Alpha 29.07.2005 16:17:16 | |
---|
Pitäisikö tuo nyt sitten uskoa ? Eääh...kännissä se on, niinku basistit yleensä. |
Nolte 29.07.2005 18:34:59 | |
---|
En mie tuommosta komppia ossaa. Jos mie vejän tähänkin vaan sellasta peruskomppia...? |
Limbus 01.08.2005 20:34:44 | |
---|
Niin, X 2.;) No niinpä näkyy. On tosiaan noita sinkkubasareita ihan kaksin kappalein. :) Khöhhöh,no,no,no... Mitäs te poijjaat oikeen vihjailette? :) Ensin musiikki,sitten loput. |
Drummer666 02.08.2005 12:00:33 (muokattu 02.08.2005 12:03:03) | |
---|
Khöhhöh,no,no,no... Mitäs te poijjaat oikeen vihjailette? :) tälläi asiaan liittyen niin, on hemmetin hienon värinen sun setti :P Bänti reeneis ja sitte nauhotuksissa äiti tulee vetää mun puolesta blastit. sinkulla vetää ja vielä sellasta lentoo meinaan, että basistillaki tulee pisut housuihin (kuten aina).. Edit. vittu kun ei osaa ees kirjottaa ... Clear my nuts and give me a milkshake! |
ToMi88 02.08.2005 12:02:28 | |
---|
bänti reeneis ja sitte nauhotuksissa äiti tulee vetää mun puolesta blastit. sinkulla vetää ja vielä sellasta lentoo meinaan, että basistillaki tulee pisut housuihin (kuten aina)..
Heh:D |
J.Grebyn 02.08.2005 12:25:13 | |
---|
Bänti reeneis ja sitte nauhotuksissa äiti tulee vetää mun puolesta blastit. sinkulla vetää ja vielä sellasta lentoo meinaan, että basistillaki tulee pisut housuihin (kuten aina).. Meillä ei äipällä meinaa pysyä taimi kunnolla, ni korvattiin basari semmosella vanhalla vesipumpulla (vetää sinkkuna!) Siinon melko läsähtävä saundi. Pääsee jotai 1200 iskua minuutissa. "Perkele tuli lumet niskaan...vitun puusta." -T.L. |
Meillä ei äipällä meinaa pysyä taimi kunnolla, ni korvattiin basari semmosella vanhalla vesipumpulla (vetää sinkkuna!) Siinon melko läsähtävä saundi. Pääsee jotai 1200 iskua minuutissa. Jumi! mein äiskän täytyy tulla käymää tein äiskän tykön, jos sais lisää potkua vähä!!!1111 tarviiko toi viritys trikkerit jo? ......... Clear my nuts and give me a milkshake! |