Aihe: Paiste alpha
1
Dnjmaster
30.07.2005 11:43:00
Haulla ei löytynyt. Elikkä mitä mieltä olette paisteen alpha sarjasta. Torilla oli myynniissä ja tarviin vähän tausta tietoa. Elikkä nämähän on pronssi peltejä? Minkälaiseen musatyyliin sopii?
Ja onko ns. "pro tason-" vai "aloittelija tason peltejä"?

Kiitos etukäteen vastauksista!
kalamies#40 >-)))>
Jeltz
30.07.2005 12:07:52
Haulla ei löytynyt. Elikkä mitä mieltä olette paisteen alpha sarjasta. Torilla oli myynniissä ja tarviin vähän tausta tietoa. Elikkä nämähän on pronssi peltejä? Minkälaiseen musatyyliin sopii?
Ja onko ns. "pro tason-" vai "aloittelija tason peltejä"?

Kiitos etukäteen vastauksista!

Paisteen keskitason sarja, hyvin samanlaisia peltejä kuin Meinl Classicsit. Suht all-aroundit, muttei ihan hissutteluun taida toimia. Ei ne paskoja ole, muttei kyllä huippujakaan.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
ramzuz
30.07.2005 12:09:36
Suosittelisin itse ainakin katsomaan samanhintaisia staggin malleja. esim. sh sarja on viellä halvempaa. ja mielestäni parempaa mitä nyt alphoja vähän olen kokeillut.
Nasse rokkaa!
Jeltz
30.07.2005 12:12:18
Suosittelisin itse ainakin katsomaan samanhintaisia staggin malleja. esim. sh sarja on viellä halvempaa. ja mielestäni parempaa mitä nyt alphoja vähän olen kokeillut.

Kokeilla kyllä kannattaa. Itse en staggin crasheista tykännyt, mutta kyllähän ne halpoja on. Työn laadun luulisi olevan Alphoissa parempi, eli ne ainakin pysyvät yhtenä kappaleena, kun kerran Staggien kestävyys ei taida olla ihan huippuluokkaa.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
Youni
01.08.2005 16:12:35
Alphat ovat rokkipeltejä. Joudun niillä komppaamaan joskus puhallinorkesteria ja ei ole mitään nannaa.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa]
Niskamies
01.08.2005 16:14:29
Jättäisin ostamatta, ja ostaisin suoraan pro-peltejä. Pro-pellit eivät todennäköisesti kaduta jonkun ajan jälkeen, ja jos ne haluaa vaihtaa, niistä saa hyvät rahat. Alphat tulet todennäköisesti kuitenkin vaihtamaan, ennemmin tai myöhemmin.
Virallisesti semi-pro!
AP
01.08.2005 18:07:31
Alphat ovat rokkipeltejä. Joudun niillä komppaamaan joskus puhallinorkesteria ja ei ole mitään nannaa.

Juuei. Ja vähintään kannattaa valita Alphasta niitä thin/crystal crasheja. Jo mediumit, heavyista puhumattakaan, on ylipaksuja.
K100 #7 Ärlä #011
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)