Lilli 02.08.2005 08:39:02 | |
---|
Donnan Epilogi on mainio kipale, tuota en ollut kuullut. Pistänpäs uuden. Sometimes I ponder what if the Caspian sea should merger over my shoulder with irish lakes and seoul suburbia Onko tämä Super Furry Animalsin hittibiisi takavuosilta nimeltään... no mikässenytolikaan... 'The cattle is lowing and The Baby awakes / but Little Lord Jesus no crying He makes'. |
Planetist 02.08.2005 08:41:44 | |
---|
Onko tämä Super Furry Animalsin hittibiisi takavuosilta nimeltään... no mikässenytolikaan... Tiiä siitä hittibiisistä mutta yhtye meni aivan oikein, voi jatkaa. Kappaleen nimi on muuten Alternate route to vulcan street. |
Mesikehrääjä 02.08.2005 09:52:16 | |
---|
I carry the madness everywhere I go Over the border and back to the snow So if you see me and i look like through you shouldnt take it as a reflection on you |
Planetist 02.08.2005 09:55:55 (muokattu 02.08.2005 09:56:54) | |
---|
I carry the madness everywhere I go Over the border and back to the snow So if you see me and i look like through you shouldnt take it as a reflection on you Oasis - Turn up the sun I'm in a lonely room Hank Williams sings the Lovesick Blues Winter's walking up the avenue And I ain't seen the sunshine since the 6th of June |
baron 02.08.2005 09:57:35 (muokattu 02.08.2005 12:12:32) | |
---|
Well, it's Saturday night and I just got paid, fool about my money don't try to save. My heart says, go go, have a time, 'cause it's Saturday night, and I feel fine.. No joo, kukapa klassikkoja tuntisi. Little Richardin "Rip It Up" vuodelta 1956. Sekä Elvis että Bill Haley tekivät välittömästi coverit. Eero ja Jussi levyttäneet suomeksi nimellä "Juhlimaan" Mä olin äskettäin tuurauskeikalla ja huudettiin: "Seuraava piisi, Lauantai-ilta, G-duuri" ja mä aloitin Mamban piisin intron ja kaikki katseli mua kuin halpaa makkaraa kun niiden piisilistassa tää Rip It Up oli sillä nimellä. Edit: Siis tietenkin Vaaran/Mamban Lauantai-ilta. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
isojussi 02.08.2005 11:13:28 | |
---|
...Mä olin äskettäin tuurauskeikalla ja huudettiin: "Seuraava piisi, Lauantai-ilta, G-duuri" ja mä aloitin Matin ja Tepon piisin intron ja kaikki katseli mua kuin halpaa makkaraa kun niiden piisilistassa tää Rip It Up oli sillä nimellä. No hyvä, ettet sit sitä Vaaran biisiä ruvennu tiluttaan.... Entäs tää: Aina meitä morkataan: "Liian monta kiloa, pojilla on vatsassaan" mut siit' on iloa. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
No hyvä, ettet sit sitä Vaaran biisiä ruvennu tiluttaan.... Entäs tää: Aina meitä morkataan: "Liian monta kiloa, pojilla on vatsassaan" mut siit' on iloa. 7 seinähullua veljestä, biisin nimi on tuo... tuo... Lihavat on leppoisia JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
Lilli 02.08.2005 12:15:12 | |
---|
No nyten helpompi: "I often sit alone up in a tree Waving to the ones that wave at me I think well just how stupid can they be Waving to a man up in a tree" 'The cattle is lowing and The Baby awakes / but Little Lord Jesus no crying He makes'. |
isojussi 02.08.2005 15:12:53 | |
---|
No nyten helpompi: "I often sit alone up in a tree Waving to the ones that wave at me I think well just how stupid can they be Waving to a man up in a tree" No niin on: ELO - Sitting in my tree ------------------------------- Kuin lemmikin sulosilmä, niin kirkas, niin sininen, on välkkyvä Vesijärvi, mi hiljalleen keinuen tuoll´ hiipivi heidän luokseen ja satoja saariaan. Niin helläst´ tuuditteleepi kuin emonen lapsiaan. Vaan ympäri lehtirantain on hongikko mietteissään ja vanhuksen lailla katsoo kuin lapset lyö leikkiään. Ja peltojen laihot heitä ne tervehtii aaltoillen, ja niityn kukkivat nurmet luo tuoksuja tuulehen. Mik´ aarre, oi köyhä Suomi, ois sulosi vertainen! Tuon järvies sinivälkkeen, tuon hopeisen kultaisen! Jos murhe tai riemu nostaa tääll´ lauluhun säveleet, niiss´ ainiaan kuvastuupi nää kirkkahan-sinervät veet. Pistinkö pahan? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Lilli 02.08.2005 19:55:29 (muokattu 02.08.2005 19:56:08) | |
---|
No niin on: ELO - Sitting in my tree No menköön... Issessään asiassa kyseessä on kyllä Idle Race-yhtyeen kappale älpyltä The Birthday Party - säveltäjä Jeff Lynnen mukana ~ v.70 piisi siirtyi ELOon ja koki (ilmeisesti) uudelleenlämmityksen. Katsokaa ihmeessä IR:n historiasta sivulta http://members.iinet.net.au/~althomp/austelo/idle/ 'The cattle is lowing and The Baby awakes / but Little Lord Jesus no crying He makes'. |
anttipoeka 03.08.2005 02:15:21 | |
---|
Kuin lemmikin sulosilmä, niin kirkas, niin sininen, on välkkyvä Vesijärvi, mi hiljalleen keinuen.. Joku kotiseutulaulu, mutta ei mitään hajua mikä. Ei ole mitään paikannimiäkään joista voisi olla apua. Keski-Suomen se ei ainakaan ole joten veikkaan vaikka Itä-Hämettä. Ei tässä sen kummempaa. |
Lilli 03.08.2005 05:25:27 | |
---|
Joku kotiseutulaulu, mutta ei mitään hajua mikä. Ei ole mitään paikannimiäkään joista voisi olla apua. Keski-Suomen se ei ainakaan ole joten veikkaan vaikka Itä-Hämettä. Eikös kyseessä lie Pirkanmaan kansalliseepos, Topeliuksen sanoittama 'Kesäpäivän kangistus'. 'The cattle is lowing and The Baby awakes / but Little Lord Jesus no crying He makes'. |
Prome 03.08.2005 10:55:36 | |
---|
Tai Kesäpäivä Kangasalla. En kyllä tiedä kuka tuosta laulun on tehnyt. |
Prome 03.08.2005 17:02:26 | |
---|
Heitänpä uutta: Soft lips on the phone, we'll drive you at half eight We'll call you, snap up our memories Come on and be with us Tiny Dancers, come together Tätä ei kyllä varmaan löydy mistään. |
isojussi 03.08.2005 23:38:09 | |
---|
Heitänpä uutta: Soft lips on the phone, we'll drive you at half eight We'll call you, snap up our memories Come on and be with us Tiny Dancers, come together Tätä ei kyllä varmaan löydy mistään. http://thesunnyside.twoday.net/ Ne oli muuten Kesäpäivä Kangasalla P.J.Hannikaisen originaali käännös, säkeistöt 2-4 säkeistöt 1, 5 ja 6 on ne tunnetummat.... ------------------------------ Che fa bianca la tua pelle, Ti fa bella tra le belle, E se c’é la luna piena Tu Diventi candida Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
baron 03.08.2005 23:49:05 (muokattu 03.08.2005 23:59:01) | |
---|
http://thesunnyside.twoday.net/ Ne oli muuten Kesäpäivä Kangasalla P.J.Hannikaisen originaali käännös, säkeistöt 2-4 säkeistöt 1, 5 ja 6 on ne tunnetummat.... ------------------------------ Che fa bianca la tua pelle, Ti fa bella tra le belle, E se c’é la luna piena Tu Diventi candida Tintarella di luna? "People try to get us down just because we get around Things they do look awful cold Hope I die before get old" ?? "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
lxi 04.08.2005 00:18:38 | |
---|
"People try to get us down just because we get around Things they do look awful cold Hope I die before get old" The Who - My Generation -- kyllä täss' elämäs' sattuu sit' kaikenlaist' kellä repee housunkaulus, kelle maistuu hirvenpaist' minä taas hyvin pal' oleskelen kanalass' kun minulle tuo linnunlaulu ain' on ollut hanakass' The fact that no one understands you doesn't make you an artist. kuunneltua |
Tapio79 04.08.2005 00:23:43 | |
---|
kyllä täss' elämäs' sattuu sit' kaikenlaist' kellä repee housunkaulus, kelle maistuu hirvenpaist' minä taas hyvin pal' oleskelen kanalass' kun minulle tuo linnunlaulu ain' on ollut hanakass' M. A. Numminen - Munat jäi vetoketjun väliin. Pannaas toinen kotimainen: Mä vaihdoin Ferrarin Fiatiin koska tahdoit niin liityin myöskin Greenpeaceen koska tahdoit niin mä kävin myöskin sivarin, niinkuin halusit juuri niinkuin halusit Mutta mikä sai sinut liftaamaan pois luota mun mikä sai sinut pihtaamaan vaikka heti kun Harley-Davidson -mies vei sinut saunomaan niin sinä menit vaan Allekirjoitus. |
Kurpitsa 04.08.2005 11:26:08 | |
---|
Mä vaihdoin Ferrarin Fiatiin koska tahdoit niin liityin myöskin Greenpeaceen koska tahdoit niin mä kävin myöskin sivarin, niinkuin halusit juuri niinkuin halusit Mutta mikä sai sinut liftaamaan pois luota mun mikä sai sinut pihtaamaan vaikka heti kun Harley-Davidson -mies vei sinut saunomaan niin sinä menit vaan Aknestik: Maailma on naisia puolillaan Liekö tätä kysynyt vielä kukaan: A three-chord symphony crashes into space The moon is hanging upside down I don’t know why it is I’m still on the case It’s a ravenous town And you still refuse to be traced Seems to me such a waste And every victory has a taste that’s bittersweet "Vompatti on yksi ihmisen pimeistä puolista." -Paula- |
lxi 04.08.2005 11:41:45 | |
---|
A three-chord symphony crashes into space The moon is hanging upside down I don’t know why it is I’m still on the case It’s a ravenous town And you still refuse to be traced Seems to me such a waste And every victory has a taste that’s bittersweet Dire Straits - On Every Street -- dear mr. Queequeg, you have been informed your life has been saved you're not a black-hearted vicious mess, so it has been claimed if this is the beast pulling us towards the east with mighty waves let us look inside and pull out all your pride, you know it's up to us The fact that no one understands you doesn't make you an artist. kuunneltua |