Deep Shadow 01.08.2005 23:32:25 (muokattu 02.08.2005 13:57:00) | |
---|
Rautaista, kotimaista westernmetallia tarjolla. Laukkaa! Laukkaa! ”Kädet ylös herra johtaja!” mä huusin uhkaillen ”Ja rouva maahan” tai tulee hetki tuskainen On tänään viimein palkkapäivä jälkeen sellivuosien Kalterit vain muiston häivä kun saa rahaa itselleen ”Rahat kassiin ja sitten maahan mahalleen” Minä käskin ja sinä teit sen totellen Nyt on rahaa, nyt on vapaus, nyt on aika juhlien Vaan muuan rouva päätti viedä ilon ennen aikaisen Seriffi ja sotajoukko tuolta lähestyy Nyt on tosi kyseessä en henkeäin mä myy Laukkaa! Laukkaa! Tee tamma kaiken minkä voit! Leipää haukkaat, jos viet nyt minut täältä pois Laukkaa! Laukkaa! Kuuletko äänen lyijyisen? Leipää haukkaat, jos viet nyt minut täältä pois Halki aavikon mä laukkaan haaskalauma perässäin Käsken tammaa ”lujaa laukkaa”, rahasäkki kädessäin Kuuluu laukaus, luoti ilmaa halkaisee En kyllä hautaan, sen vannon, vielä minä mee Taas uusi laukaus, sitten kättä vihlaisee Ne osui kaukaa, rahat tuuleen lentelee Tammakulta kovaan laukkaan kerrankin on syy Nyt on tosi kyseessä en henkeäin mä myy Laukkaa! Laukkaa! Tee tamma kaiken minkä voit! Leipää haukkaat, jos viet nyt minut täältä pois Laukkaa! Laukkaa! Kuuletko äänen lyijyisen? Leipää haukkaat, jos viet nyt minut täältä pois "Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Bella Italia #15 Suhteettomat Toverit #2 |
herbbu 02.08.2005 10:14:16 | |
---|
Tuli mieleen Meksikon Pikajuna tuosta alusta, mutta loppua mennen arkani omakseen. Hyvä niin! Ihan mukavaa tekstiä, tuli mieleen kunnon länkkäri. Kertosäkeessä häikkäsi tuo "Leipää haukkaat, jos viet bla bla.." toistuminen kahdesti. SIis pisti silmään minulla, en tiedä sitten muista. Aika ajoin teksti toimi hyvin, mutta joissain kohdissa kuten tuo kirosana tuolla, niin ei oikein sopinut vanhan ajan systeemiin. Taasen "Tammakulta kovaan laukkaan kerrankin on syy, nyt on tosi kyseessä en henkeäin mä myy," Tuo oli paras kohta :). P.S. Hevosihmisenä itse olisin valinnut orin pakoratsuksi; yleensäottaen ovat ehkä ärhäkämpiä ja nopeampia ja tammoilla sotkee myös kiimat suoritusta ;). Naura ongelmillesi. Niin kaikki muutkin tekevät. |
JCM 02.08.2005 10:16:00 | |
---|
Aika kova! Hyvä! Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
P.S. Hevosihmisenä itse olisin valinnut orin pakoratsuksi; yleensäottaen ovat ehkä ärhäkämpiä ja nopeampia ja tammoilla sotkee myös kiimat suoritusta ;). Heh. Tuota itseasiassa mietinkin ja ajattelinkin sen varmaan olevan noin, mutta tamma kuulosti vaan paremmalta. :) Voi olla, että tuota tekstiä vielä paikkapaikoin tulee vähän hiottua. "Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Deep Shadow 02.08.2005 13:59:37 (muokattu 02.08.2005 14:02:36) | |
---|
...mutta joissain kohdissa kuten tuo kirosana tuolla, niin ei oikein sopinut vanhan ajan systeemiin. Muutin tuota kohtaa nyt pikkaisen: Vittu, hautaan kai tästä kohta joutunee --> En kyllä hautaan, sen vannon, vielä minä mee Toimiiko paremmin? Taasen "Tammakulta kovaan laukkaan kerrankin on syy, nyt on tosi kyseessä en henkeäin mä myy," Tuo oli paras kohta :). Tästä tuli vielä mieleen se, kun puhuit tuosta orin ja tamman eroista, niin voihan tämän ajatella niin, että kun normaalisti tammalla mennään vähän hiljempaa, niin nyt olisi sitten syytä mennä kuin orilla ikään. :) Tuota kertsin "leipää haukkaat" toistoakin mietin. Voi olla, että se jälkimmäinen täytyy vielä muuttaa jotenkin. Edit: Hauska kirjoittaa hevosista kun kerran elämässään on ratsastanut ja kaksi kertaa käynyt raveissa. :) "Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
herbbu 02.08.2005 15:37:47 | |
---|
Muutin tuota kohtaa nyt pikkaisen: Vittu, hautaan kai tästä kohta joutunee --> En kyllä hautaan, sen vannon, vielä minä mee Toimiiko paremmin? Joo, kyllä toimii! Tästä tuli vielä mieleen se, kun puhuit tuosta orin ja tamman eroista, niin voihan tämän ajatella niin, että kun normaalisti tammalla mennään vähän hiljempaa, niin nyt olisi sitten syytä mennä kuin orilla ikään. :) Edit: Hauska kirjoittaa hevosista kun kerran elämässään on ratsastanut ja kaksi kertaa käynyt raveissa. :) Niin, ei se aina päde se ori-tamma juttu. Suomen yks kovimmista nelivuotiaista ravureista on just tamma :D. Ja meidänkin tallista kovin ruuti ja vauhti löytyy tuolta tammalta :P. Naura ongelmillesi. Niin kaikki muutkin tekevät. |
rahvas 02.08.2005 15:55:45 | |
---|
”Rahat kassiin ja sitten maahan mahalleen” Ei voinut mitään.. alitajunta väänsi tuosta väkisin: "Rahat kassiin ja sitten sassiin, maahan mahalleen" Tai vielä omituisempi: "Massit kassiin ja sitten sassiin maahan mahalleen". Ei auttaisi laulajan kovin montaa kaljaa ottaa, tai sekoaa sanat. ;) - Basso on meidän bändin munat. Mutta hevonen se on ruunakin. - |