moderndrummer88 26.07.2005 13:38:41 | |
---|
Näköjään myös Dimensionit ovat poistuneet Paisteen valikoimasta. En ole huomannutkaan... http://www.paiste.com/products/cymbals/ jep. nyt niitä alkaa saamaan halvemmalla kun etsii, omasta dimensionsin 18 thin krässistä maksoin uutena 145€... ei paha Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
gh n 01.08.2005 15:20:10 | |
---|
Hankin tuon Paisteen pst5 crashin. Aika kirkas ääni ja pitkään soiva. Vertailukohtia ei nyt paljoa ole mutta kyllä tuolla soitteleepi ainakin harjoittelumielessä.. ..Päärynäjuoma on parasta huumetta.. |
ToMi88 01.08.2005 20:59:13 | |
---|
Muakin kiinnostaa tuo paisteen pst5 16" thin crash..pitänee ostaa. |
moderndrummer88 01.08.2005 21:05:07 (muokattu 01.08.2005 21:05:58) | |
---|
Muakin kiinnostaa tuo paisteen pst5 16" thin crash..pitänee ostaa. miksi sinä hommaat aina tuota keskitason ja sitäkin huonomman sarjan kamaa ja samalla myyt samantasoista tavaraa torilla?? eikö kannattaisi vähän parempiin tavaroihiin vaikka pikkuhiljaa siirtyä....? Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
miksi sinä hommaat aina tuota keskitason ja sitäkin huonomman sarjan kamaa ja samalla myyt samantasoista tavaraa torilla?? eikö kannattaisi vähän parempiin tavaroihiin vaikka pikkuhiljaa siirtyä....? Nokun kaikilla ei ole semmoista isäpappaa mikä maksaa kaiken! Raha ei katos kasva puussa, ainakaan minulla. Ja tiedän, seuraava kommentti on, että miks et myy kaikkee paskaasi pois ja säästä vähän ja osta sitten huippukamaa? Vastaus on se, että minulle riittää tällähetkellä paskempikin kama. Ostan kyllä joskus tulevaisuudessa laatukamaa, kun siihen minulla vara riittää. Olen puhunut. |
dictatorsh*t 01.08.2005 22:37:22 (muokattu 01.08.2005 22:37:53) | |
---|
Nokun kaikilla ei ole semmoista isäpappaa mikä maksaa kaiken! Eikä varmaankaan monella, tai mistäs tiedän. Ei toisaalta haittaa vai' oliskin. Itse olen ainakin kaikki kamani Centuryitä lukuunottamatta hankkinut. Ilman isiä. Mut joo. |
ToMi88 01.08.2005 23:09:20 | |
---|
Minulla ei yksinkertaisesti ole varaa parempaan, ja muutakin ostettavaa on, kun rumpukamaa. Minulle riittää halvempikin setti ja olen tyytyväinen edes siihen että on millä soittaa. Isukilta on lähes aivan turha pyytää rahoitusta kunnon rumpuihin, joten pitää tyytyä siihen mihin on varaa... |
gh n 02.08.2005 13:42:32 | |
---|
Itselläni on vähän sama juttu kun ei ole mitään vakituista tuloa niin onhan sitä hyvä mennä ostamaan jotain kallista peltiä. Siksi minullakin tuo halpis. Ja en itse tarvitse paljoa parempaa kun ei bändiä ole ja ei yleisiä soittoja nyt kauheasti ole.. ..Päärynäjuoma on parasta huumetta.. |
moderndrummer88 02.08.2005 14:15:21 (muokattu 02.08.2005 14:16:56) | |
---|
Minulla ei yksinkertaisesti ole varaa parempaan, ja muutakin ostettavaa on, kun rumpukamaa. Minulle riittää halvempikin setti ja olen tyytyväinen edes siihen että on millä soittaa. Isukilta on lähes aivan turha pyytää rahoitusta kunnon rumpuihin, joten pitää tyytyä siihen mihin on varaa... eipä toimi meilläkään tuo pappa betala systeemi mutta sitä että jos pikkuhiljaa ostelisit?? etkö tässä vähän aikaa sitten vaihtanu centurysi thundereihin? mitä eroa? aika hölmöä vaan kiertää tuommosta kehää... Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
ToMi88 02.08.2005 17:16:28 | |
---|
eipä toimi meilläkään tuo pappa betala systeemi mutta sitä että jos pikkuhiljaa ostelisit?? etkö tässä vähän aikaa sitten vaihtanu centurysi thundereihin? mitä eroa? aika hölmöä vaan kiertää tuommosta kehää... Kyllä vahdoin ja syy oli se, kun se centuryn setti hajosi. Kuten jo sanoin ostan kyllä sitä laatukamaa, kun siihen on varaa. Ja en ymmärrä millätavalla tämä sinulta on pois...? |
hollmi-5 02.08.2005 17:24:49 (muokattu 02.08.2005 17:30:35) | |
---|
ToMi hei! Osta pikkuhiljaa yksi hyvä käikäle kerrallaan. Pellit on helppoja tapauksia. Tälläkin torilla liikkuu hyvää kamaa todella kohtuulliseen hintaan. Joskus pitää sen kynnyksen yli mennä, että kiillettä vihloo maksettaessa, mutta siihen sitten tottuu. Se mikä toisesta tuntuu hullunhintaiselta, on toiselle edullinen kauppa. Nyt en puhu varallisuus- , vaan asenne-eroista. Pappa betalade mun rumpuvehrmeitä viimeiksi vuonna -79. Sen jälkeen omilla kesäduuneilla ja satunnaisilla ansioilla rahoittelin vehkeitä. Aina oli paikallisessa musaliikkeessä osari vetämässä. Ei ollu luottokorttikauppaa (onneksi). Silloin ei kyllä ollu tietokoneita, kännyköitä tai muita kilpailevia viihdevälineitä (mopo nyt tietysti) käyttörahaa kuluttamassa. Jotkut yksityisetkin antavat maksaa useammassa erässä. Itsekin olen myynyt osamaksulla nuorelle ja innokkaalle, kun huomaan, ettei kaverilla ole käteistä. Kysy rohkeasti. Mika Hollström |