KMT 02.08.2005 15:18:19 (muokattu 02.08.2005 15:31:00) | |
---|
Hankimme sitte PA:t, siitä syystä, että kasvava vahvistinmäärä olisi pienentynyt kun olisimme hankkineet vain PA:t. Aiemmin otimme 5 erillistä vahvistinta. Olisi sitten saanu kantaa vain soittimet ja PA:t. Nyt kävi sillälailla, että kannamme PA:t, vahvistimet ja soittimet. 1) Kitaristin id*ootti haluaa soittaa vahvistimen kautta, että saa luukuttaa 2) Basso vaatii niin tehoa, että pitäs olla etuaste. (3. Vois niitä kanaviaki olla enemmäti (6)) Kuinka saada paras äänenlaatu ja kaikki tyytyväisiksi ilman erillisiä vahvistimia? Sentään sain kokea KMT:n ihailut ja mulle laulettiin Ressua. Tarviiko sitä ihminen muuta? -Jenka |
JCM 02.08.2005 15:32:51 (muokattu 02.08.2005 15:33:01) | |
---|
Anteeksi mitä, voisitko toistaa astetta selkeämmin jotta voisin koettaa yrittää ymmärtää? Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Hankimme sitte PA:t, siitä syystä, että kasvava vahvistinmäärä olisi pienentynyt kun olisimme hankkineet vain PA:t. Aiemmin otimme 5 erillistä vahvistinta. Olisi sitten saanu kantaa vain soittimet ja PA:t. Nyt kävi sillälailla, että kannamme PA:t, vahvistimet ja soittimet. 1) Kitaristin id*ootti haluaa soittaa vahvistimen kautta, että saa luukuttaa 2) Basso vaatii niin tehoa, että pitäs olla etuaste. (3. Vois niitä kanaviaki olla enemmäti (6)) Kuinka saada paras äänenlaatu ja kaikki tyytyväisiksi ilman erillisiä vahvistimia? Ostakaa uudet entistä isommat PA:t ja kitaroihin sekä bassoon mainiot etuvahvistimet. Kunnon aktiiviset monitoripömpelit pitää olla myös. "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |
Antti1 02.08.2005 15:33:55 | |
---|
Kuinka saada paras äänenlaatu ja kaikki tyytyväisiksi ilman erillisiä vahvistimia? Paras äänenlaatu ilman vahvistimia onnistunee mallintimilla. Porukan tyytyväisyyden takaamiseksi ne tuskin kuitenkaan riittävät. Vahvistimet kannattaa (ellei ihan järkyttäviä pinoja pikkukeikoille olla roudaamassa) pitää mukana ihan jo monitoroinnin takia. Soittaminen on hankalaa, jos ei kuule soittoaan. "What kind of world do we live in when a dying teenager can no longer get his cock sucked by a celebrity?" -Josh Mortens father |
Jouni Antero 02.08.2005 15:36:45 | |
---|
Pikku-combot keikalle, jotka mikitetään (jos on vintage- tai putkikamaa) tai otetaan etusesta pöytään (basso). Combot toimii soittajilleen monitoreina. Eiks näin pelaisi?? |
KMT 02.08.2005 15:37:55 | |
---|
Ostakaa uudet entistä isommat PA:t ja kitaroihin sekä bassoon mainiot etuvahvistimet. Kunnon aktiiviset monitoripömpelit pitää olla myös. Ei meillä nyt ole rahaa ostaa uusia. Sentään sain kokea KMT:n ihailut ja mulle laulettiin Ressua. Tarviiko sitä ihminen muuta? -Jenka |
hemmo 02.08.2005 15:38:04 | |
---|
Pikku-combot keikalle, jotka mikitetään (jos on vintage- tai putkikamaa) tai otetaan etusesta pöytään (basso). Combot toimii soittajilleen monitoreina. Eiks näin pelaisi?? Mutta kun ne tahtoo nimenomaan vähentää kamamäärää. Siksi vain PA:t. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
"Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva |
hemmo 02.08.2005 15:38:23 | |
---|
Ei meillä nyt ole rahaa ostaa uusia. Mitkä te nyt sitten ostitte? "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
KMT 02.08.2005 15:39:22 | |
---|
Pikku-combot keikalle, jotka mikitetään (jos on vintage- tai putkikamaa) tai otetaan etusesta pöytään (basso). Combot toimii soittajilleen monitoreina. Eiks näin pelaisi?? Noku haluttais vain ottaa se PA eikä mitää miljoonaa eri vahvistimia. Eikä oo mitää vintakee/putkii... Bassoetuasteen osto on mielessä. Sentään sain kokea KMT:n ihailut ja mulle laulettiin Ressua. Tarviiko sitä ihminen muuta? -Jenka |
KMT 02.08.2005 15:40:48 | |
---|
Mitkä te nyt sitten ostitte? Peavey 6150, kuva löytyy pändrin kotisivuilta. (PS. Ejjoo rahoo tällä hetkellä ostaa 6str sbassoa) Sentään sain kokea KMT:n ihailut ja mulle laulettiin Ressua. Tarviiko sitä ihminen muuta? -Jenka |
hemmo 02.08.2005 15:44:20 | |
---|
Peavey 6150, kuva löytyy pändrin kotisivuilta. Piivii? Soundtech tuolla lukee. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
KMT 02.08.2005 15:45:10 | |
---|
Piivii? Soundtech tuolla lukee. Eiku niin olikii. Sentään sain kokea KMT:n ihailut ja mulle laulettiin Ressua. Tarviiko sitä ihminen muuta? -Jenka |
balzary 02.08.2005 15:47:13 | |
---|
Bassoetuasteen osto on mielessä. di-boksi ei paljon maksa. tai behringerin bd21. tai se niiden putkietunen. |
hemmo 02.08.2005 15:51:28 | |
---|
di-boksi ei paljon maksa. tai behringerin bd21. tai se niiden putkietunen. Eiku, ne on liian hyviä. Joku viritelmä pitää olla. 8-) "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
Teijo K. 02.08.2005 16:01:35 | |
---|
Eiku, ne on liian hyviä. Joku viritelmä pitää olla. 8-) Miulla olisi tuollainen pakasterasiaan kyhätty, ihtetehty DI-boksi. "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |
balzary 02.08.2005 16:02:29 | |
---|
KMT: Jolana Iris-basso. palio? |
balzary 02.08.2005 16:03:01 | |
---|
Miulla olisi tuollainen pakasterasiaan kyhätty, ihtetehty DI-boksi. vähän turhan jämäkät kuoret, voisitko paketoida sen kovahkoon kartonkiin? |
KMT 02.08.2005 16:21:21 | |
---|
KMT: Jolana Iris-basso. palio? Hintako? Sentään sain kokea KMT:n ihailut ja mulle laulettiin Ressua. Tarviiko sitä ihminen muuta? -Jenka |
JK 02.08.2005 19:43:55 | |
---|
Hankimme sitte PA:t, siitä syystä, että kasvava vahvistinmäärä olisi pienentynyt kun olisimme hankkineet vain PA:t. Aiemmin otimme 5 erillistä vahvistinta. Olisi sitten saanu kantaa vain soittimet ja PA:t. Jos tuo on syy että hankki Pa:t niin silloin kyllä pitäis olla OIKEET Pa:t eikä lähinnä lauluvahvistin. Nyt kävi sillälailla, että kannamme PA:t, vahvistimet ja soittimet. Keikkailu on...Muutakin kuin soittamista. 1) Kitaristin id*ootti haluaa soittaa vahvistimen kautta, että saa luukuttaa Kyllä meilläkin kitaristit soittaa edelleenkin combojensa läpi. Lisäksi ne mikitetään Pa:n kautta 2) Basso vaatii niin tehoa, että pitäs olla etuaste. Nyt ei oikein ymmärrä??? Miten se etuaste tuohon tehoon vaikuttaa. Lähinnä taitaa tulla sen teidän mikserivahvistimen tehorajat/kaappien toisto vastaan. Vaikka meillä on käytössä Aktiivisubbanen, niin en keikoilla mikitä bassokaappia tai aja bassoa linjan kautta pöytään. Oma vahvistin pitää bassolle olla riittävän tukeva. (3. Vois niitä kanaviaki olla enemmäti (6)) Olis varmaan kannattanut miettiä ostaessa Kuinka saada paras äänenlaatu ja kaikki tyytyväisiksi ilman erillisiä vahvistimia? Ei siinä ole mitään oikotietä. Riittävän tehokas Pa, mutta ei silläkään kaikkia saa tyytyväseksi ja kitaristit haluaa kuitenkin omat styrkkarinsa monitorikäyttöön itselleen. Meillä on käytössä 2 x 350 w aktiiviyläpäät, 1 x 500w aktiivisubbanen ja monitoroinnissa 2 x 310w aktiivit. Kitarat mikitetään omista comboista, rummuista mikitetään basari ja lisäksi on 1 kpl overheadi, basso tulee omastaan ja soundit on olleet ihan kohdillaan. Ei se teho ole mikään itsetarkoitus mutta riittävän tehokkaista laitteista tulee hiljempaakin puhtaasti. "Älä kysele, pääset vähemmällä" -A.Anttila |
kivi 02.08.2005 21:20:44 | |
---|
Hankimme sitte PA:t, Ettekä hankkineet, vaan tavalliset mikkihiiriluokan laulukamat. 1) Kitaristin id*ootti haluaa soittaa vahvistimen kautta, että saa luukuttaa Järkevä mies. Vaikka teillä olisi kymmenet tuollaiset laulukamat, kannattaisi kitaristin ottaa oma vahvistin mukaan. 2) Basso vaatii niin tehoa, että pitäs olla etuaste. Eikä tarvi, vaan pitää olla erillinen iso bassovahvistin. Noista teidän laulukamoista ei vielä paljon bassoja vedellä. (3. Vois niitä kanaviaki olla enemmäti (6)) Entäs sitten, kun laulikamoihin menee vain ne teidän laulut ja 5-kieliset kantelet? Riittääkö sitten? Kuinka saada paras äänenlaatu ja kaikki tyytyväisiksi ilman erillisiä vahvistimia? Mahdoton yhtälö. |