokkaa? Remember when I took that home wine-making course and I forgot how to drive? |
Janus 02.08.2005 11:28:01 | |
---|
Ja se on sotaratsu... Jep. Ihan vitun hyvä läppä sinänsä ;) (projektia on alusta saakka kutsuttu lempinimellä "sotaratsu") "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo |
Jep, minutkin saatiin huijattua ostamaan kyseinen tuotos ja kyllä täytyy sanoa, että hirveetä tuubaa tuli taas kotiin kärrättyä. Erityisesti nuo Kotipellon laulamat biisit ovat karmeudessaan täysin omaa luokkaansa. Miten se voi olla niin arvostettu laulajana vaikka laulusuoritukset ovat tänä päivänä tuota luokkaa? Kun se on oikeasti hyvä laulaja. En tiedä mikä on mieheen mennyt tuota levyä tehdessä. Ootellaanpa uutta Stratoa, ni tulee kovaa tavaraa Timolta. Osaksi luulen, että tuohon tarttee kunnon tuottajan (kuten esim Tolkki), ei sillä että väheksyisin mitenkään Wirmanin (tai Kotipellon itsensä taitoja, ulkopuolisen arvostelijan tuommoseen tarvihtee) taitoja tuottajana, mutta ei tuo nyt noinkaan toimi. Tähän asti kaikki Warmenin levyilä olevat biisit jotka TK on laulanut, ovat olleet laulllisesti aikamoista huttua. Pitko tollotti, hiiri vikisi, ja minä karjuin vieressä että "et perkele syö sitä"! -Jani The Rock |
mungiisi 03.08.2005 16:09:20 | |
---|
Itselleni toi levy tuli tänään, tätä topikkia lukeneena odotin keskinkertaista levyä, mutta toi levy osoittautuikin todella hyväksi omaksi mielestäni. Ainut Warmenin levy mitä tällä hetkellä omistan, niin on vaikea lähteä vertaamaan vanhempiin, mutta tästä pidän, kyllä. |