Urmas Potkuri 30.07.2005 21:41:12 | |
---|
Vähän mutta hyviä riffejä tällä kertaa. Mielestäni vaikemmin pisteytettäviä skaboja, mitä olen nähnyt/kuullut. Kaikille voisi hyvällä omallatunnolla jakaa pisteitä. drlecter - Voi helevata. Tämä on tyrmäävä! Huomaan kadehtivani. Tuttu tunne. :D Edy - Huurrrjjja soundi. Laiskalla tavallaan rujonrankkaa. Nuo runnut eivät tue vaan pyrkivät liiaksi esille. Maltillisemmalla rumputaustalla olisi oikeinkin hyvä. Explorer - Ellei tohtori lecter olisi korjannut pottia tällä saralla niin toiselle kierrokselle. Hammett89 - Tehokas. Hyvin tehokas. Pidän soundista. Tyylisuuntansa hyvä edustaja. Kuha - Niinpä niin. Hyvä soundi ja hyvä riffi ja hyvä toteutus. mullet3000 - Hyvä bluessoundi. Näistä ei voi olla pitämättä meikäläinen. Tykkäsin. Pande - Oho. Nyt on Pande rankalla tuulella. Hypnoottisen hyvä. Tuopi mieleeni Grateful Dead jamittelut tahi Jorma Kaukosen konserttitaltioinnit kultaiselta 60/70-lukujen vaihteesta kun hipit oli rautaa. Syketeellistä. :D rattledad - Akustinen tyyliniekka. Pisteille. Helevetin hieno. Sanchez - Tämä on hyvä. Pelkällä kitralla rehellisesti hyvä riffi. Tällekkin pitäis riittää pisteitä. secondarymind - Hyvät soundit ja hyvät riffit. Hienot rytmivaihdokset. Progemaisia piirteitä. Tykkään. sormihäiriö - Helkkarin hyvät soundit tässäkin. King Crimson tulee mieleeni ja Crimsonista mää pidän kovasti. Vanha hörhö kun olen. 3p - drlecter - Ammattitaitoista. 2p - rattledad - Aito asia. 1p - Pande - Psykedeelisen rankkaa. Sitten olisi pitänyt riittää pisteitä kaikille osallistuneille. Sen verran hyvätasoisia olivat. Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
E.Q 31.07.2005 12:45:04 | |
---|
3p. - drlecter 2p. - secondarymind 1p. - Kuha Perskales kun en saa auki tota rattledad:in .ogg tiedostoa, olis kiinnostanu kuulla tuo kyllä kovasti. Papukaijamerkit tulee ainakin seuraaville: - arkkikansleri - Explorer - sormihäiriö K100#10 |
rattledad 31.07.2005 20:11:19 (muokattu 31.07.2005 20:12:12) | |
---|
|
secondarymind 31.07.2005 23:05:04 | |
---|
Kylläpäs oli raskassävytteinen skaba tällä kertaa. Laskinko oikein, että olis ollut jopa 50% tuotoksista jonkinnäköistä heavy-musiikkia? En tiedä sitten poikkeaako se muista skaboista millään tavalla.:) Kommentoin lyhyesti: arkkikansleri - Taattua arkkikansleri-laatua. Ja kyseisessä laadussahan ei siis ole mitään vikaa. Hienoa. drlecter - Mä en tiedä, onko tää kovin reilua muita kohtaan sinänsä laittaa tämänlaatuisia tuotoksia kisaa mukaan. En taaskaan joutunut pettymään. Edy - Tää kyllä lähentelee jo taidetta. Kaverillesi terveisiä, että pedaaleihin vähän tarkkuutta lisää niin alkaa homma toimimaan paremmin. Explorer - Tiukkaa settiä. Hyvin toteutettua sellaista. Jep. Hammett89 - Tästä olis voinut ehkä jättää rummut pois.:) Riffi kyllä on ihan asiallinen ja soittokin on oukei. Kuha - Taattua Kuha-laatua. Ja kyseisessä laadussahan ei siis ole mitään vikaa. Hienoa. mullet3000 - Pande - En pidä soundista yhtään, mutta riffi on oikein asiallista meteliä. rattledad - Tulee hieman mieleen John Lee Hooker. Loistava. Sanchez - Hmm... ei ihan yletä näiden muiden raskaamman osaston riffien tasolle, mutta ei huono tämäkään. sormihäiriö - Siis tässä on jotain niin hienoa, että tälle on pakko antaa pistesija. Jotenkin tulee sellanen YUP:n ja Ismo Alangon risteytys mieleen. Pisteet: 3p sormihäiriö 2p drlecter 1p rattledad Muille kunniamaininta. En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |
secondarymind 31.07.2005 23:10:32 | |
---|
22. sekunnista eteenpäin tämä kuulostaa oikeinkin mukavalta rytmikkailuineen (saako tämmöistä musiikkia sanoa mukavaksi?) Kiitos. Jos se tuntuu mukavalta kai sitä mukavaksi saa sanoa.:) mielekäs juttu, mutta tunnoton midibasso (kai) Midibassohan se, mutta minkäs teet kun et omista oikeaa bassoa. En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |
TheRagDoll 01.08.2005 02:14:20 | |
---|
Pakko myöntää että mun mielestä kaikkista aidoin soundi oli hammetilla... vaikka ei ollut muita soittimia kuin rummut lisäilty, mutta eikös tässä kisassa ole tärkeintä juuri se Riffi? 3P Hammett89 2P Explorer 1P Kuha Kuhalle plussaa rennosta meiningistä:) Mua Saa Pelätä. |
Kuha 01.08.2005 23:18:39 | |
---|
3p. arkkikansleri – parasta arkkaria! 2p. drlecter – energiaa kun Imatran Voimalla 1p. sormihäiriö – sopivan häiriintynyt Muistakaa venytellä. |
mullet3000 02.08.2005 00:17:53 (muokattu 02.08.2005 00:18:24) | |
---|
Mullet3000 - muuten jees, mutta missä riffi? Siin ekan 3 sek. aikanahan se tulee, eka puolisko staattinen, jälkimmäinen dynaaminen. 3p. Rattledad - millon levys on kaupoissa? 2p. Arkkikansleri - rupes tanssijalka vipattaa 1p. Sormihäiriö - en voi muutakaan sanoa kun: Wau! - freesi aamukeesi - |
Tän skaban drlecter voitti aika selkeesti. Tapu-tapu! Seuraavaa kisaa kehiin vaan. Interstellar overdrive. |
Urmas Potkuri 03.08.2005 14:29:05 (muokattu 03.08.2005 14:35:43) | |
---|
Tehdään nyt tällekkin jonkinlainen yhteenveto sentään, kuten on tapana ollut. Jos on virheitä niin kertokaa. 1: drlecter 32p. 2: arkkikansleri 19p. 3: rattledad 12p. 3: sormihäiriö 12p. Explorer 11p. secondarymind 9p. Kuha 6p. Edy 4p. Hammett89 4p. mullet3000 1p. Kiitoksia kommenteista ja pisteistä. Rohkaisee ja kasvattaa. Riffejänne oli mukava kuunnella. :D Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |