Aihe: Seymour Duncan JB jr. vinoksi tallamikiksi?
1
Krypto Niitti
02.08.2005 15:14:12 (muokattu 02.08.2005 19:02:37)
Eli: pystyykö kyseisen mikin laittamaan stratocasterin vinoksi tallamikiksi? Vaikuttaako vinous soundiin ym.? Olen kerran nähnyt kitaran jossa oli normaalikokoinen humppari vinoon asennettuna, näytti kyllä pirun tyhmältä ja mietin että miten mahtavat magneetit osua kohdilleen jne. Mitenkäs tuon jr. humbuckerin laita?

Tarkoitus olisi joskus tulevaisuudessa siis vaihtaa Squier std. stratoon tallamikiksi tuo. Itse kitaraa en ole vaihtamassa koska pidän siitä (lukuisia muitakin kitaroita kokeilleena), se istuu kouriini, eikä kitarassa ole mielestäni muutenkaan mitään vikaa, minkä takia sitä lähtisin vaihtamaan.

Mikin vaihdon tarkoituksena hakea sopivampaa komppi-soundia raskaamman puolen rock-juttuihin. Eli mitään mättöhevisoundeja ei tarvitsekkaan irrota. Ja soundeja haettaessa on käytössä tietty myös muutama pedaali (od + distortion).

Olisiko ihan tyhmä mikkivalinta? Kitaran body on siis Agathis:ta (mitä tuo nyt suomeksi sitten onkaan).

Ehdotuksia, kokemuksia, apuja jne.
"Music is a safe type of high. It's more the way it was supposed to be.
That's where highness came, I guess, from anyway. It's nothing but rhythm and motion."
Jimi Hendrix
Krypto Niitti
02.08.2005 20:48:05
Hyvältä kuulostaa. Kiitos vastauksesta.

Vielä kuulisin mielellään lisää muiltakin kokemuksia jne.
"Music is a safe type of high. It's more the way it was supposed to be.
That's where highness came, I guess, from anyway. It's nothing but rhythm and motion."
Jimi Hendrix
Jucciz
02.08.2005 20:49:42
Mulla oli Little '59 tallassa vinossa. Toimi aivan hyvin. JB Jr. on saman kokoinen, joten en usko että ongelmaa tulee.
Johnny99
03.08.2005 19:02:00
Mulla on kanssa tuo kyseinen mikki stratossa tallamikkinä ja hyvin toimii. Kyllä kielet osuvat keskelle.
OSTAN stratocasterille kovan kotelon
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)