Dj P. 31.07.2005 11:07:42 | |
---|
RP-PvP tai sitten RPvRP, eli serveri joka olis ku PvP-servu contested-alueineen jossa pitää roolipelata. Niille jotka ei halua roolipelata mutta haluaa alottaa uudella PvP-serverillä on olemassa upouusi PvP-serveri samaan aikaan. Mietin silloin kun PvP-RP servuista puhuttiin Blizzardin sivuilla, että joskos sitten tekisin sinnekin hahmon. Muutin kuitenkin mieltäni, kun aloin ajattelemaan että minähän piruvietä juoksentelen muutenkin 75% ajasta PvP päällä. Mistä tulikin mieleen mukava leirielämä tapaus Barrenseilla, lähellä Cross Roadsia kun pistin sinne lähistölle nuotion pystöön ja istuskelin siihen ihastelemaan maisemia. Minä siis pelaan allianssin puolella. Seuraan liittyi hyvinkin pian puolenkymmentä minun levelin Horde tyyppiä. Ei ne minua siihen lahdannut. Hauska ilta oli, vaikken tiennytkään mitä ne puhui. Kih. "Saatanan paska! Minä haluan Kajajoen hiekkasälkille leikkii! Paskapaskapaska! En syö jäätelöö!" -Viisivuotias pikkusiskoni äidille. Huom, teksti on suora lainaus. |
Bilharzia 31.07.2005 11:58:23 | |
---|
oon kuullu, että op ois luvannu niitten electronin joskus jatkossa toimivan. soriih. Ohan se aikapäiviä sitten lupaillu tota, mutta muutosta ei ole tapahtunu. Mää keksin tähän joskus jotain hienoo. |
Bilharzia 31.07.2005 12:08:34 | |
---|
Mistä tulikin mieleen mukava leirielämä tapaus Barrenseilla, lähellä Cross Roadsia kun pistin sinne lähistölle nuotion pystöön ja istuskelin siihen ihastelemaan maisemia. Minä siis pelaan allianssin puolella. Seuraan liittyi hyvinkin pian puolenkymmentä minun levelin Horde tyyppiä. Ei ne minua siihen lahdannut. Hauska ilta oli, vaikken tiennytkään mitä ne puhui. Kih. PVP-servuissa oli tota jännitettä ennen honorpatchia. Sillon siellä pelaaminen oli jänskää. Nyt siitä on tehty powergamereiden iloks mekaanista numerorunttausta. Iso osa pelin persoonallisuutta hävis. Minä en ala pelaamaan tulevalla PVP-RP servulla. Saatan jopa rollata PVE- tai RP-servulle pysyvästi. Mää keksin tähän joskus jotain hienoo. |
Snowblind 31.07.2005 14:01:53 | |
---|
PVP-servuissa oli tota jännitettä ennen honorpatchia. Sillon siellä pelaaminen oli jänskää. Nyt siitä on tehty powergamereiden iloks mekaanista numerorunttausta. Iso osa pelin persoonallisuutta hävis. Minä en ala pelaamaan tulevalla PVP-RP servulla. Saatan jopa rollata PVE- tai RP-servulle pysyvästi. Jos perus rp:lle menet niin earthen ringin allyille.. Mulla on siellä dwarffirogu. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
vanttera 31.07.2005 14:18:56 | |
---|
PVP-servuissa oli tota jännitettä ennen honorpatchia. Sillon siellä pelaaminen oli jänskää. Nyt siitä on tehty powergamereiden iloks mekaanista numerorunttausta. Iso osa pelin persoonallisuutta hävis. Minä en ala pelaamaan tulevalla PVP-RP servulla. Saatan jopa rollata PVE- tai RP-servulle pysyvästi. Erittäin samaa mieltä. Ainoo että mä haluisin siirtää mun nykysen jampan tommoselle servulle, onnistuneeko? *h4liih* |
Guitarist in the Night 31.07.2005 14:26:35 (muokattu 31.07.2005 15:58:03) | |
---|
Erittäin samaa mieltä. Ainoo että mä haluisin siirtää mun nykysen jampan tommoselle servulle, onnistuneeko? En usko, että saa siirrettyä hahmoa erilaiselle serverille. Siis esim. pvp-serveriltä pve-serverille. Eikä tällä hetkellä oo mahdollista siirtää hahmoa mihinkään mistään. WoWin saitilla on semmonen sivu siellä mistä näkee nä jutut. Tyhjää oli. http://www.wow-europe.com/en/suppor … 567799961F2D8E449166B03CEB01B.app08 Hevi on ihan hyvää. |
Dj P. 31.07.2005 16:45:19 (muokattu 31.07.2005 16:48:39) | |
---|
PVP-servuissa oli tota jännitettä ennen honorpatchia. Sillon siellä pelaaminen oli jänskää. Nyt siitä on tehty powergamereiden iloks mekaanista numerorunttausta. Iso osa pelin persoonallisuutta hävis. Minä en ala pelaamaan tulevalla PVP-RP servulla. Saatan jopa rollata PVE- tai RP-servulle pysyvästi. RP-servuilla minä pelaan. PvP-severeillä koskaan käynytkään. RP:llä se vain on kohteliasta pitää PvP päällä, jos joku vaikka haluaa tapella. Yleensä ainakin itse olen saanut olla rauhassa. Edit: Ja jos pitää päästä vastapuolen kanssa rähisemään, niin ainahan voi painua Battlegroundseille rähisemään. Vaikka eipä se sama asia ole kuin yrittää puolustaa jotain hikistä kylää kokonaista raid-partya vastaan... "Saatanan paska! Minä haluan Kajajoen hiekkasälkille leikkii! Paskapaskapaska! En syö jäätelöö!" -Viisivuotias pikkusiskoni äidille. Huom, teksti on suora lainaus. |
Bilharzia 31.07.2005 22:48:12 | |
---|
Erittäin samaa mieltä. Ainoo että mä haluisin siirtää mun nykysen jampan tommoselle servulle, onnistuneeko? Oli jotain puhetta tuolla Amerikan foorumeilla että jonkinsortin uutta systeemiä ne kehittelee hahmonsiirtoja varten. Ei sanonu mitään tarkempaa paitsi ettei PVE-servulta voi laittaa PVP-servulle. Mutta toi on jo melkein ittestäänselvyys. Mää keksin tähän joskus jotain hienoo. |
Bilharzia 01.08.2005 10:12:15 | |
---|
Jos perus rp:lle menet niin earthen ringin allyille.. Mulla on siellä dwarffirogu. Onko ER-allienssilla kunnon mehevää roolipelaamista? Mää petyin horden touhuihin. Itte tekee mieli mennä hordelle mutta kun se ropetus oli joko aneemista tai täysin nollissa. Mää keksin tähän joskus jotain hienoo. |
Dj P. 01.08.2005 10:40:31 | |
---|
Onko ER-allienssilla kunnon mehevää roolipelaamista? Mää petyin horden touhuihin. Itte tekee mieli mennä hordelle mutta kun se ropetus oli joko aneemista tai täysin nollissa. Kavereiden kanssa saa aina peliä. Allyjen puolella en ole muuten kunnollista peliä löytänyt. Vielä vähemmän Horden puolella. Siksi pelailenkin enemmän Argent Dawnilla, jossa minulla ainakin on parempi onni pelin suhteen. Earthen Ringille eksyn vain jos parin kaverin kanssa sovitaan että pelataan. "Saatanan paska! Minä haluan Kajajoen hiekkasälkille leikkii! Paskapaskapaska! En syö jäätelöö!" -Viisivuotias pikkusiskoni äidille. Huom, teksti on suora lainaus. |
Onko ER-allienssilla kunnon mehevää roolipelaamista? Mää petyin horden touhuihin. Itte tekee mieli mennä hordelle mutta kun se ropetus oli joko aneemista tai täysin nollissa. No tuota.. Onhan siellä jotain mutta myös paljon omgwtfpwnz0r kakaroita löytyy.. Ja mitä olen kuullut niin hordella on enemmän tuota ropettelua. Ja hordea haluan kyllä itekin koska horde on paras. Mutta hitto, hunterin haluan aloittaa johonkin, örkin sellaisen.. Jonnekin rp servulle tottakai.. Jaksaisikohan sitä pvp rp:tä odotella kun tänään sain warlockille epiccihepan alle ja nyt loppui tekemiset kun ei molteneihinkaan killasta johtuen pääse.. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
Dj P. 03.08.2005 11:30:30 | |
---|
Kuinka moni täällä muuten pelaa Hunterilla? Itse tykkään pirusti juoksennella moisella ympäriinsä. Ja Blizzard julkaisi mahdolliset tulevat muutokset talentteihinkin tässä muutama päivä sitten. Itse ainakin pidin siitä miltä ne näyttää, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Vaan kaikkea ei voi saada. Paljon puhuttu Survival menee melkein täysin uusiksi ja alkaa näyttämään sellaiselta että sinne voisi vaikka heittää pisteen tai pari. Mietin vain, koska muutokset on melko rajuja nykyiseen verrattuna, muutamia uusia kykyjä tulee pari kenties poistuu, niin saammekohan ilmaisen talentti resetin? Vaikka, itse tuskin lähden muuttelemaan buildia, Marksmanship on ihan hyvä. Kaikilla bonuksilla agiin ja kriittisiin ja minun onnella vähintää kolme viidestä laukauksesta on kriittisiä. "Saatanan paska! Minä haluan Kajajoen hiekkasälkille leikkii! Paskapaskapaska! En syö jäätelöö!" -Viisivuotias pikkusiskoni äidille. Huom, teksti on suora lainaus. |
Bilharzia 03.08.2005 12:32:31 | |
---|
Varmasti hunterit saa ilmasen talent pointsi resetin. Lokit ja warrut sai niin miksei hunterit. Erittäin iloista uutista Blizzardilta http://forums-en.wow-europe.com/thr … 435264&p=1&tmp=1#post435264 Meidän MC-sakin kanssa on ollu kiivastakin keskustelua tästä debuff-slottien käytöstä. Tämähän tietää että kaikki raidimenot muuttuu helpommiksi. Jos se Zul'grub tulee ens content patchissa niin sehän helpottaa kanssa MCtä huomattavasti. Sieltä saa todennäkösesti matalamman tierin epiksejä ja ylemmän luokan sinistä droppia. Instance on suunniteltu UBRS:n ja onyxian välille. Mää keksin tähän joskus jotain hienoo. |
greshgurt 03.08.2005 12:39:04 | |
---|
Outoa. Sain Op-korttini jostain syystä toimimaan. Ilmeisesti vain pariksi päiväksi, mutta kuitenkin. Hauskaa, näin unta, että Sonera (?) lähetti postissa pahoittelut palvelun toimimattomuudesta ja jostain syystä myös rahaa korvaukseksi. Unessani kävin myös OP:n sivuilla, jossa ylälaidassa oli WoW-kuvake, josta löytyi ohjeet alkuunpääsemiseen ja warrior-opas! Hauska uni, vaikkei ehkä aivan kuulukaan tänne. Ei hemmetti, ei tätä allekirjoitusta jaksa tässä pitää. |
Snowblind 03.08.2005 13:46:03 (muokattu 03.08.2005 13:50:12) | |
---|
Jos se Zul'grub tulee ens content patchissa niin sehän helpottaa kanssa MCtä huomattavasti. Sieltä saa todennäkösesti matalamman tierin epiksejä ja ylemmän luokan sinistä droppia. Instance on suunniteltu UBRS:n ja onyxian välille. Ehkäpä sieltä saa sitten ne yyberit muut gearit kuten dire maulista tulee yybericasterigearit.. Nykyään alkaa olla sellaset epäepicit gearit kasassa ettei kannata settejä miettiäkään.. Ja nyt on epicmountti ja kaikkea kivaa ja iski tylsistyminen, ei ole enää hirveästi tavoitteita kun ei vielä mc ja ony ja bwl pääse.. Sitten keksin ottaa projektiksi soolota Volchan.. Varusteenani ovat tässä taistelussa siis vain tuxedopuku ja punaiset lasit. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
vanttera 03.08.2005 14:10:59 | |
---|
Varmasti hunterit saa ilmasen talent pointsi resetin. Lokit ja warrut sai niin miksei hunterit. Hunterit on muutenkin jo kovia, tai siis lamereita. Mihin ne nyt tämmöstä enää? Erittäin iloista uutista Blizzardilta http://forums-en.wow-europe.com/thr … 435264&p=1&tmp=1#post435264 Meidän MC-sakin kanssa on ollu kiivastakin keskustelua tästä debuff-slottien käytöstä. Tämähän tietää että kaikki raidimenot muuttuu helpommiksi. PvE:hen mukavuutta, PvP:hen lisää scheissee. Tosin, olen sen suhteen jo luovuttanut ;) Jos se Zul'grub tulee ens content patchissa niin sehän helpottaa kanssa MCtä huomattavasti. Sieltä saa todennäkösesti matalamman tierin epiksejä ja ylemmän luokan sinistä droppia. Instance on suunniteltu UBRS:n ja onyxian välille. Kiinnostaa, pirusti. JEshjesh! *h4liih* |
Snowblind 03.08.2005 20:57:43 (muokattu 03.08.2005 20:58:48) | |
---|
Ey.. Elikkä haluan örkkihunterin jollekin rp servulle mutta en varmaan pvp sellaiselle niin jospa vaikka tuonne AD:lle väännettäisiin Bilharzia hordecharrut? Ainakin foorumia selaamalla näyttäisi tuo AD olevan noilta tapahtumiltaankin hieman aktiivisempi paikka.. Ainakin joskus kun undimagea siellä kehittelin niin oli Tirisfalissa ihan kivaa ärpeetystä.. Jopa general kanavalla.. Ja vois varmaan jonkun lvl10 hepun allyille kyhätä kans tuota varten: http://forums-en.wow-europe.com/thr … t=66182&p=1&tmp=1#post66182I'm not insane, I'm just smarter than you. |
Bilharzia 03.08.2005 23:51:59 | |
---|
Ey.. Elikkä haluan örkkihunterin jollekin rp servulle mutta en varmaan pvp sellaiselle niin jospa vaikka tuonne AD:lle väännettäisiin Bilharzia hordecharrut? Ainakin foorumia selaamalla näyttäisi tuo AD olevan noilta tapahtumiltaankin hieman aktiivisempi paikka.. Ainakin joskus kun undimagea siellä kehittelin niin oli Tirisfalissa ihan kivaa ärpeetystä.. Jopa general kanavalla.. Ja vois varmaan jonkun lvl10 hepun allyille kyhätä kans tuota varten: http://forums-en.wow-europe.com/thr … t=66182&p=1&tmp=1#post66182 Sopii mulle, on yks shamaani siellä. Meanwhile: Saatiin Magmadar alas! Ja olin viides Healing Done-listassa. Mää keksin tähän joskus jotain hienoo. |
Snowblind 04.08.2005 01:08:25 | |
---|
Sopii mulle, on yks shamaani siellä. Nuni, nyt on valley of trialsissa Drakhan niminen örkkihunteri lahtaamassa pahispossuja. Meanwhile: Saatiin Magmadar alas! Ja olin viides Healing Done-listassa. Pääsisipä itekin joskus tuonne molteniin.. No joo, alkaa tuo vanha kiva kilta olla hieman heikolla hapella että saattaa kohta hajota. Sitten johonkin hyvään isoja instoja tekevään kiltaan. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
T33mu 04.08.2005 16:56:29 | |
---|
magmadar on ilkee |