Aihe: Savonlinnan humppamiitti
1 2 3 4 523 24 25 26 2733 34 35 36 37
klunssila
01.08.2005 22:54:52
Mut mitens jos Klunssila on tuomassa? Onko se varma homma? Ei muuten, mutta jos mulla tulee noita kyytiläisiä, niin voi olla vähän niin ja näin ton mahtumisen kanssa. Kyllä mä pellit ja sen semmoset toki tuon.

Jaahas, jaahas... Tilanne on tämä: mulla on itselläni tällä hetkellä Savonlinnassa vain kitarakamat. Meillä pa:t ja mun rummut ovat Joensuussa, eikä niitä viittis lähteä hakemaan asiakseen. Eli ajateltiin ottaa tuosta tutulta Eskolta lainaan pikku-pa. Kiipparin esko on jo luvannut baronille, mutta muusta kamasta ei ole ollut puhetta.

Voisitko ÄM kenties ottaa oman setin mallia " minimi" (basari, virveli, haitsu, pelti ja jakkara)??? Otat basarin etukalvon pois, niin koko setti mahtuu basarin sisään. Nimittäin Esko on tarkka kamoistaan ja voi olla vaikeuksia saada niitä. Ja jotain vuokraa joutuu maksamaan... Miten olisi näin ÄM???

Ja arvon veljet: ottakaa mukaan (jos omistatte) laulumikki + ständi ja piuhat. Paskatkin kelpaa, kunhan on jotain.
Helpottaa tätä meitä huomattavasti, koska kuljetuskapasiteetti ja Eskon lainausinto on rajallinen.
Carde
01.08.2005 23:17:16
Onhan siinä matkalla kuulema joku kanala?

Kanalahan on luxusta! Aarne Tenkanen on yöpynyt sikalassakin, just kuuntelin.
Sertzo S
01.08.2005 23:19:47
Onhan siinä matkalla kuulema joku kanala?

Sikala ainakin löytyy. ;)
pekkajau
01.08.2005 23:23:31
Sikala ainakin löytyy. ;)

Minä en taida nyt päästä tulemaan kun skoodaan tuli helevetin iso ja kallis remontti?... Perkele minä tulen pyörällä!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
Sertzo S
01.08.2005 23:24:28
Minä en taida nyt päästä tulemaan kun skoodaan tuli helevetin iso ja kallis remontti?... Perkele minä tulen pyörällä!

Hurahda pyörällä!
pekkajau
01.08.2005 23:30:34
Hurahda pyörällä!

Pyörät huutaa!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
ÄM
01.08.2005 23:52:37

Oo-koo homma, mä otan rumpuja mukaan. Hyvä vaan oli varmistaa, ettei tuu turhaan raahattua.

Ja makuupussit tulee matkaan. Ja siis tosiaan majapaikkaa ei ole, eli jos vaan Sertzon mökille suinkin mahtuu, tyyliin lattialle eteisen nurkkaan edes, niin avot. Auto kyllä olis jäämässä S-linnaan parkkiin.
klunssila
01.08.2005 23:59:56
Oo-koo homma, mä otan rumpuja mukaan. Hyvä vaan oli varmistaa, ettei tuu turhaan raahattua..

Roketi rollaa, ota patteristo mukaan. Sertzo voi valaista vielä tuota majoitusta.
Carde
02.08.2005 01:44:19
Päivitetään listaa:

baron: keys
omarklah: bass
sertzo: haitari + rääkkyminen
manjaana: taustalaulu ja pepun pyöritys
klunssila: kitara tai rummut, riippuu tuleeko kukaan muu?
carde : tulee ja tanssii, ja soittaa tamburiinia ja rytmimunaa
pekkajau: mitäs haluat soittaa, bassoa
rahvas: bassottelua
pula-aho: laulu

No prkl... jonkinlaisen pienen perkussiosetin kehitän, lehmänkello, tamburiini ja splash ainakin. Ja ainakin kerran lupaan lyödä.
manjaana
02.08.2005 01:54:25
No prkl... jonkinlaisen pienen perkussiosetin kehitän, lehmänkello, tamburiini ja splash ainakin. Ja ainakin kerran lupaan lyödä.

Ketä???
Vanha varis vaan vikkelä..
Carde
02.08.2005 02:01:07
Ketä???

Hmm.. rumpalia ainakin, jos komppaa hitaan valssin laahaten.. No ei vaan, josko sitä splashia jonkin foksin huippukohdassa. Muitakin ehdotuksia otan vastaan kyllä.
Sertzo S
02.08.2005 08:42:21 (muokattu 02.08.2005 08:47:15)
Roketi rollaa, ota patteristo mukaan. Sertzo voi valaista vielä tuota majoitusta.

Tuo majoitus on vaikea-asia. Eli vielä kerran: makuupussit mukaan ja mökillämme voi olla yön korkeintaan 5 henkilöä, ettei tule ahdasta. Jos on telttoja jollakin niin pihalle voi sellaisetkin pystyttää. Omaani voin lainata. Evästä sitten mukaan ja juomaa, keittomahdollisuus on, sähköä ja jääkaappi. Vuohimäen leirintalue toimii myöskin mahdollisena yöpymispaikkana koht. korvauksella.
Sinne voi soittaa, matkaa keskustasta n.10km. Vuohimäen leirialueen puhelinnumero on: (015) 537353.

Selvitellään tuota majoitusta heti, kun kaikki miittiläiset ovat paikan päällä ja katsotaan paljonko meitä saapuu ja majoitustarve. Viimeistään oltava paikalla klo 17.00 matkustajasatamassa pölkkybaarin vieressä levalla esiintymislavalla.
Sertzo S
02.08.2005 09:25:15
Sää ainakin näyttää suosivan 05.08,05 alkavaa humppamittiämme, joten niiltä osin näyttää lupaavalta.
Jos suinkin mahdollista, niin varmat osallistujat vielä kerran ilmoitus tänne ja etenkin majoitusta tarvivat, niin osataan varautua tilanteeseen. Jokainen huolehtii sissimuonistaan ja juomistaan, jotta pysyy voimissaan. Soitan perjantaiaamuna Soutajien tilat kuntoon ja meille tuodaan tiloihin avain ja päästään saunomaan ja uimaan. Yksi isompi sauna varataan.
baron
02.08.2005 09:29:31

Sää ainakin näyttää suosivan 05.08,05 alkavaa humppamittiämme, joten niiltä osin näyttää lupaavalta.
Jos suinkin mahdollista, niin varmat osallistujat vielä kerran ilmoitus tänne ja etenkin majoitusta tarvivat, niin osataan varautua tilanteeseen. Jokainen huolehtii sissimuonistaan ja juomistaan, jotta pysyy voimissaan. Soitan perjantaiaamuna Soutajien tilat kuntoon ja meille tuodaan tiloihin avain ja päästään saunomaan ja uimaan. Yksi isompi sauna varataan.

1. Varma osallistuja (+avec)
2. En tarvitse majoitusta
3. Tarvitsen kiipparit
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
omarklah
02.08.2005 09:43:38

1. Osallistuminen varma
2. Majoituksen tarvitsisin (otan kyllä teltan varmuuden välttämiseksi mukaan)
3. Ei muita välttämättömiä tarpeita
Tää sit sanois tälleen...
Sertzo S
02.08.2005 11:25:53
1. Varma osallistuja (+avec)
2. En tarvitse majoitusta
3. Tarvitsen kiipparit

Baronille kiippari hoidettu ja muutakin äänentoistoa. Mikki vielä harmonikalle jostain niin kuuluu ne väärät äänetkin, joita sieltä tahkoan todennäköisesti esiin.
baron
02.08.2005 11:35:58

Baronille kiippari hoidettu ja muutakin äänentoistoa. Mikki vielä harmonikalle jostain niin kuuluu ne väärät äänetkin, joita sieltä tahkoan todennäköisesti esiin.

Mulla on jonkunlainen mikki, mutta ei ständiä.
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
Sertzo S
02.08.2005 11:53:39
Mulla on jonkunlainen mikki, mutta ei ständiä.

Eiköhän tuo löytyne!
Sertzo S
02.08.2005 11:54:09
TALU 500!!!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)